ok ok. het volgende.
Nu heel nederland het een probleem is om aan mdma snoep te vinden, waren er naar mijn iedee "geniaale "mensen die op het idee kwamen om khat in een snoepie te stoppen.
Nu gebruik ik dit al een redelijjk poosie maar om mij heen verschijnen er geen nieuwe khat users.
das vreemd want het heb echt veel weg van xtc.
wanneer je khat op hebt dan gaat dit ook zitten op het geluks hormoon.
de wereld zie je ook even kleurrijk iedereen is lief en je blijft zeer wakker.
De GROTE voordelen zijn
1: Niet naar de klote de volgende ochtend
2: pupillen blijven normaal
3: gaat onwijs veel lullen en je hebt vanalles te melden. (voor sommige een nadeel misschien).
4: houd je wakker en actief/scherp
5: naar mijn idee misschien wat chemisch (khat is immers een plant).
nadelen
1: werken iets sneller uit maar kan je heel lang goed aanvullen zonder problemen.
2: vaak een droge mond. soms al nadat je een slok hebt genomen. veel drinken dus.
dat is wat ik er een beetje van denk.
waarom jullie niet dan??
Nu heel nederland het een probleem is om aan mdma snoep te vinden, waren er naar mijn iedee "geniaale "mensen die op het idee kwamen om khat in een snoepie te stoppen.
Nu gebruik ik dit al een redelijjk poosie maar om mij heen verschijnen er geen nieuwe khat users.
das vreemd want het heb echt veel weg van xtc.
wanneer je khat op hebt dan gaat dit ook zitten op het geluks hormoon.
de wereld zie je ook even kleurrijk iedereen is lief en je blijft zeer wakker.
De GROTE voordelen zijn
1: Niet naar de klote de volgende ochtend
2: pupillen blijven normaal
3: gaat onwijs veel lullen en je hebt vanalles te melden. (voor sommige een nadeel misschien).
4: houd je wakker en actief/scherp
5: naar mijn idee misschien wat chemisch (khat is immers een plant).
nadelen
1: werken iets sneller uit maar kan je heel lang goed aanvullen zonder problemen.
2: vaak een droge mond. soms al nadat je een slok hebt genomen. veel drinken dus.
dat is wat ik er een beetje van denk.
waarom jullie niet dan??