Ketamine

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb het gisteren gedaan.
En dacht dat het effect eng ging zijn,maar toen ik het voelde was het helemaal anders dan ik verwacht had.
Ik zag alles heel vaag,was heel blij,had goesting om te vechten,ik was graaf aant doen tegen maten van mij wat ik normaal nooit doe.
Ik waaide precies alty weg door de wind.

Was echt een toffe ervaring.

Het was precies dat ik enorm zat was.

Er was ook een minder goede ervaring bij,ik wou naar het toilette gaan,maar moest een donkere gang paseren,en dat was wel effe eng.

grtzz .

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Heb het gisteren gedaan.
En dacht dat het effect eng ging zijn,maar toen ik het voelde was het helemaal anders dan ik verwacht had.
Ik zag alles heel vaag,was heel blij,had goesting om te vechten,ik was graaf aant doen tegen maten van mij wat ik normaal nooit doe.
Ik waaide precies alty weg door de wind.

Was echt een toffe ervaring.

Het was precies dat ik enorm zat was.

Er was ook een minder goede ervaring bij,ik wou naar het toilette gaan,maar moest een donkere gang paseren,en dat was wel effe eng.

grtzz .
OMFG
goesting om te vechten onder keta :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
wa hebben ze u gegeven
met keta kunt ge amper nog op uw poten staan :wave: :wave: :wave:
en euumm
hoeveel lijnen heb je ong. uit je gram gehaald als ik vragen mag ?

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik heb een klein lijntje gekocht(2.5euro)
Ongeveer 3cm lang(en redelijk dun)

En van dat vechten,ik kreeg er goesting in,vondt het tof dat ik amper iet voelde als ik iemand een stamp gaf met de schene,maar voel energie had ik niet.

grtzz

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Ik heb een klein lijntje gekocht(2.5euro)
Ongeveer 3cm lang(en redelijk dun)

En van dat vechten,ik kreeg er goesting in,vondt het tof dat ik amper iet voelde als ik iemand een stamp gaf met de schene,maar voel energie had ik niet.

grtzz
njah raar :) :)
maja fijn gevoel he :wink: :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Pas ook 2 lijntjes ket op resultaat niets :confused:
dat kan maar 1 ding betekenen
rommel 1ste klas dan
want daar moet je nie aaan twijfelen da je keta voelt
en zelfs met echt zeer kleine lijntjes nog wel :wink: :wink: :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Pas ook 2 lijntjes ket op resultaat niets :confused:
dat kan maar 1 ding betekenen
rommel 1ste klas dan
want daar moet je nie aaan twijfelen da je keta voelt
en zelfs met echt zeer kleine lijntjes nog wel :wink: :wink: :wink:
Hmm ik betwijfel het rest was wel lijp gister dikke lijn pep op voor de eerste keer ook weer totaal geen resultaat :confused: Bij GHB of tikkels heb ik altijd weinig nodig met snuiven lijkt het wel totaal niet te werken :confused:

Lapzwans

Belezen gebruiker
Enigmatique zei:
ketamine is een vrdovings middel voor katten ...heb al fotos gezien van beestjes daarop en oogjes zijn wel freaky:)

bedoelde je die kat? :wink:

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb gisteren voor het eerst ketamine gebruikt en inderdaad das echt een chille drugs... er is geen opgefuckt gevoel zoals ge bij andere drugs soms krijgt ge voelt u perfect gelukkig alé ik toch ookal was ik zwaar scheef heb mij fantastisch geamuseerd op de ketamine!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan