klein vraagje pure joint:

lot

Badass junkie
ik had ff een klein vraagje:
morgen ga ik weer ff blowen maar ik wil het deze keer puur doen..
ik weet je joint dan dunner word maar hoeveel gooien jullie er meestal in?...
word ie dan ongeveer zo dik al een shaggie of als een sigaretje?
en is het makkelijker draaien?
alvast tnx

spacekonijn

Badass junkie
ja je moet er gewoon zoveel indoen zo dik als je de joint wilt..

een hele pure joint heb ik niet nodig , ik draai meestal puur sticky met korte rizla blauw ( rijstevloei) met een half tipje.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben

lot

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik rol nooit een pure joint, als ik jouw was zou ik er gewoon een heeel klein beetje tabak tussen mengen (kwestie van scheef/schuin branden)
als je er een heeeeeel klein beetje tabak in doet en het dan mengt zal je een mooie praktisch pure joint hebben

ik wil geen tabak meer in mn joint omdat ik ga stoppen met roken :) daarom vroeg ik dit ook

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mja een compleet pure joint vind ik zowiezo niet zo goed, brand constant scheef en als je te hard "aftapt" dan heb je kans dat er brokken weed uit je joint vallen

spacekonijn

Badass junkie
helemaal puur kan wel hoor , vooral met korte rijste vloeitje gaat t prima , klein plukje shag voor de tip is wel aan te raden zodat het niet in je mond of tip komt , en dan gewoon t laatste stukje niet oproken

Jeller

Badass junkie
in een blunt is het lekker.. keb het met 2 korte blaadjes overlaatst eens gerold en ik vond da nie slecht behalve dat het echt in mijn keel kietelde.. kheb wel wa tabak opt einde gdaan en int begin om hem goed te kunne aansteke

BacingsPen

Badass junkie
Ik gooi er altijd 5 euro in...

Dan word je echt zalig knetter en heb je ook gewoon een 'normaal' maar dun jointje :grin:

owwwwwww, zo'n j'tje lust ik ook wel hoor :)

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ik gooi er altijd 5 euro in...

Dan word je echt zalig knetter en heb je ook gewoon een 'normaal' maar dun jointje :grin:

owwwwwww, zo'n j'tje lust ik ook wel hoor :)

een gram wiet in 1 joint , puur?
lol , herriner me nog hoe trots jij ooit vertelde 5 pure sticks van een gram te draaien :P :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
haha, dat zijn sticks ja :)

dat is voor gebruik in je eentje :wink:

joints draai ik (met wiet uit de shop dan.) alleen in gezelschap eigenlijk!

En dan ga ik echt niet met zo'n ministick aankomen hoor!

en trouwens, in de laatste weken dat ik nog veel blowde, deed ik zeker een gram in een joint, en dan rookt ik er zeker 3...

Zou nu zo weer 10 keer knetter kunnen worden van een 10'tje :)

Sowieso kan je beter in een hasjpijpje/waterpijp roken. Bij mij is het effect veel beter en ik vind het zelf lekkerder. Maarja, smaken verschillen :wink:.

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik blow wel graag eens een puure joint maar dan wel als het binnen kan, want buiten krijg je hem moeilijk aan want puur dooft hij vaak en trekt hij veel scheef

Mac...

Badass junkie
Yep, tabak is wel een prettige manier om je joint lekker te laten branden..
Mja ligt er maar een beetje aan wat je van plan bent, als je alleen bent zou ik ook sticky's draaien, maar in gezelschap ook liever gewone joints. Draaien is btw wel een stuk moeilijker...

Mss is een pijpje wel wat voor je?

cannabos

Newbie
Voor het puur roken is veel wiet nodig,met tabac is het beter gedoseerd,
niet dat je met 1 teug je de longen uithoest,gebruik ik zeer lichte
roltabac(beetje vochtig...) en een halve filtersigaret (meestal zéér droog)
en zal zo een betere verbrandingstemperatuur kunnen regenereren.
De jointen zien er dan ook op z'n Jamaïkaans uit . :stoned:

