Kick ik af ofzo?

orangebud

Newbie
Hallo, ik ben geen grote wietgebruiker, het begon af en toe in het weekend 1 blowtje.

2 a 3 weken geleden deed ik elke avond vor het slapen gaan een blow in een shaggie gedraaid. Toen was het op. Laatste tijd heb ik veel vermoeidheid dat opkomt en echt extreem. Ook vooral sochtends maagklachten. ik kan amper uit bed komen ook al slaap ik 9 uur ofzo...
Ook zweet ik meer als anders vooral onder mijn oksels...

Kan dit te maken hebben met dat ik afkick zonder het zelf weet? Ben echt geen grootverbruiker ofzo... Wie o wie?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
heey, ik blow ook al een aantal jaren elke dag en zeker voor t slapengaan, ik heb alleen gemerkt dat ik luier ben, soms wat meer gestrest, maar nooit maagklachten of zweet ofzo, vermoeitheid bij het uit bed komen heb ik ook last van jah, dat kan je verhelpen door savonds niet meer te blowen, zelf blow ik het liefst savonds, door te minderen kan je je problemen beperken maar afkickverscheinselen zijn het niet, dat zijn verscheinselen die optreden waneer er gestopt word met het gebruik ervan,
heb je ooit dagenlijks geblowd?
zo jah.. nu nog steeds? zo nee, dan ben je volgens mij nooit verslaaft geweest
nog steeds? hoelang al?

:wave:

-spaceman-

Badass junkie
verslaafd aan wiet kan sowieso alleen geestelijk... je lichaam zal er behalve de bekende effecten niks van merken... onder de bekende effecten vallen geen maagklachten en zweten...

acidboy

Badass junkie
-spaceman- zei:
verslaafd aan wiet kan sowieso alleen geestelijk... je lichaam zal er behalve de bekende effecten niks van merken... onder de bekende effecten vallen geen maagklachten en zweten...

Ik zweet altijd als een otter in mn bed als ik weer eens gestopt ben met blowen.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Bijna 2 weken gestopt, merk niks. Ja, ik slaap minder (half 7 wakker ipv 10-12 uur) en ben wat actiever...

Heb wel fokking zin in een joint though. :stoned:

-spaceman-

Badass junkie
acidboy zei:
-spaceman- zei:

Ik zweet altijd als een otter in mn bed als ik weer eens gestopt ben met blowen.

uh ok... dat heb ik zelf nooit ondervonden.. en had er ook nog nooit van gehoord... nou bij deze dan! :wink:

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
ben een heel stuk geminderd met blowen, ik slaap minder, ben fitter, en voel me niet meer zo afgetakeld,,en dat zweet probleem,,ik zweet ook stukken meer sinds ik geminderd ben.

Spor

Wijs gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Bijna 2 weken gestopt, merk niks. Ja, ik slaap minder (half 7 wakker ipv 10-12 uur) en ben wat actiever...

Heb wel fokking zin in een joint though. :stoned:

Ben ook een die hard blower, maar iedereen zei altijd dat ik verslaafd was dus toen ben ik ook n keer n maand gestopt om te bewijzen dat ze het fout hadden... Toen was ik ook superactief, en kon ik opeens veel meer tillen bij het fitnessen, wat ik altijd s'avonds doe.

Niet dit soort verschijnselen

njirem

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:

Ik heb vele jaren dagelijks geblowd, en toen ik ineens stopte heb ik daar zware afkickverschijnselen aan over gehouden. Nervositeit, paranoia, flashbacks uit vlak voor en tijdens de begin periode van het blowen, verhoogde hartslag en bloedruk, slapeloze nachten, zweten enz...ik heb toen bloeddruk en hartslag verlagende pillen van de dokter gekregen, omdat vooral mijn bloedruk schrikbarend hoog was. Wiet is ´niet´verslavend, dat is een fabeltje, en dat je er geen afkickverschijnselen van kan krijgen is een nog veel groter fabeltje. Maar dan moet je wel heel lang en heel veel geblowd hebben (zoals ik). Jij bent niet aan het afkicken hoor, in ieder geval niet van wiet, misschien van de nicotine...rook je ook gewoon sigaretten of alleen als je blowd? Probeer es een biertje te drinken voor t slapen, of nog beter, loop een ommetje of doe wat buikspieroefeningen of iets dergelijks.

Bovenaan