Klappertanden?

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
ik heb gister 2 MDMA-pillen geslikt, en m'n kaken gingen in het begin gewoon een beetje heen en weer en na een tijdje begon ik echt heel erg te klappertanden de hele tijd, dat was hiervoor nog nooit gebeurt, en ik vond het heel raar, ook als ik m'n tanden in iets zette beet het automatisch door, hebben jullie ook wel eens dat jullie HEEL erg beginnen te klappertanden (zonder dat het koud is dan he)

nutsss

Wijs gebruiker
Zelden last van. Wel een hele strakke kaak. Dat je je mond haast niet meer open krijgt en je steeds onverstaanbaarder wordt.

Maar echt geklapper dat kan ik me maar van één keer herinneren.

En toen had ik niet echt overdreven veel gebruikt.

Het zal per persoon wel verschillen.

caatje

Badass junkie
klappertanden en proberen dat op t ritme van de muziek die je op dat moment op hebt staan. prrrrrrrrrrrrrr lekker hoor :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
voooooooooooos

gelukkig heb ik nooit last van enige beweging in mijnen bek
kzou het alleszisn niet zo leuk vinden

Mac...

Badass junkie
Heerlijk klappertanden, kan ik echt van genieten. Alleen bijt ik tegenwoordig alleen nog maar..

misantropie

Experimenterende gebruiker
voor de eerste keer nu mdma gebruiikt. men mate voelde al veel meer als ik dus heb ng halfje bijgekapt nu zit hit ik hier te klappertande :tongueout:

Intoxication

Bewuste gebruiker
jah maar dan heb je dat onbewust gedaan dat het begint te bloeden, en is idd bij hoge dosissen alleen, bij 100mg kan ik me normaal gedragen, vanaf 200 is het bijten en dansen als gek :hearteyes:

Bovenaan