BacingsPen
Badass junkie
'minn zei:tsjeee wat's daar verkeerd aan?SpacingBen zei:minn zei:lot zei:nou ii heb dus 1 ban de 3 joints gerookt en jezus ik was helemaal weg.. niet normaal ik was heel eng bleek geworden en ik weet ik veel wat allemaal ik blow nooit meer echt ik ben ter plekke gestopt
aahh meiss, dat had ik ook na mn 1e pure joint!
zat toen bij engels leestoets.. werd halfgeelwit achtig en voelde me alsof ik vloog en telkens naar beneden stortte, soort hevige turbelentie, maar er was een ravijn iets achtig onder me..
pffffff.. zo naar!
de keren daarna was k zo bang om te blowen maar tis goed gegaan.. stoppen is natuurlijk altijd goed,
maar misschien moet je gewoon met tabak blijven roken, of andere soort wiet kopen, geen white widow, daar wordt ik ook niet goed van, vind k te sterk, alleen van die geur al draait mn maag om!
Gewoon wiet, zoals het ongeveer was in de hippie tijd'slappe' wiet
![]()
Raad je Lot nou aan weer met tabak te gaan roken!Vind ik toch een slechte zaak! Ik vind het voornemen van Lot namelijk erg goed en het is een dapper besluit!
ik zeg haar gewoon dat dat misschien een fijner gevoel voor haar is..
dat een pure joint voor jou beter is, hoeft niet te betekenen dat het voor iedereeen beter is!
chill!
tsja iemand aanraden tabak te roken vindt ik hoe dan ook niet kunnen... Het heeft dan wel nauwelijks effect. Maar is doodsoorzaak nr. 1, niets anders dan een verslavend middel (is bewezen.) EN verslavender dan heroine. (junks komen vaak eerder van de hero af, en later pas lukt het te stoppen met roken, wat ze vaak helemaal nooit lukt.)
Maja, ik ga voortaan wat minder mijn mening geven want ook ik denk zo als ieder ander dat ie het zelf allemaal zo goed weet...
Zal vanaf nu alleen nog m'n mening HEEL duidelijk geven als ik hem kan bevestigen met een bron...
AMEN en PEACE