• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Koninginne Tripdag

Nibiru

Bewuste gebruiker
Koninginne Truffel Trip

Soort: Psilocybe Atlantis 15 gram

Geslacht: Man
Leeftijd: 17
Lengte : 1,90
Gewicht: 70 kilogram
Medetrippers : D, R en C
wat later deed V nog wat Mephedrone

Gemoedstoestand: Relaxed, stoned, maar toch wel nerveus. Vorige keren truffels waren goed, maar soms wel wat eng.

_________________________________________________________________________________________________________________

2 Dagen voor Koninginnedag discussieerden ik, R , D en C wat we met koninginnedag gingen doen. We hadden geen zin om tussen de zuipende oranjefans te zitten, dus besloten we truffels te gaan halen en naar een park te gaan in Dordrecht.
Daar wonen wat vrienden van mij , en D en R hadden hun nog niet ontmoet. Voor D was het de 1e keer iets anders als blowen.

Dus de trippers zijn ik, R, D en C

Truffeltjes gehaald in de Bodystore/Smartstore in Rotterdam, bij de Nieuwe Binnenweg.
Had al eerder Atlantis genomen, dus deze deed ik nog maar een keer.

We ontmoeten elkaar bij het postkantoor, daar is de bushalte om naar Heinenoord te gaan en over te stappen naar Dordrecht.
We zouden in Dordrecht eerst nog even langs de Coffeeshop gaan (eentje die op ons pad kwam). Daar hadden we 47 euro aan Superpolm gehaald, die zou wel lekker smaken bij het trippen. Ik belde V, en hij zei dat hij ons wel op kwam zoeken. Toen hij aankwam gingen we nog snel naar de AH, om nog wat fruit en drinken te halen. Dit was haasten, want over 10 min ging hij dicht. Dit hadden we nog net gehaald, inkopen gedaan en op naar het parkje!

Eenmaal aangekomen komt T aan, net zoals V was hij aardig stronken (Stoned + dronken). We besloten de truffels op te eten, samen met melk/noot chocolade; als aanrader van C. Zij had hier op DF gelezen dat het de smaak beter verdraagbaar maakt. Ik moet zeggen: Truffels hebben nooit beter gesmaakt!

Na een half uurtje kreeg ik buikpijn, C moest overgeven doordat de truffels haar net iets te veel werden in dr maag, maar alles was gelukkig al opgenomen. We begonnen ons allemaal anders te voelen, lichter in ons hoofd, maar ons lichaam voelde zwaar door de truffels.

Alles begon te golven, en ik begon lichte patroonsvormingen te zien en alles leek een sterke echo te hebben, ook mijn eigen stem klonk dubbel (Hoe ik hem zelf hoor, en hoe andere mijn stem horen gemengd). Mijn gedachten waren nog normaal, dus de bewustzijnsverandering moest nog komen.

Even later stelde T voor om wat te gaan lopen, hij leek een beetje onze gids door dit parkje (Wij kennen niks in Dordrecht). V verdween af en toe in de bossen, en kwam later weer terug met grote takken om ze vervolgens ergens heen te werpen. Dit vonden we een mooi schouwspel zo af en toe :). We kwamen langs een grote boom, die heel makkelijk klimbaar bleek te zijn volgens T en V.

We besloten er in te gaan klimmen, V voorop, gevolgd door T en daarna mij, en de rest kwam iets later de boom in.
Hier beetje genoten van het uitzicht, naar de lucht gekeken en toen ontstonden er duidelijkere patronen en kleuren.

Mijn gedachten gingen ook sneller dan normaal, en stukken objectiever als normaal. Ik voelde me zoals altijd als ik trip ietwat opgelaten. Ik besloot de boom even uit te gaan en een hasj jointje te gaan draaien. Dit lukte me niet, omdat ik altijd ontzettend onhandig word op psychedelica.

T vroeg of hij hem over moest nemen, en dat vond ik een strak plan.

De patronen bleven maar meer worden, er ontstond een soort laagje op me ogen met allemaal super ingewikkelde en wiskundige patronen, die heel alien-achtig leken. Alsof alles was opgebouwd uit technologie, dat natuurlijk moest lijken, maar waar ik doorheen zag. Dit gaf me een gek alien achtig gevoel.

