Knock out van paddos na de space!

Zwik

Newbie
Hey,
Gisteren heb ik met 3 goeie vrienden een paddo trip gehouden we hebben per persoon maar halve portie columbiaanse genomen!
We hebben ze gevroten om half 4 smiddags en we hebben heel licht gespaced tot half 9 savonds het was erg irritant sinds we veelste lang gingen spacen en het was best vervelend maar goed het was me 2e keer!
Dit keer ben ik om 11 uur opeens uit het niets weer vet hard gaan spacen en 10 seconden later was ik knock out gegaan voor 1 minuutje ik kon niks meer zien! we hebben veel geblowt 3 joints nadat we waren uitgespaced en zon 4 gram tijdens de space...
Ik vraag mij toch af hoe dit is gekomen het was niet echt een hele leuke ervaring...

spacekonijn

Badass junkie
zon trip vraagt best wat inspannig van je.. tijdens paddos heb je waarschijnlijk niet veel gegeten , misschien ook niet veel gedronken.

je hebt jezelf door het teveel blowen te erg uitgeput denk ik

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik smoor ook als ik op paddestoelen zit en ZEKER erachter, hoort er gwoon een beetje bij, beetje lekker uittrippen met een jointje

Intoxicated

Wijs gebruiker
ach kom op, 4 gram en 3 joints dus zeg maar 5 gram, met zn vieren....
daar ga je echt niet out van hoor, of je moet gewoon erg gevoelig zijn.
Maar een maat van mij had dit dus ook met paddo's, hij ging out, lag daar een minuut tot ik hem weer aan de praat kreeg, en daarna kon hij 5 minuten niks zien, helemaal zwart voor zijn ogen. Daarna nog vaker gebeurd, en hem toen verboden om nog paddo's te vreten. Behalve als ik er bij ben en zeker niet meer dan 1/3e tot misschien net een halve portie... hij was gewoon erg gevoelig voor die paddo's.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja dat zei hij ook, maar ik denk dat het op dat punt gewoon was dat zn geest en lichaam een paar uur ontiegelijk veel hadden gehad, en daarna even korte breakdown. Echt alsof alle systmen even opnieuw moesten opstarten zeg maar.

Zwik

Newbie
Jah kweeniej kblow elke dag best veel en kan er erg goed tegen maar dit keer denk ik idd dat het me teveel werd maar me vrienden blowen minder dan mij maar hun spacde toen echt niet meer vaag...
Mayb ben ik gevoelig voor paddos ofzo:P

BillyBilo

Badass junkie
Intoxicated zei:
ja dat zei hij ook, maar ik denk dat het op dat punt gewoon was dat zn geest en lichaam een paar uur ontiegelijk veel hadden gehad, en daarna even korte breakdown. Echt alsof alle systmen even opnieuw moesten opstarten zeg maar.

Ik heb ook zoiets met ephedra gehad, en toen ging mijn hart echt mega snel, kreeg ook dat ik weg was enzo, best vreemde, maar opzich ook wel gave ervaring.

Intoxicated

Wijs gebruiker
haha hij vond het niet zo gaaf...
maar dat was ook een hele portie,
en nu tript ie al echt van 1/3e portie ontiegelijk hard
dus das lekker economisch :mrgreen:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
Haha, lijkt het wel een computersysteem. Ff alles opstarten, haha.
Ik denk dat hij misschien te gevoelig voor paddo's is.

Bal0n zei:
Ja eh, als ik zoveel blow ga ik ook tegen de vlakte.
Bij mij is gelukkig niet gebeurd, Wel ik voel wel eens dat ik op vlakte ga zou vallen. :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
Het kwam lijkt me niet van het blowen want het was de dag erna begreep ik. Was het niet gewoon een flashback :rolleyes:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Nooit last van gehad,en ik vreet altijd 2 hele porties.
Kan me wel voorstellen als je midden in een trip zit en je gaat als een bezetenen lopen blowen dat je out kan gaan,das niet zo vreemd

Mac...

Badass junkie
Zal vast ook wel met een overgevoeligheid te maken hebben gehad. Heb al zo vaak getript en me nog nooit ingehouden met blowen erbij, nog nooit het gevoel gehad dat ik mss wel eens tegen de vlakte zou kunnen gaan.

Deranged

Badass junkie
Ik had het een van de laatste keren is een beetje een lang verhaal. Vroeger was het geen enkel probleem met z'n allen tijdens de trip ook ff een zak van 100 gulden weg te werken. Laatst rookte ik toen de trip grotendeels afgelopen was 1 beschaafd jointje en ja hoor, daar ging ik.

Bovenaan