Koken met drugs @ Joepi

Puik idee?

• Jup

Stemmen: 0 0,0%
  • Neen

• Geen mening

• Totaal aantal stemmers
    0

Joepi

Newbie
Kokkerellen met drugs is een tricky bezigheid. Naast dat de werking en je gezondheid makkelijk negatief is beinvloed is ook nog eens niet zo makkelijk om tot een smakelijk geheel te brengen. Muffe spacecake, vieze paddo thee, kapotgebakken spacepizza psylocibine et cetera.

Sinds enkele weken zijn we gestart met een initiatief in Utrecht. Vier gerechten, allen met een specifiek doel. Trippen, spacen/high, energie krijgen of botergeil worden. En, het slaat aan. Enkele grote partijen (10-40 personen) hebben al mogen genieten van onze recepten en de reacties zijn erg positief. Middels deze manier wil ik jullie uitnodigen eens een kijkje te nemen op onze website, want ook de ervaringen van onze klanten en uit onze keuken gaan we de komende tijd publiceren op onze website. Dus, recepten voor lekkere soepen met bijvoorbeeld paddo's, THC of andere kruiden als Kolanut/Wild Dagga/Kratom of Kanna of allerlei andere tips en trucks voor het koken met geestveruimende middelen. Alleen dan, wel lekker.

Tot zover, groeten - Joep

http://kokenmetjoepi.googlepages.com/

----

Van onze website:

Joepi is ontstaan uit de gedachte dat bij de meeste gezelligheden, de culinaire apeteitelijkheden het onderspit derven. Er zijn maar weinig mensen die de tijd hebben uitgebreid boodschappen te doen, de lekkere en betaalbare koopjes ertussenuit te pikken en dan ook nog eens een paar uur in de keuken te staan. Van lang turen naar de verschillende wijnen in de rekken van de Albert Heijn, worden trouwens ook maar weinig mensen wijzer. Je wilt niet met je gezelschap uiteten, maar ook geen slappe hap laten komen. Geestverruimende middelen zijn al helemaal taboe in openbare eetgelegenheden. Hierdoor zit je toch al snel aan je eigen woon-/werk-/snoezel-/eetkamer gebonden.

Smaken verschillen, natuurlijk. Maar de gemiddelde smaak deler van een groep mensen is vrij goed in te schatten. Joepi biedt je vier keuzen, welke elk met doel in oog bij elkaar gekokkelreld zijn. De (1) energy recepten zorgen ervoor dat je er een avond goed tegenaan kan. Van de (2) psychedelic recepten mag je een kleurrijke heftige hallucinaties verwachten en onze (3) Cannabis recepten hebben de voordelen van THC (de werkende stof in Cannabis) maar niet de muf-smakende nadelen. Tenslotte brengen de (4) Afrodisiac recepten je een geile avond; verhoogd libido, beter prestatie en een krachtig orgasme.

liquid state

Belezen gebruiker
Geweldig, ik hou zelf niet van het roken van wiet. maar nu kan ik misschien wel wat leuke dingen doen met eten.

Alleen wel een vraagje of je nog meer psychedelische recepten hebt. want pizza vind ik zelf een beetje minder en zoveel om te eten. Daarom is misschien psycotapas wel interessant gewoon klein en toch trippen. ik ga hier even onderzoek naar doen misschien kan ik je wel helpen met het maken van recepten.

Joepi

Newbie
Om kort alle vragen te beantwoorden. Ja, het er komen snel meerdere recepten op de website en andere tips&trucks voor het koken met allerlei soorten drugs en kruiden.

Zoals op de website vermeld kom ik het niet bereiden, maar als je het lief vraagt en met een aardige partij bent wil ik het natuurlijk best overwegen. Dan moet dan allemaal wel onder de tafel, want volgends de nederlandse wetgeving mag ik dat eigenlijk niet doen.

En ja hoor, als je vraagt wil ik best een trip vis, een tripsoep, triptapas of een tripstamppot in elkaar draaien :)

EN recepten, zijn altijd welkom. (mits getest)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat een leuk idee! De gerechten zien er ook lekker uit, dat kan ik van m'n eigen creaties vaak niet zeggen :P

Ik zet m in iedergeval even bij m'n favorieten :)

Hoeveel zou het trouwens moeten kosten ongeveer per persoon?

Joepi

Newbie
Erg afhankelijk wat je wensen zijn. Als je bijvoorbeeld het psychedelische menu hebt. En je bent met vier man, dan ben je zo rond de 25-30 euro p.p. kwijt. Wat je dan wel hebt is:

- De ingredienten, eventueel voorbereid
- De paddo's, catmint, ginseng en kolanut
- Uitleg over de verschillende kruiden en de paddo we deze keer gebruiken
- Risico's uitgelegd

Doodkapje

Wijs gebruiker
gatver zeg wat is er mis mee om drugs gewoon te gebruiken? daar dient het toch voor? dat gedoe met kokkerellen... :wink:

Bovenaan