kiloprijs?

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
je hebt jamaicaanse rommel en er is topspul.
wat jamaicaans top is - ziet er trouwens vaak nog steeds niet uit ( geperste blokken).
doordat buitenlicht de harsklier meer prikkelt- is de hars rijker aan thc-varianten die je echt knetter-relext maken.
THC high dus.
indoor wiet ziet zelden UV licht - en bevat andere thc varianten.
De high van indoor is vaak net iets minder.

HOU DUS OPmet beoordelen naar hoeveelheid takken en stronken in je zakkie.
Dat is lelijk gesorteerd-dus een shophouder z'n fout.
Die rasta boer heeft voor dat het geperst werd misschien wel de fijnste kippemest gestrooid, en 10 dagen later geoogst - om achter zijn product te staan.
Eerst roken - dan pas muil opentrekken - is me geleerd.
Sommige van de lekkerste (hash of wiet) die ik gerookt heb , was zo lelijk als de nacht.
onverwachte verassing is een prettige wending.
Sta daar dan ook voor open.

KetaNr1

Belezen gebruiker
:rock:[/quote]
G-helaas Mr Keta de 1ste, toevallig is deze claim gebasseerd op alle mogelijke bronnen die ik voorhanden had. I left no stone unturned. Ik heb zelfs nog maanden zakjes lopen wegen :wink:

De prijsstijging waar ik op doel was een prijsstijging die binnen een paar maand over heel nederland plaatsvond. De ontwikkelingen waar jij op doelt zijn gelijkmatige ontwikkelingen, die logisch klinken, maar waarvan de marktwaarde tot 2006 de veronderstelde impact weerspreekt.
begin -> 2006 = +- 4.5 euro/gram -> 5.5/6.5 euro per gram
2006->2007 = +-5.5/6.5 euro per gram -> 5.5/7 euro per gram
2007-> eind 2007 = 5.5/7 euro/gram -> 8/8.5 euro per gram
[/quote]

En kost de wiet nu 8,50 per gram?
je veronderstelling, kan in de prullenbak.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Merk wel dat je steeds minder mee krijgt, dus zo kan je ook nog 8,5 euro betalen voor een gram

paar jaar terug kreeg 'k nog een aardig zakje voor een 5je, nu moet ik een tientje halen wil ik dat 5je evenaren. In dat tientje zit dan wel wat meer.

Dit verschilt per shop/cassière dus kan er eigenlijk niet geoordeeld worden.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Natuurlijk mag er geoordeeld worden, vroeger betaalde ik voor een gram 5, 6, 7 gulden en het is nog steeds hetzelfde spul. Inflatie ftl.

Bovenaan