Klote pillen en nu?

Dusdat

Newbie
Ik heb afgelopen vrijdag nacht een 'feestje' gehad. Daar zijn nogal veel pillen doorheen gegaan. Zaterdag avond laat gestopt. Op de bank in slaap gevallen, later naar bed gegaan en zondag ochtend om 9 uur in de ochtend wakker geworden. Tot zover niets aan de hand.

Ik voelde me overdag flink wiebelig maar niet meer knetter. 'S avonds ook redelijk goed kunnen slapen.

Vanaf toen begon het gezeik. Een kleine opsomming
1. Overdag niets aan de hand, behalve als ik te snelle bewegingen maakte beetje duizelingen, niet zo erg dat ik omval. Net het gevoel alsof je heel de dag te snel opstaat.

2. 'S nachts lastig in slaap vallen en als ik voelde dat ik in slaap viel begonnen de bizarre dingen. Geluiden alsof er dingen met hoge snelheden langs mijn hoofd vlogen. Dromen waarin ik aangevallen ben, waarin in bijna vermoord werd, waarin ik mezelf echt heel eng voelde flauw vallen. (het continue rem slaap gevoel zeg maar) nog veel meer, redelijk bizar iig :grin:

Het rare was dat ik na het 'enge' ik wel wist dat het niet echt was en ik mezelf kon dwingen mijn ogen open te doen en dat er dan (natuurlijk) niets aan de had was. Dit is maandag (nacht) gebeurd en afgelopen nacht.

Nu heb ik natuurlijk ooit wel eens gehoord van het 'blijven hangen' in een trip. Maar nooit dat dit alleen 's nachts gebeurde. Nu in de ochtend de zon schijnt en er geen wolkje aan de hemel is, is er niets aan de hand behalve dat rare duizelige gevoel. Behalve dat ik me nu natuurlijk een beetje zorgen maak en daar 'ineens' van alles bij voel :grin:

Weet iemand hoe ik dit gebeuren kan versnellen en wat ik moet doen om vannacht weer gewoon als een roosje te kunnen slapen.

Tufnut

Badass junkie
Wat heb je precies gebruikt en hoeveel? was het getest? en heb je ook nog andere dingen erbij gecombineerd? Heb je fatsoenlijk gegeten?

Je geeft zelf aan de je veel pillen hebt gebruikt. Omdat dit niets zegt dus de voorgaande vragen, maar uitgaande van een te grote hoeveelheid MDMA is het mogelijk dat je deze klachten krijgt. Ik hoef je vast niet meer te vertellen dat teveel nemen dus niet handig is, maar ik doen het toch.

Nu is het zaak gezond te eten en goed te drinken. Ga vanavond gewoon slapen en onder ga het als het weer is. Het houd vanzelf weer op en als je je daarna aan de regels van verantwoord gebruik houd dan zal het allemaal wel goed komen. Je zou nog kunnen overwegen om 5htp te gebruiken. Voor meer infomdaarover kun je de zoekfunctie gebruiken of doorvragen.

Dusdat

Newbie
Ik heb geen idee wat het was, ik had ze gekregen van een vriendin. Die vond ze helemaal geweldig. Dus ging er vanuit dat het goed spul was. Getest zijn ze dus ook niet. Ik heb er verder niets anders bij gebruikt. En ik had/heb goed gegeten.

Ik heb de afgelopen dagen voor mijn doen heel gezond gegeten. en geen alcohol gedronken.
dat '5htp' waar zou ik dat kunnen kopen?

Ik hoef gelukkig maandag pas weer te werken, dan is het toch wel weer voorbij? Ik had er nog nooit van gehoord dat dit kon. Wel bij LSD, maar daar ben ik als de dood voor :confused:

Tufnut zei:
Wat heb je precies gebruikt en hoeveel? was het getest? en heb je ook nog andere dingen erbij gecombineerd? Heb je fatsoenlijk gegeten?

Je geeft zelf aan de je veel pillen hebt gebruikt. Omdat dit niets zegt dus de voorgaande vragen, maar uitgaande van een te grote hoeveelheid MDMA is het mogelijk dat je deze klachten krijgt. Ik hoef je vast niet meer te vertellen dat teveel nemen dus niet handig is, maar ik doen het toch.

Nu is het zaak gezond te eten en goed te drinken. Ga vanavond gewoon slapen en onder ga het als het weer is. Het houd vanzelf weer op en als je je daarna aan de regels van verantwoord gebruik houd dan zal het allemaal wel goed komen. Je zou nog kunnen overwegen om 5htp te gebruiken. Voor meer infomdaarover kun je de zoekfunctie gebruiken of doorvragen.

Tufnut

Badass junkie
Ja, dit kan dus. Vooral als je middelen op een onjuiste manier gebruikt. Niet precies weten wat je gebruikt is natuurlijk niet handig.

Het is overigens niet dat je blijft hangen in een trip. Blijven hangen in een trip bestaat namelijk niet; wel kan er een psychose getriggerd worden. Dat is dan wel wazig en kut en lijkt op blijven hangen, maar dat is het niet.

5htp koop je bij een vitaminewinkel. Zorg wel dat je ook dat niet lukraak gaat gebruiken.

Dusdat

Newbie
Het is echt 3 jaar geleden dat ik voor het laatst pillen geslikt heb, en dat was altijd goed spul...
Mevrouw stemband heeft nu geleerd, 'Dat ze niet meer alles in haar waffel moet proppen' :grin:

Morgen ff op vitaminewinkel bezoek :grin:
En huis tuin en keuken middeltjes? Zijn die er?

En is er ook bekend hoe lang dit grapje gaat duren? Maandag moet ik weer stoer gaan doen op mijn werk :grin:

Tufnut

Badass junkie
Dat hangt helemaal af van hoe gek je hebt gedaan... dat is me nog niet echt duidelijk. Normaliter is het bij een keer ernstig misdragen na een week wel over, maar echt zinnige uitspraken kunnen daarover niet gedaan worden.

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Klinkt een beetje als een speed kater? Kan dus best zijn dat er speed in je pillen zat. Al is dat op het moment heel zeldzaam.
Want een mdma kater is nooit zo erg als dat jij het omschrijft!

Tufnut

Badass junkie
Dat zal niet duidelijk worden tenzij er alsnog getest word. Het gevolg is dat je vooral zeker weet dat hij het zal moeten uitzitten.

Bovenaan