Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gvd alweer die kut cafee's gaan dicht maarjah vrienin wou al naar huis gullukig geen drugz Gebruiker maaaaarjah ik nu dus naatuurlijk weer vervele niemand meer wakkker ?
srry mensen als dit weer forum vervuiling is maar ik gebruik weer es af en toe wat speed maar het valt weer ens goed Ofjah goed ik ben nog niet moe wat eik wel de bedoeling was ga niet weer as vorige week 2 flesse wijn zuipe om te slape ng iemand wakker om wat te praten grtzzzz
neemde gij dna nooit savos iet is lekker eh kpeis van el eh,alleen gata ok-ok ze wa psy trance paar ole wa pep en een paar jointjes das echt den hemel salvia kan ook m dan ligde plat zoals ki knu;p en ok geen bier dirnke
anyway waar hdde we het over?
aja eenzaten
soms ja ma kga dikwijls weg me mn lief en mate feesjes bouwen eheh
ma ik kandaar van genietre savonds tryist out zouek zo zegge
GEZOCHT
Beroepsjunk zoekt gesprekspartner (m/v) om gevoelens mee te delen. Minimaal 18, maximaal 45 jaar en moet niet schroomen om nachtenlang te pepkleppen. Zoek ik jou?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.