keuring bedrijfsarts

peach

Experimenterende gebruiker
yow as zaterdag wilden we ff lekker chillen op x......kreeg net te horen dat ik maandag daarop keuring heb bij bedrijfsarts niet veel byzonders maar toch......
is het verstandig om as zaterdag toch wat x te doen....niet te veel maar gewoon om lekker te chillen? zonder dat er bij de keuring iets opvalt.......als er tenminste al naar gekeken word

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ze gaan heus niet je in een potje laten pissen. Kijken hoe je werkt of je lichamelijke klachten hebt en hooguit bloeddruk meten ofzo.

Wacky

Badass junkie
Ze laten je mogelijk wel in een potje pissen. Wel toen ik de keuring kreeg voor taxi chauffeur.

Maar daarin doen ze dan een test stripje dat op een paar dingen test, maar ze gaan geen drugs test doen.

doe de duif

Belezen gebruiker
wij moeten iedere jaar in een potje pissen.
Dat word dan getest met zo een strip, test op glucose en zuurtegraad en nog wat andere dingen.

Ik moest woensdag gaan maar ik heb veiligheidshalve gezegd dat het niet ging :grin:
Ik ben namelijk op het einde van een winstrol kuur en weet niet of ze daar iets kunnen mee zien.

peach

Experimenterende gebruiker
Goedgekeurd en voor 5 jaar weer oke bevonden om mn werk uit te voeren :grin: .............en de zaterdag voor de keuring nog wat X gebruikt :) .......geen probleem dus.......alle reaguurders thxs voor reactie

Bovenaan