knal paars poeder

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Knal paars poeder.

Een persoon vertelde mij dat dat lsd was, heb t niet gekocht... vertrouwde jhet niet helemaal. t leek net op verfpoeder. beetje deze kleur

maar dan fluoriserend

Ik zou ook de concentratie niet kunenbepalen in zulks poeders.

azgaza

Badass junkie
Als het al LSD zou zijn, moet het wel heel onzuiver zijn lijkt me zo. Ik ben wel benieuwd wat het nou eigenlijk uberhaubt is.

pythregius

Bewuste gebruiker
kon je zien dat het kristallen waren of was het echt poeder, ondersheid tussen drugs of poeder is al snel gemaakt namelijk :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
edit: foto viel een beetje groot geen idee hoe je em verkleint

die bedoel je dus, ik had het wel eens eerder gezien, ik vind het een beetje aparte vorm van lsd.
koop voor de zekerheid gewoon blotters, of liquid,
veel verlies op een blotter kun je niet maken als hij niet werkt :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
die caps op die foto's zitten ook helemaal vol, ben benieuwd wat de rest is van het poeder, het grootste gedeelte of vrijwel alles, moet ik eigenlijk zeggen.

azgaza

Badass junkie
loadrunner zei:
ik zal voor 25 euri wat kopen, en laten testen... niet innemen, voor t zelfde geld zit er pcp in ofzo.

Inderdaad, ik zou het niet nemen maar gewoon een beetje laten testen, veilig en interessant. Als je geluk hebt is het nog iets leuks ook, en met wat pech.. met pech is de nieuwsgierigheid bevredigd.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet al wat het is:
(om 08:30 al bij die kerel, iets te vroeg voor me)

resultaten van labaratorium onderzoek.

10% Efedrine
50% jodiumkristallen
sporen van nafta
natriumhydroxide
rode fosfor

Ik schrok er wel ff van, dat die kerel me een slechte methamfetamine wilde verkopen, als lsd.

(Het zou meth zijn geworden, als er in de productie niet iets goed fout was gegaan)

de paarse kleur krijg je door jodiumkristallen, en deze worden inderdaad ook gebruikt voor mixjes met LSD

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wees is duidelijk :

Hoe kan dat zo snel gaan ?
Wel fijn dat dit forum eindelijk groeit met goede informatie over slechte drugs en test resultaten over de meer onbekende stoffen.

Al dat gelul over niks is ook niets waard dit soort kleine detiails zijn goud waard.
In mijn ogen dan ......

:hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik had meteen een geeltje besteld bij de huisdealer, en contact opgenomen met de "tester", die had de volgende ochtend nog een half uurtje vrij.

oh ja, en spectrometer, je doet een beetje stof opgelost in water, en in een apparaat, met bepaalde soorten licht zie je meteen welke stoffen je hebt.

elke stof geeft een bepaalde piek op de grafiek. dus als je meerdere pieken hebt, een onzuivere stof. en dweet je meteen op welke stoffen je moet letten.... het was geen chemisch zuivere test die je zou gebruiken voor mediche testen enzo.

de efidrine kwam met de buisjes test naar boven. ( verdeeld over 10 reageerbuisjes, en dan reagens toevoegen.)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan inderdaad de stoffen onderscheiden, is alleen een apparaatje die niet te betalen is voor een particuliere onderneming. ( kan er een leuke auto voor kopen)

Er zit een soort lichtsensor in zit, die de lichtstraal en kleur meet, en uitzet op een grafiek.

Misschien dat er kleurkaarten beschikbaar zijn... of je kan je eigen maken. (foto maken als je een stofje waar van je zeker weet dat het er in zit)

verschil tussen soortgelijke stoffen is met het oog niet te zien:
bv. natruimchloride of kaliumchlorde

onlymespeedfraek

Experimenterende gebruiker
loadrunner zei:
Knal paars poeder.

Een persoon vertelde mij dat dat lsd was, heb t niet gekocht... vertrouwde jhet niet helemaal. t leek net op verfpoeder. beetje deze kleur

maar dan fluoriserend

Ik zou ook de concentratie niet kunenbepalen in zulks poeders.

zo heb ik volgens mij als ik me goed herinner jaren geleden iemand over smeurfen blauwe zooi gehoord en partijtje van de kaart dat ieer van werd das gewoon niet lollig meer,
en zelf heb ik ook wel eens een poeder sort dat ze verkochten als speed veel te duur was het al dat klopte al echt niet op waar blijkbaar ook iets heel erg trippens in zat.....ging op een goeie lijn 48 snoei en snoei hard en op een gegeven moment na paar keer gebruikt te hebben stond ik een auto midden in het bos midden in de nacht achteruit te wijzen en kwam er een kindje van een jaar of 2 a 3 naar me toe rennen en ging kiekeboe achter een boom spelen.....nou dan weet je inderdaad niet waar je het zoeken moet daarna zag ik echt hele raare dingen vb kwaadaardige kerstman en zo nee dat was erg vreemd,
heb er toen ook nog naar laten kijken zat iets van een halusuneerend middel in wat in nederland nog niet bekend was wat nou precies weet ik nog steeds niet maar dacht aan pcp of jaba of angels dust....of zo daarna ben ik het ook niet meer tegen gekomen....anders had ik het zeker nog eens gehaald.....!

L

Lid 6909

Gast
wat zeg je allemaal?

probeer het nog eens misschien in leesbare taal

3970

Wijs gebruiker
onlymespeedfraek zei:
zo heb ik volgens mij als ik me goed herinner jaren geleden iemand over smeurfen ....KNIP....anders had ik het zeker nog eens gehaald.....!

Zo hé, en je hebt er zo te zien ook blijkbaar blijvend hersenletsel door opgelopen, dat moet rommel zijn geweest!! :openmouth:

Bovenaan