Klopt dit?

Freezing

Bewuste gebruiker
Ok, k weet niet of dit al ergens staat maar ik zag het nergens staan dus :wink:

Ik heb zelf wel eens meegemaakt, dat als ik een pil pak en ik ga er op wachten dat er eigenlijk amper of niks gebeurt. Dit heb ik zo'n 3x meegemaakt. Maar als ik ergens mee bezig ben, of er niet aan denk dat ik net geslikt heb, slaan ze ineens lekker hard in.

Is dit waar of zit t gwn in mn kop, en als t waar is meer mensen die tzelfde hebben ?

Solidius

Badass junkie
Ja, hoe minder je erop gaat letten hoe fijner de inslag zal zijn.
Eigenlijk best logisch, zo voorkom je dat je er teveel van gaat verwachten en het uiteindelijk minder uitpakt dan je in gedachte had.

DreamWeaver

Badass junkie
Heb ik ook, its the power of your mind my friend :wink: De eerste keer was ik 'vergeten' dat ik het genomen had, omdat ik het maar tegen 1 persoon verteld had. Alles dus zoals normaal en gewoon naar de dancing gelopen. Ineens krijg ik me toch een partij kramp in m'n voet :P Geweldig ^^

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
kramp in je voet? wat fijn :P

Toch merk ik er zelf niet echt veel van, omdat het volgens mij gewoon geen goeie pillen waren de laatste tijd.. maar de anderen waarmee ik toen was gingen best hard :confused: nouja, ik zal de volgende keer eens wat meer ontspannen en er minder op letten.. misschien werkt het wel :)

tails

Belezen gebruiker
probeer ook is je pil stuk te bijten en dan te slikken of doe ze gwn in twee. Dan komt het effect sneller en heviger op

heb ik gedaan afgelopen zaterdag en wow wat een verschil wel :hearteyes:

SperSIZEboon

Badass junkie
fragany zei:
probeer ook is je pil stuk te bijten en dan te slikken of doe ze gwn in twee. Dan komt het effect sneller en heviger op

heb ik gedaan afgelopen zaterdag en wow wat een verschil wel :hearteyes:
kapot bijten moet je vooral doen, das lekker goed voor je tanden :rolleyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Armani7 zei:
Serenity zei:
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:

In een wietzakje stoppen, onder je stoelpoot leggen en er dan rustig op gaan zitten. De meesten pillen worden dan ineens vrij fijn poeder :wink: Zakje open en naar binnen kieperen, word het allemaal wat sneller opgenomen :)

Delirium

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Armani7 zei:
Serenity zei:

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:

In een wietzakje stoppen, onder je stoelpoot leggen en er dan rustig op gaan zitten. De meesten pillen worden dan ineens vrij fijn poeder :wink: Zakje open en naar binnen kieperen, word het allemaal wat sneller opgenomen :)

En het smaakt ranziger. Het hele idee van een slikbare pil heeft een functie, jeweet :P

DreamWeaver

Badass junkie
Delirium zei:
DreamWeaver zei:
Armani7 zei:
Serenity zei:

En het smaakt ranziger. Het hele idee van een slikbare pil heeft een functie, jeweet :P

The taste of a wonderfull time my friend :wink: Ik heb niet eens zoveel moeite met de smaak.

Formshift

Belezen gebruiker
Fijnmalen en dan in een bommetje...?

De smaak van MDMA/XTC is echt zo goor dat ik gelijk al moet kokhalzen.

tails

Belezen gebruiker
gewoon in twee breken dan vliegen er toch geen stukken af?
en dan inslikken versnelt en versterkt het proces en dit is eigen ervaring :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Ja, hoe minder je erop gaat letten hoe fijner de inslag zal zijn.
Eigenlijk best logisch, zo voorkom je dat je er teveel van gaat verwachten en het uiteindelijk minder uitpakt dan je in gedachte had.

Klopt en je kan ook neit het moment bepalen dat die inslaat verschilt per keer. Soms gaat het vanzelf en heel snel zeker in het begin had ik dat :mrgreen: en nu duurt het langer of als je opstaat, naar buiten gaat, temperatuurs wijzigen werkt ook of een jointje er bij roken.

Maar ligt ook aan de pil en aan jou zelf hoe je jezelf die dag voelt.

:wave:

Boner simpson

Experimenterende gebruiker
Doe zelf soms ook wel is 2 pilletjes tegelijk in 'n capsule, werkt altijd goed. Slaat lekker hard in aangezien het in poedervorm is:)

als je ook bezig blijft fysiek dan blijft jouw lichaam ook intern in beweging en dus zal de pil dan ook sneller opgenomen worden...

dus ga vooral niet staan wachten op die party tot die inslaat maar ga lekker dansen alvast! dat zal je alleen maar beter bevallen :)

Bovenaan