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik zag nu op azarius ook wiet zonder thc ofzo...
jaaaa,hennepbladeren zonder thc 100 gram voor 11 euro ofzo, als je adt er gewoon bij pielt heb je en een dikke joint en je rookt alleen wiet en geen tabak... :wave:

cannabos

Newbie
Intoxicated zei:
ik zag nu op azarius ook wiet zonder thc ofzo...
jaaaa,hennepbladeren zonder thc 100 gram voor 11 euro ofzo, als je adt er gewoon bij pielt heb je en een dikke joint en je rookt alleen wiet en geen tabak... :wave:

Wil niet de wijsneus uithangen,maar het zijn in de eerste plaats de
bloemen die je rookt van de cannabisplant,waar de hars% veel hoger
ligt dan op de bladeren. De chlorofyl van het bladgroen,en bladeren in
het algemeen,bevatten stoffen zoals de teer...als je puur rookt neem je
het best goed geknipte wiet....flowers! :mrgreen:

Intoxicated

Wijs gebruiker
uiteraard maar ik bedoel het toch ook tegen mensen die geen tabak willen roken maar wel vulling voor hun joint willen slimmerd

BacingsPen

Badass junkie
haha idd...

maar dat vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur... ik neem dan nog liever de blaadjes van m'n mannelijke planten ofzo :P

lot

Badass junkie
Mac... zei:
Yep, tabak is wel een prettige manier om je joint lekker te laten branden..
Mja ligt er maar een beetje aan wat je van plan bent, als je alleen bent zou ik ook sticky's draaien, maar in gezelschap ook liever gewone joints. Draaien is btw wel een stuk moeilijker...

Mss is een pijpje wel wat voor je?

ik heb nu 3 pure gedraaid jah dat draaien is lastiger idd

cannabos

Newbie
Intoxicated zei:
uiteraard maar ik bedoel het toch ook tegen mensen die geen tabak willen roken maar wel vulling voor hun joint willen slimmerd

Sorry,was toen héél stoned,mij gedacht!Heb ook zo'n goeie wiet....tralalalalaaaaa.

BacingsPen

Badass junkie
stoned zijn vind ik geen excuus. (dan ben je namelijk JUIST bij bewust zijn.) Of naja, ik dan in ieder geval :grin: Misschien wordt jij er wel helemaal van de kaart van? :confused:

cannabos

Newbie
SpacingBen zei:
stoned zijn vind ik geen excuus. (dan ben je namelijk JUIST bij bewust zijn.) Of naja, ik dan in ieder geval :grin: Misschien wordt jij er wel helemaal van de kaart van? :confused:

Het is het soortje dat hem het doet,rook nu een high-wiet,je merkt toch het verschil,niet? :wink: :smoke:

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:

gehehe je hebt van die mensen.. :confused:

BacingsPen

Badass junkie
cannabos zei:
SpacingBen zei:

Het is het soortje dat hem het doet,rook nu een high-wiet,je merkt toch het verschil,niet? :wink: :smoke:
\

hahaha, high wiet=sativa=bij mij ik wordt actiever en intelligenter (zo ervaar ik dat dan eh:wink:)

downwiet=indica=ik wordt moe lui en dom...

J0rrit

Badass junkie
SpacingBen zei:
haha, dat zijn sticks ja :)

dat is voor gebruik in je eentje :wink:

joints draai ik (met wiet uit de shop dan.) alleen in gezelschap eigenlijk!

En dan ga ik echt niet met zo'n ministick aankomen hoor!

en trouwens, in de laatste weken dat ik nog veel blowde, deed ik zeker een gram in een joint, en dan rookt ik er zeker 3...

Zou nu zo weer 10 keer knetter kunnen worden van een 10'tje :)

boh, 3 gram in je eentje. auwoer dat is egt wel veel he

BacingsPen

Badass junkie
mwoah valt mee... 3 jointjes op een avond heb je zo op hoor! (om de 1.5 uur 1!)

maja, tis veel vergeleken met hoeveel ik eerst rookte! (werd van halve voorgedraaide knetter, SAMEN MET EEN VRIEND>)

cannabos

Newbie
SpacingBen zei:
cannabos zei:
SpacingBen zei:

\

hahaha, high wiet=sativa=bij mij ik wordt actiever en intelligenter (zo ervaar ik dat dan eh:wink:)

downwiet=indica=ik wordt moe lui en dom...

