Knarsebotten na xtc gebruik

EternalParanoid

Experimenterende gebruiker
Na xtc/speed gebruik krijg ik knarsebotten, akkelig brandend gevoel in de spieren en voortdurende spiersamentrekking, dat allemaal blijft 2-3 maanden duren!!!. Benen en handen doen zo veel pijn dat ik ze afhakken wil, dat duurt ook 2-3 maanden lang. Ook word ik oerdom als een idioot precies. Dat zijn de redenen waarom ik aan de drugs niet doe. Ik wil meer dan zeer graag xtc gebruiken maar kan het gewoon niet :(

Ligt het aan puurheid van xtc of werken de MDMA kristallen volledig anders zonder negatieve gevolgen?

ik weet niet exact waar het aan ligt maar ik heb ook zoiets gehad dat die shit samen trekt sterker nog als ik 4 dagen wakker ben zoals nu en ik ga dan ik kleermakerzit zitten en ik zit 15 tot 20 minuten zo .. en ik gaat dan staan dan voel ik niet eens dat ik op me voeten sta... zijn totaal gevoelloos..:tongueout: maar het kan zijn dat je heel de tijd in dezelde houding blijft zitten.. dus misschien iets meer bewegen..:openmouth: of ledematen strekken.. beetje spele moet je..:wink:

IK BEN SC Sick Child

bye bye
:wave:

Spor

Wijs gebruiker
Klinkt alsof XTC niet de drug voor jou is...

Ik zou me maar goed afwegen of het je dat echt wel allemaal waard is, als je er zo dom van word en je zo veel pijn hebt :wave:

Bovenaan