D, R en C hadden het erg naar hun zin in de boom. Ik genoot ervan hoe chill hun gingen, en dat gaf me een sterk euforie. Ik had nog wat mephedrone bij me, en V vroeg of hij een capsule'tje mocht overkopen. Geld klonk als een scheldwoord in mijn oren, ik gaf het hem gewoon (200 mg). Even later werkte het bij hem in, en hij werd aardig druk. Hij ging als een gek aan takken hangen en apengeluiden maken. Dit eindigde in een hoop gelach.

We besloten weer verder te gaan, ik kon nu echt zeggen dat ik hard tripte. Mijn waarneming was helemaal fucked up, alles leek heel escher-achtig, en naarmate ik dichterbij kwam werd het normaal. Ik kreeg gedachten in mijn hoofd, en als ik die uitsprak, was het precies telkens wat iemand anders dacht. Dit gaf me het gevoel alsof ik aan het rondlopen was in andersmans gedachten. Steeds meer begon het te lijken alsof alles wat ik dacht, waar werd. Ik hield het allemaal niet meer bij, kon niet goed volgen wat andere zeiden en er kwam geen woord uit me mond. V ging nu wel erg hard op de mephedrone, dit zal wel komen doordat hij ook aardig wat bier had gedronken. Hij deed de gekste dingen zoals in bomen klimmen die veel te dun waren, en over te springen naar andere bomen. ''Ik spring nu over naar de volgende!'' meldde hij af en toe, terwijl we hem niet echt volgden haha.

Ik kon nergens woorden meer voor kiezen, bij alles wat ik zei was het ''Laat maar'' aan het einde. Ik voelde me erg verward en angstig worden. ''Komt wel goed, J'' zei T. ''Ik heb het vaker meegemaakt, het komt en gaat weer, het is je onderbewustzijn die het nu te sterk overneemt''. Dit gaf me geen fijn gevoel, en alles werd enorm fel en ik hoorde een piep in me oren. ''Ik denk dat ik bad ga'' zei ik. Er kwamen ineens overal felle bollen uit de grond, die op lampen leken. Ik snapte er niets van, het licht was zo fel, en gaf me een super alien gevoel. Alsof andere entiteiten er waren, die geen vorm konden aannemen. ''Ik voel me het doorgeefluikje van het moment'' zei ik, iedereen moest er erg omlachen, en alles was er maar een ''beetje'' voor mij. Alles was net niet genoeg, of net onderweg maar zonder de bestemming te bereiken.

De visuals waren nu ontzettend sterk.. ik kon naar 2 realiteiten kijken, 1 was onze fysieke/materiele wereld, andere een spirituele/anti-materiele wereld, vol met patronen en kleuren. De patronen leken tekens te zijn hoe iets opgebouwd was, planten, mensen of de lucht.

We gingen verder lopen, ik voelde me erg zwak maar had wat fruit gegeten en dat werkte goed. C , T en D hielpen me erg door deze ''bad'' fase. Maar zodra het stil werd voelde ik me weer zwakker worden, totdat er weer een gesprek was of iets om op te focussen.

Toen kwam er een moment, dat ik niet meer wist wie ik was, wat ik hier doe, en waarom. Ik kon alleen in me opkrijgen wat andere dachten, en ik voelde een ontzettend sterke stroming door me kruinchakra naar beneden gaan naar de aarde. Mijn lichaam trilde en shockte behoorlijk, en ik zweette lichtjes. Het enige wat in me opkwam waren gedachten van anderen, en ik dacht dat de hele wereld slechts bestond uit mezelf, en dat me vrienden allemaal delen van me waren.

Toen zag ik opeens iets in de lucht: Een lichtgevend iets dat voorbij vloog in de lucht. Ik wees ernaar, en ook de blowende/nuchtere mensen zagen het! We kregen allemaal een heel gek gevoel, en we wisten zeker dat dit geen vliegtuig was of satelliet of wat dan ook.. Het vloog sierlijk door de lucht, het gaf ons allemaal alweer een heel Alien gevoel.. ''Zou het een UFO zijn?'' Riep ik; en we wisten het wel zeker eigenlijk. V had iemand aan de telefoon die t ook zag op dat moment.. Even later verdween het tussen de sterren.. Wat een prachtig moment. Dit heeft mijn trip weer de goede kant op geholpen.

