Kleurloze Ogen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fly--

Bewuste gebruiker
Goedenavond ;D

Ik was afgelopen zaterdag op een drum n bass & dubstep feest in groningen.
Het was echt supergaaf enzo, en iedereen was leip daar.
Op een gegeven moment raakte ik met een dude aan de praat die echt licht en felblauwe irissen had [dat kleurgedeelte in je oog]. Het was echt best wel eng om naar te kijken.
Ik dacht op dat moment dat het misschien door uitdroging kwam, dus ik zei; 'gast, je moet echt ff wat drinken.' Hij was het met me eens, zei dat hij niet genoeg muntjes had, dus ik had hem muntje gegeven, dus hij kon drinken halen (:

Maar, ik heb gister en vandaag lopen zoeken op kleurloze ogen, maar ik nergens vinden wat daar de oorzaak voor kan zijn, ook niet als het niet drugs-gerelateerd is. Mijn vraag is dus; Weet iemand waardoor het komt dat je [tijdelijk] kleurloze irissen kan krijgen?
Ik dacht dus door uitdroging, maar kan het nergens terug vinden en weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dat denk.
Het leek supereng en ook heel ongezond.

byee :wave:

fly--

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Weet je zeker dat'ie geen 'speciale' lenzen in had?

Ja dat vroegen andere mensen ook al mij toen ik dit vroeg.
Maar ik heb nog wel gezegd dat zijn ogen er raar uitzagen enzo, en dat bevestigde hij ook.
Maar hij heeft niet gezegd dat hij lenzen in had.
[Of wel, en dat ik dat niet goed begreep, aangezien mijn gehoor niet 100% is, daar muziek was, allebei onder invloed ed.]

Als ik hier geen antwoord op kan vinden, hou ik het ook daarop, maar dacht misschien heeft iemand hier er ervaring oid mee.

fly--

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Wat heb jij genomen daar? Kan miss ook ergens daar aan liggen? :wink:

ghehe :grin:
Oke, tegen die tijd had ik ook anderhalf pil op, en wat speed en geblowt enzo, maar hij was de enige die zulke ogen had. Ik zag het niet bij meer mensen

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ben intussen internet aan het afschuimen, vind ook niet zo direct iets waar het op kan wijzen :confused:

Misschien andere leden hier die het 'probleem' kennen/herkennen?

fly--

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Ben intussen internet aan het afschuimen, vind ook niet zo direct iets waar het op kan wijzen :confused:

Misschien andere leden hier die het 'probleem' kennen/herkennen?

Thx!
Ja kon er zelf ook echt helemaal niks over vinden.

Nja, misschien waren het toch wel gewoon kleurlenzen hoor, maar toch ..

harry123

Bewuste gebruiker
Ik denk toch echt lenzen.. Als ik het zo hoor waren jullie allebei een beetje vaag en was er beetje onbegrip bij beiden :P

Tardigrade

Experimenterende gebruiker
Het enige waar ik direct aan kan denken is grijze staar..

Maar euh, dan ben je wel zo goed als blind in dat oog :grin: Dus ik weet niet, is hij veel gestruikeld die avond?

fly--

Bewuste gebruiker
Tardigrade zei:
Het enige waar ik direct aan kan denken is grijze staar..

Maar euh, dan ben je wel zo goed als blind in dat oog :grin: Dus ik weet niet, is hij veel gestruikeld die avond?

Nee hij had het aan beide ogen [volgens mij]
Maar het was wel precies die kleur!

Maar aangezien niemand het weet, laat maar,
er mag wel een slotje op.

Dan ga ik wel mee in het verhaal dat het waarschijnlijk kleurlenzen zijn geweest. (:

Tardigrade

Experimenterende gebruiker
Je kan het ook in allebei de ogen krijgen hoor ^^ maar dan ben je wel stekeblind. Maar ja, lenzen zullen waarschijnlijk logischer zijn geweest!

fly--

Bewuste gebruiker
Tardigrade zei:
Je kan het ook in allebei de ogen krijgen hoor ^^ maar dan ben je wel stekeblind. Maar ja, lenzen zullen waarschijnlijk logischer zijn geweest!

Ja, daarom, lijkt me niet dat je als je blind bent naar een drum n bass party gaat, hij was ook alleen en volgens mij was hij niet blind. Ik weet het ook niet. Hoe meer reacties ik hoor, hoe meer ik denk dat het misschien toch lenzen zijn geweest.

fly--

Bewuste gebruiker
Oke, hier mag wel een slotje op.
Ik denk dat het dan idd gewoon kleurlenzen waren o.i.d. (:
Thanks voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan