ketasol ampul

kwezel

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ben wat Ketasol ampullen tegen het lijf aan gelopen, leverancier geeft aan dat de ampul gebroken met worden en dat het na 3 minuten magnetron klaar is voor gebruik. Kunnen jullie dit bevestigen, of wellicht tips geven hoe het beter gedaan kan worden? Ik geloof daar namelijk niet zo in, 3 minuutjes microwaven en klaar.. Heb weinig zin om het spul te verpesten, helemaal omdat het toch wel wat prijzig is! (6 Euro per ampul, 4 ampullen zouden 1 gram moeten bevatten)

En... Wellicht is het misschien makkelijker om het goedje gewoon in een neusspray te gooien? Kan dat zomaar, of moet ik dan nog ergens op letten?

Alvast bedankt voor de reacties! :stoned:

kwezel

Experimenterende gebruiker
na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen:

Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.

ik denk dat ik het zo maar ga doen..

gerrit2

Newbie
En hoe is het bevallen? KOm toevallig de zelfde ampullen tegen
kwezel zei:
na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen:

Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.

ik denk dat ik het zo maar ga doen..

Bovenaan