Komende weken @ Time Out

DreamWeaver

Badass junkie
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?

Freud

Newbie
Ben er wel eens geweest, mooie tent maar kwaliteit van geluid daar wat minder, wel altijd iedereen mooi van de kaart :beer:

Moet ook maar weer eens een leuke datum uitkiezen

Everio

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Ikzelf zal de komende weken in Gemert te vinden zijn bij de welbekende Time-Out. De reden hiervoor is dat deze maand mijn favoriete hardstyle DJ's komen draaien, namelijk:

9-6 Tatanka
16-6 Zany
23-6 Luna
30- Showtek

Vier zaterdagen, veel stampwerk en harde pillen :) Tref ik hier nog mede-DF 'ers?

toevallig dat ik de 23ste ook daar ben :grin: dit is 90% zeker :)

hoe herken ik je? :P

Eier

Bewuste gebruiker
TAAAAAAAAAAAAAAAATANKAAAAAA!

DreamWeaver

Badass junkie
Ik zal voor de herkenbaarheid uitgerust zijn met gigantische pupillen :wink: Als je denkt me gespot te hebben check dan m'n arm, daar staat DF op.

Serenity

Badass junkie
Hehe de 23e heb ik 't té druk.
Verjaardag, laatste schoolfeest, Goudvishal, de Stad.

:( Time Out past er niet meer tussen

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:

jammer :( was gezellig geweest :)

@ Dreamwaver, ik zal ook beestige pupillen hebben :P

ben je grotendeels @ main zaal of niet?

maja daar zijn er altijd zoveel erop :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Everio zei:
Serenity zei:

Ik hang in de Sub ja, waar Zany draait. Mijn pupillen zijn helaas normaal, heb vandaag de complete stash verpatst (wel eentje voor mezelf gehouden, maar daar space ik m niet hard genoeg op). Heb een wit shirt aan met 'The Crowd' erop. Waar herken ik jullie eigenlijk aan? :P

Everio

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Everio zei:
Serenity zei:

Ik hang in de Sub ja, waar Zany draait. Mijn pupillen zijn helaas normaal, heb vandaag de complete stash verpatst (wel eentje voor mezelf gehouden, maar daar space ik m niet hard genoeg op). Heb een wit shirt aan met 'The Crowd' erop. Waar herken ik jullie eigenlijk aan? :P

moet je nieuwe regelen

mij herken je aan o.a een wat flinkere jongen met colbert aan, een dunne lange jongen (2 meter) met beetje hanekam en matje ook "stekels" ik ben ook best lang 1.95... en allemaal vol derop :P

Everio

Bewuste gebruiker
ik denk dat ik jou gezien heb :P

of jij eerder mij :wink:

op het laatst kwam je "ruig" voor me staan geloof ik :P

was idd TE vet en erg hard gegaan :grin:

:hearteyes:

Telefoon

Wijs gebruiker
Hmm lijkt me leuk maar me Dealer is onberijkmaar en stappen zonder ... dan geef ik teveel geld aan Bier uit :P(A) :smoke:

Everio

Bewuste gebruiker
moet morgen tot 11 werken anders was ik ook gekomen weer

wel niet spacend dan maja :P

volgende keer beter :)

lot

Badass junkie
help me er niet aan herinneren dat showtek vanavond is!
Wil er zo graag heen maar geen enkele mogelijkheid om er heen te komen :cry:

DreamWeaver

Badass junkie
Je hebt niks gemist, lot. Showtek draaide vette platen maar de sfeer was erg matig doordat het echt fucking fucking druk was. Ook nog ruzie gehad omdat een of andere randmongool hetzelfde shirt had als ik en daar een probleem van wou maken. Dit was met afstand de slechtste avond van de afgelopen 4 weken. Door omstandigheden had ik alleen het kleine beetje dope dat ik nog bij me had, dus dat kon mijn avond al niet beter maken. De club waarmee ik ging was ook anders van samenstelling (hiphop-breezersletjes :angry: ) en dat hielp ook al niet. Al met al een kutavond dus, Showtek bleek een te grote naam denk ik.

Wat zonde wat zonde wat zonde...

Misschien morgen op Freefunk de schade inhalen. :wave:

Doodkapje

Wijs gebruiker
oh wat sneu voor je... je was beter naar belgjesland gekomen, naar HERON! ik heb me reuze geamuseerd en ruimte zat!! :wave:

lot

Badass junkie
hmm jammer van je avond zeg.
ja heel erge drukte is op zo'n moment nooit fijn.
Wel jammer zeg en dan heb ik alleen showtek gemist niet de gezelligheid, misschien ooit dat ik er nog een keer heen ga.. naar showktek.

Bovenaan