Knipafval

Dublife

Newbie
Hallo allemaal,

Mijn weedplantje is geoogst en ik heb momenteel een zak met het knipafval van de volledige plant. Ik zou dit knipafval graag gebruiken voor iets, maar ik weet nog niet wat. Zijn er hier mensen die tips hebben voor het makkelijk maken van hash, thee of iets dergelijks.

Alvast bedankt!
Peace

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
-Cake ervan bakken
-Wietboter, kan voor meer doeleinden gebruikt worden
-Wietolie
-Hasj, Leg je knipafval in een zak een paar dagen in de diepvriezer, daarna zeef je't op een 'zeef' dan vallen de kristallen er doorheen, schraap de kristallen bij elkaar en druk deze samen verpak het samengedrukt 'poeder' goed 'al drukkend' hoe sterker het bij elkaar verpakt zit hoe beter, laat nu een dag onder de tafelpoot zitten of tussen een bankschroef oid..., en ziezo je hasj is klaar voor gebruik :)

Grts

fly--

Bewuste gebruiker
dit
mandragora zei:
-Cake ervan bakken
en:
mandragora zei:
-Wietboter, kan voor meer doeleinden gebruikt worden

bijvoorbeeld wiet/hasj brownie. -heel lekker-

verder maken sommige mensen er ook pizza's ed. van
maar dan met hasj/wiet olie of in de kaas.
maar daar heb ik geen ervaring mee.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat je er het beste mee kunt doen is totaal afhankelijk van de hoeveelheid.

<50gr. zou ik het in eten verwerken, van de hele bups wietboter maken en dat bewaren.
Dan telkens wanneer je iets bakt die boter gebruiken.
Ikzelf (maar dat is erg afhankelijk van je kwaliteit!!) reken altijd zo: knipafval is 25% van normale wiet. Wanneer je er dus 1 gram in zou gooien wordt dat al snel 2,5 gram.

50-250gr. Hasj maken, op de manier die mandragora beschreef of een andere methode.

250+ HBO van maken.

Bovenaan