Knoeien met sos

Gemini

Badass junkie
Nu weet ik dat plaatselijke dealers vaak allerlei shit door je coke doen: tandartsverdoving, speed, melkpoeder, weet ik veel wat allemaal, troep in ieder geval.
Vanavond heb ik een lijntje op van een gast waar ik altijd m'n zooi haal, hij zei dat het nieuwe was, maar ik voelde me er heel vaag bij.. ik voelde me ineens best rot, ik kreeg godse hoofdpijn en de smaak die je gewoonlijk in je mond krijgt na het gebruik van coke was ook heel anders. Ik had ook geen zin meer om nog met iemand te praten, ik wilde alleen nog maar naar huis..
En nu ik een tijdje thuis ben, lijkt het alleen maar erger te worden.

Nu voel ik me wel vaker kut na gebruik van sos, maar niet zo snel na een lijntje.
So, mijn vraag: wat weten jullie van spul wat ze met coke vermengen voordat ze het verkopen?

acidboy

Badass junkie
Denk dat ík je hier vrij weinig zinnigs over kan vertellen..

Je hoort dat het wel met lidocaine wordt versneden, voor het verdovende schijn-effect zegmaar, kunnen we wegstrepen.
Mannitol is een ander veelgebruik versnijdingsmiddel... maar dat is gewoon een zoetstof, kunnen we ook wegstrepen.
Paracetamol.. maar zoals je al tegen me zei is dat het ook niet.
Speed gooien ze volgens mij bijna nooit door coke heen... bovendien merk je dat wel :)
Tsjah... ik zou het eigenlijk niet echt weten, wit poeder welke op coke lijkt is voldoende voor een dealer om te versnijden in principe. En van het snuiven van heel veel witte poeders zal je je waarschijnlijk wel fucked-up voelen.

Heb het zelf één keer gehad, dat het echt echt verneukt spul was, vriend van me had eigenlijk beetje hetzelfde als wat jij beschrijft. Ik had er niet een ontzettende last van, beetje pijn aan mijn neus en verder eigenlijk een vrij nuchter gevoel. Jointje gerookt en gaan slapen..

Maargoed, er zullen hopelijk andere forumleden zijn die meer verstand hebben van dit soort zaken dan ik en hopelijk zullen ze je dan ook beter informeren dan ik :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Vaak wordt het versneden met ongevaarlijke middelen. Maar wel middelen die erg storend kunnen zijn en echt oplichting zijn m.b.t de zuiverheid.

Ik heb uit talloze bronnen gesnoven, en slechts 1 bron verkocht me flakes waarvan ik werkelijkwaar euforisch begon te stuiteren en het echte coke gevoel kreeg. Was iemand die er geen belang bij heeft om tegen mij te liegen aangezien ik hem ooit eens uit de shit heb geholpen.

Ik durf te wedden dat een grote meerderheid van de fanatieke cokegebruikers nooit het echte coke gevoel heeft ervaren. Gewoon weg omdat je echt rete geluk moet hebben om het tegen het lijf te lopen.

Ik heb verder weinig met coke, maar heb flakes gehad waarvan ik in me neus niets merkte (zoals het hoort) en waar de junks hun mes voor zullen trekken.

Absoluut dieptepunt waren 2 puntjes van een onbekende op een feest. Maat van me ging er zwaar van over z'n nek (hij had 1 lijn) en ik heb urenlang zware maagkrampen gehad.

celfor

Experimenterende gebruiker
Gewetenloze dealers zullen hun coke met datgene versnijden wat hun het beste uitkomt, dat kan dus om het even wat zijn..
Bij ons wordt coke vrijwel altijd versneden met speed, iets waar ik een hekel aan heb.
Het wel niet de gewoonte om coke met speed te versnijden, is ook relatief kostelijk voor de dealer.
Een goeie dealer zal zijn coke met cafeine, dextrose of lidocaine versnijden (1deel op 10)
Ikzelf betaal liever 10€-15€ meer op voorwaarde dat de coke rechstreeks van de blok gesneden wordt.(liefts in mijn bijzijn)
Deze onverpoederde coke is goed van kwaliteit.
Let wel op als je om 'blokjes' onverpoederde coke vraagt, dat je geen crack koopt.
Als je zuiver coke hebt, gebruik dan half zoveel om een overdosis te voorkomen.

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
TL-buis poeders erdoor en maar snuifen, dik hosselen 1+1=2 , dat gaat altijd zo :hearteyes:

Kan ook zijn dat ze erover gepist hebben, heb dat wel es gehoord dat dat cocaine , en trwns ook wiet verzwaard, geld natuurlijk ook weer 1+1=2 :smoke:

Atropa

Bewuste gebruiker
celfor zei:
Als je zuiver coke hebt, gebruik dan half zoveel om een overdosis te voorkomen.

Dit zèker zo! Van echt goede kwaliteit coke kun je echt simpel een hartaanval krijgen als je maar teveel snuift. Sowieso hoort coke al vanaf de eerste snuif bewust hartkloppingen te geven.

ASterker nog, als je loopt kun je niet zoveel nemen als wanneer je zit. Zodra je van snuifcoke eens ècht flashed, merk je dat een trap oplopen echt forse verhoging in je hartslag geeft.

dzN

Belezen gebruiker
Ja man. ik heb iets zoals jou meegemaakt!

Ik doe 1 lijn, maar ik voel de sos niet binnenkomen in men keel. Na een tijdje voel ik iets binnenkomen , maar niet zoals altijd.

Nja we doen nog 1 lijn. Ik voel me plots in een keer heel warm worden, begon te draaien.

Ja ik zit me recht, in een keer draaien men ogen weg, en val ik flauw! van die 2 min kan ik me niks meer herrineren, alleen dat ik daar op de grond lag. Men vriend heeft het mij verteld.

We weten dat de dealer regelmatig speed vermengd, (omdat een andere vriend dat was gaan halen voor ons, die word meestal behandeld als een nerdje die er niets van weet), dusja, andere producten kunnen ook wel mogelijk zijn.

Na die val, heb ik nog 3 jointjes achter elkaar gesmoked, en heb nog een hele nacht & de volgende dag wakker gebleven! Ik was naar de coffeeshop geweest en non stop gesmoked!

Nja wel raar!
Als jullie iets meer weten, graag hulp!

x :mrgreen:

Bovenaan