kleine hoeveelheid pep

Allstyles

Newbie
hallo iedereen. ik kijk regelmatig op dit forum voor info over gevolgen en mogelijke oorzaken van drugs.
ik heb gister (vrijdagavond) 3 kleine lijntjes pep genomen en dat ging gewoon prima had alleen niet verwacht dat ik de hele nacht/dag doorzou gaan zonder slaap.

iemand enig idee waar dit aan zou kunne liggen? :confused:

P.s ik heb vaker pep gebruikt alleen deze reactie van mij lichaam nog nooit gehad met zo'n kleine hoeveelheid.

bij voorbaat dank :grin:

Allstyles

Newbie
ik gebruik heel af en toe op feesten en dit was een impulsiefe actie en nee geen idee maar was bij me vaste dealer en nooit problemen gehad maar wel weekend ervoor xtc gebruikt. kan het misschien daar aan liggen?

Fool

Badass junkie
Ik vind het niet heel raar dat je na pep niet perse kunt slapen. Zo werkt het lichaam nou eenmaal. :wink:

Allstyles

Newbie
ja dat snap ik wel en is ook meestal ook de bedoeling. maar had voor mijn gevoel niet veel genomen in vergelijking met mijn andere dagen. heb me ook nog nooit zo onrustig gevoeld de dag erna. :confused:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja als het nooit getest word, kan je even goed al enkele keren lage kwaliteit gehad hebben dat je daardoor altijd kan slapen en nu goeie.
Ofwel heb je altijd goeie, en nu mss teveel versneden met caffeine ofzo dat je te nerveus werd...

Moeilijk te zeggen maar al heb ik pep aan lage kwaliteit, meestal ga ik toch een nachtje door en blijf ik wakker...

Fool

Badass junkie
Kan aan heel veel liggen, zoals gezegd. Aanrader is om je amfetamine eventjes te laten testen zodat je weet of er caffeÏne oid inzit.. :wink:

peppie

Belezen gebruiker
Kans is groot dat je pep met een beetje pervitin is vermengt.
Dus gewoon de gouwe ouwe pep hebt gehad. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zo groot is die kans niet hoor. Als je de cijfers van het DIMS bekijkt blijkt dat Pervitine zo vaak helemaal niet gevonden wordt...

peppie

Belezen gebruiker
Je vergeet hierbij wel even dat als men de pep heel goed vindt ze het meestal niet wegbrengen voor de test.
En in dit gedeelte van Nederland sowieso al niet.
Want oost Nederland is niet belangrijk dus zitten geen testcentra

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee maar er is sowieso een hele groep gebruikers die hun pep standaard laat testen. Dat is ook het doel achter het testen.

Verder is Oost-nederland net zo belangrijk, maar is er helaas een financiëel aspect wat de regio's verdeeld heeft.

Bovenaan