klopt dit?

wappie

Newbie
is het zo dat als je rustig begint met xtc met halfjes en daarna een hele pil er in je het gevoel krijgt dat je het net niet hebt. wat je ook bijslikt
maar als je bv direct 2 hele pillen neemt gewone normale pillen.
je gewoon 1 tot 2 uren helemaal wappie bent dat is toch het lekkerste vind ik en dat het ook veel langer aanblijft. zijn er meer mensen die dit hebben ik en mijn vriendin tenminste wel.gewoon vol gas beginnen en dan heb je een superavond. :openmouth:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik kan me niet vinden in wat je zegt, wappie. Ik begin altijd met een halfje en slik daarna afhankelijk van hoe het gaat een halfje of een hele bij. Ik heb bijna altijd een superavond en ben echt van de wereld.
Heeft denk ik met veel dingen te maken hoe je erop reageert en hoelang het aan houdt, niet alleen met de hoeveelheid die je neemt.

wappie

Newbie
ja dat vind ik dus ook want dit weekend kristallen gebruikt begonnen met porties van 100 gram pas na het derde portie begon het een beetje te komen toen een zware pil erin maar ik zat er de hele avond tegen aan net niet en dat is toch wel klote.
voortaan gewoon volgas :grin:

wappie

Newbie
ja dat ben ik wel met je eens play bunny maar het valt elke keer tegen als ik rustig begin.net of gaat het dan gelijkmatiger en niet superheftig

flashkop

Bewuste gebruiker
zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?
ander had je wel ergeu zooi of spreek je nu tegen ons vanuit de dodenplaza

^_^

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
zoveelmogelijk binnestampe en gaan, maar wappie ik neem aan dat je met 100gram eigenlijk wel 0.1 gram bedoelt?

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...en nog een dom antwoord erna ook.

Neem dit niet persoonlijk op ok.

flashkop

Bewuste gebruiker
^_^ zei:
flashkop zei:

En dan zeggen ze dat er geen domme vragen bestaan...en nog een dom antwoord erna ook.

Neem dit niet persoonlijk op ok.
je weet heus wel dat ik niet bedoel van 30 pille binnestampe en vervolgens in coma graken, komt idd mss wel zo over maar je weet dat wat ik bedoel is gewoon 2 pille steken alst slechte zen en je eige grenze kenne he :wave:

NexxtGen

Belezen gebruiker
heb hier geen ervaring mee.... ik begin met 2 of 3 pillen (schat rond de 80 mg per stuk) en na 2 uurtjes doe ik er 2 bij...

call me crazy, maar ik ga ook echt minderen :P

Solidius

Badass junkie
Voor mij werkt meestal 'elke 2 uur een pil' zeer effectief.
Maar dat heeft ook met de kwaliteit / hoeveelheid mg MDMA te maken.

nicole1973

Belezen gebruiker
:)

ik begin ook meestal met een halfje.. lift er aan hoe sterk ze zijn .. heb nu van 150 ... dus halfje.. en dan uurtje later no g een halfje.. en zo om de 2 uur eventueel halfje er bij

zommes

Badass junkie
on: Je hebt gelijk, er word inderdaad geadviseerd om de hoogste dosis aan het begin te nemen. Zie erowid

off: Mensen, als je wat te mekkeren hebt over een opmerking van de admin, dan kan je daar via pb een opmerking over maken.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
zommes zei:
on: Je hebt gelijk, er word inderdaad geadviseerd om de hoogste dosis aan het begin te nemen. Zie erowid

off: Mensen, als je wat te mekkeren hebt over een opmerking van de admin, dan kan je daar via pb een opmerking over maken.

"geadviseerd".. :rolleyes:

Zelf begon ik altijd met 2 stuks. Of eerst eentje en als ik de rush voelde gelijk de 2e.

Offtopic; En hoe ruik ik naar welke admin ik een pb moet sturen? :wink:

Bovenaan