JUST! :smoke: :mrgreen: :stoned:

lot

Badass junkie
nou ii heb dus 1 ban de 3 joints gerookt en jezus ik was helemaal weg.. niet normaal ik was heel eng bleek geworden en ik weet ik veel wat allemaal ik blow nooit meer echt ik ben ter plekke gestopt

lot

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Vervelend voor je, maar wat was er precies zo vreselijk aan?

ik weet niet het was dat ik geen controle over mn lichaam had en ook niet over mn gedachten.. ik zat allemaal dingen te bedenken en weetikveel wat.. maar ik kon nog wel bij mezelf bedenken van waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?! maar ik kon er niet mee op houden en dan liep ik ergens heen was ik er wist ik niet meer waarvoor ik er kwam.. hele rare ervaring

minn

Badass junkie
lot zei:
nou ii heb dus 1 ban de 3 joints gerookt en jezus ik was helemaal weg.. niet normaal ik was heel eng bleek geworden en ik weet ik veel wat allemaal ik blow nooit meer echt ik ben ter plekke gestopt

aahh meiss, dat had ik ook na mn 1e pure joint!
zat toen bij engels leestoets.. werd halfgeelwit achtig en voelde me alsof ik vloog en telkens naar beneden stortte, soort hevige turbelentie, maar er was een ravijn iets achtig onder me..
pffffff.. zo naar!
de keren daarna was k zo bang om te blowen maar tis goed gegaan.. stoppen is natuurlijk altijd goed,
maar misschien moet je gewoon met tabak blijven roken, of andere soort wiet kopen, geen white widow, daar wordt ik ook niet goed van, vind k te sterk, alleen van die geur al draait mn maag om!
Gewoon wiet, zoals het ongeveer was in de hippie tijd :) 'slappe' wiet :)

minn

Badass junkie
Bal0n zei:
Stoned tijdens toetsen :confused:

jaaa
was nog in de tijd dit jaar datik niks aan school deed en ik er geen zin in had..
mja, had er ook een 1.3 voor
goed eh ...
aahuummm

nu doe ik dat niet meer hoor :grin: :wink:

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
lot zei:

zat toen bij engels leestoets.. werd halfgeelwit achtig en voelde me alsof ik vloog en telkens naar beneden stortte, soort hevige turbelentie, maar er was een ravijn iets achtig onder me..
pffffff.. zo naar!
de keren daarna was k zo bang om te blowen maar tis goed gegaan.. stoppen is natuurlijk altijd goed,
maar misschien moet je gewoon met tabak blijven roken, of andere soort wiet kopen, geen white widow, daar wordt ik ook niet goed van, vind k te sterk, alleen van die geur al draait mn maag om!

Raad je Lot nou aan weer met tabak te gaan roken! :angry: Vind ik toch een slechte zaak! Ik vind het voornemen van Lot namelijk erg goed en het is een dapper besluit!

@ balon, tsja over stoned (beter high) toetsen te maken hoef ik jou niets meer uit te leggen toch? Volgens mij zijn er trouwens heel veel mensen die zich onder invloed van een hasj sticky beter kunnen concentreren bij bep. taken...

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:
lot zei:

pffffff.. zo naar!

Raad je Lot nou aan weer met tabak te gaan roken! :angry: Vind ik toch een slechte zaak! Ik vind het voornemen van Lot namelijk erg goed en het is een dapper besluit!
tsjeee wat's daar verkeerd aan?
ik zeg haar gewoon dat dat misschien een fijner gevoel voor haar is..
dat een pure joint voor jou beter is, hoeft niet te betekenen dat het voor iedereeen beter is!
chill!

lot

Badass junkie
guys no worries.. ik ben ook met wiet gestopt in iedergeval voorlopig laat mij maar ff helemaal gezond worden :grin: dat lijkt me ff wat beter na mn ervaring van vandaag, en ja stoned onder toetsen doe ik ook wel is kan ik me beter concentreren.. :)
maar pfoe was me het dagje wel

Mac...

Badass junkie
haha altijd het beste wat je kan doen, helemaal stoppen
Iig veel succes ermee, het zal je waarschijnlijk wel gaan tegenvallen, heb je nog andere mensen in je omgeving die ook stoppen?

Bovenaan