kok halzen van 3mmc

Snwwy

Newbie
hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik gok dat je huig geïrriteerd raakt van de 3mmc.

Waarom wel bij 3mmc en niet bij andere middelen? Geen idee. Misschien is de 3mmc niet fijn genoeg vermalen?

Kaalkoppie

Niet dood, wel scam
Wat ik vaak heb is dat het komt omdat ik het niet fijn genoeg heb gemaakt. Als er echt nog kleine kristalletjes mijn keel in schieten, begin ik nog nét niet over te geven.

LSgay

Newbie
In the meantime kleine kristallen met lepel crushen helpt en pasje voor laatste werk.
Grote ni want spring alle kanten op die beter subtieler

FerdFatoehaus

Badass junkie
Minder hard snuiven. Als het in je keel terecht komt dan neem je het sowieso op via je je maag. Kan je het beter doorslikken. 130mg lijn is ook wel aardig wat om in 1 keer weg te zetten.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Wat ik doe is het tussen twee pasjes leggen. Goed aandrukken en dan kleine cirkeltjes draaien. Dat maakt het enorm fijn!

Plex

Badass junkie
hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van.
Kan ook zijn dat de 3m zo fijn vermalen is dat het direct in je keel schiet, maar lijkt me dat je dit niet zo gauw hebt met 3m. Is eerder een probleem met bijvoorbeeld 6-APB. Maar zou moeten kunnen zou je zeggen, toch?

Of je snuift gewoon te hard natuurlijk, maar dit is al genoeg benoemd.

Spyro

DF-koning
Snuifbuisje ook een beetje schuin zetten ipv recht je nosso in wil ook weleens helpen. En minder hard snuiven 😂

Maar ik ga al over m’n nek als ik een zakje 3-MMC open. Ik vind de structuur ook echt walgelijk.

Plex

Badass junkie
Snuifbuisje ook een beetje schuin zetten ipv recht je nosso in wil ook weleens helpen. En minder hard snuiven 😂

Maar ik ga al over m’n nek als ik een zakje 3-MMC open. Ik vind de structuur ook echt walgelijk.
Grappig, vind de smaak van chemicaliën altijd meevallen, heb dit al eerder gezegd maar vind het toch grappig dat mensen daar zoveel last van hebben. Het is niet perse lekker hoor, maar ook weer niet vies (voor mij)😅

Spyro

DF-koning
Grappig, vind de smaak van chemicaliën altijd meevallen, heb dit al eerder gezegd maar vind het toch grappig dat mensen daar zoveel last van hebben. Het is niet perse lekker hoor, maar ook weer niet vies (voor mij)😅
Pfff. Ik had dat eerst ook niet. Ik kon MDMA ook altijd zo oplikken zonder problemen. Inmiddels is het zoooo tegen gaan staan dat ik me altijd even mentaal moet voorbereiden. 😂

Enige wat ik wel lekker vind is Ketamine. Maar pep, 3-MMC, MDMA etc 🤢

• Haha
Waarderingen: Plex

Plex

Badass junkie
Pfff. Ik had dat eerst ook niet. Ik kon MDMA ook altijd zo oplikken zonder problemen. Inmiddels is het zoooo tegen gaan staan dat ik me altijd even mentaal moet voorbereiden. 😂

Enige wat ik wel lekker vind is Ketamine. Maar pep, 3-MMC, MDMA etc 🤢
MDMA is wel een van de minst smakende inderdaad, ookal is het voor mij gelukkig nog oplikbaar. Als ik van een middels smaak moet rillen zou het MDMA zijn, maar is wel gewoon re doen. Denk ook dat het gewoon een knopje omzetten is, het mentaal niet meer vies vinden, I quess🤷

Deurklappert123

Experimenterende gebruiker
Wat ik doe is als het nog in t zakje zit met een deo busje erover rollen tot t echt helemaal fijn is, dan leeg maken op t bord en met een pasje goed fijn wrijven dan is het gewoon poeder en je knoeit niks😉

Bovenaan