Het begon tijd te worden om naar de bushalte te gaan, we moesten onze bus redden. M was aangekomen, met wat Primus op. Dit vind ik echt geniale muziek.. Ik voelde me weer erg euforisch, en kon dit reisje nog wel aan. We kwamen aan bij de bushalte, en zagen net de bus voorbij rijden. Nou ja, dan maar de laatste bus nemen. Er kwamen nu veel vrienden van T en V aan, en we gingen chillen in de bushalte. (Dit is een doodshoofd-bushalte, waar je in het hoofd kan zitten). Heel veel geblowt daar, en afscheid genomen en naar huis gegaan!

Dit was een geweldig avontuur :)
Eventuele commentaar is welkom! Dan kan ik hem nog wat aanpassen evt :grin:
~Nibiru

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vrij sterke visuals voor truffels, zelf nog nooit zoeen hevige visuals gehad van truffels, helaas :grin:

Nibiru

Bewuste gebruiker
MagicMush zei:
Haha vette trip report, zulke visuals heb ik ook nog nooit gehad met truffels :grin:

Ik vond ook dat ik echt hard tripte op de truffels..
Voor mijn gevoel was het veel meer dan 15 gram, de brokken leken wel 20 gram ofzo..

spacelord

Wijs gebruiker
Van 15 gram atlantis ga je echt al behoorlijk hard hoor. Ik heb een serieuze bad trip op 10 gram gehad omdat ik nog iets te onervaren was om alleen te trippen :kots: maarja al doende leert men :P

kenneh

Experimenterende gebruiker
trust me, op 15g truffels kan je al sterke visuals krijgen
eergisteren heb ik +20g pajateros gegeten, ik typ nog wel een tripreportje, maar moet eerst nog even m'n gedachten ordenen, dit was zowat de meest sterke trip die ik ooit heb meegemaakt
truffels niet onderschatten dus :(

ps, leuk report, maar ik zou zelf nooit op 15g truffels trippen op een openbare plaats :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Behoorlijk heftige trip voor truffels inderdaad. Moet zeggen klinkt echt heel vet, jammer dat het af en toe iets te heftig werd.

kenneh zei:
spacelord zei:
Van 15 gram atlantis ga je echt al behoorlijk hard hoor.

Het hangt echt van zoveel factoren af hoe hard je tript. De set en setting, ervaring, gewicht, etc. En bovendien moet je niet vergeten dat het een natuurlijk product is, dus de sterkte van de truffels kan ook echt enorm varieren per keer. Je kunt dus niet zeggen dat als jij echt te hard gaat op 10 of 15 gram dat iedereen dat heeft. Ik denk dat vooral voor de wat meer ervaren trippers en zeker de gene die ook al meerdere malen paddo's hebben gedaan truffels gewoon niet heel sterk zijn. Ik vind zelf truffels heel erg relaxed, maar als ik echt goed wil trippen neem ik toch liever paddo's

kenneh

Experimenterende gebruiker
I love shrooms, daar ga ik niet mee akkoord.
Enigste verschil tussen truffels en paddos, is dat truffels onder de grond groeien en paddos boven de grond. Qua samenstelling zijn ze hetzelfde.
En zoals je zelf al zegt, de ene truffel of de ene paddo is al wat pontenter dat de andere.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
kenneh zei:
Enigste verschil tussen truffels en paddos, is dat truffels onder de grond groeien en paddos boven de grond. Qua samenstelling zijn ze hetzelfde.
Ze verschillen ook in kleur, in smaak, in hardheid en ja; ook in samenstelling.

Truffels bevatten NIET dezelfde verhoudingen psylocine/psylocibine als paddo's en dus kan je stellen dat ze weldegelijk verschillende effecten (kunnen) hebben.

Zelf vind ik ze eigenlijk wel vergelijkbaar, hangt wel erg af van de doseringen. Met truffels heb ik minder heftige visuals lijkt het, maar verder is het trippen zelf en bodyload heel erg vergelijkbaar.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
'k Heb eigenlijk nog nooit sterke visuals gehad. Alleen dat de muur wat verkleurde en de gordijnen bewogen door wind, die er niet was. Wel komt er altijd zo'n rare gloed om alles heen. Volgende keer flink wat Atlantis nemen denk ik.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
kenneh zei:
En zoals je zelf al zegt, de ene truffel of de ene paddo is al wat pontenter dat de andere.

Rare vaststelling :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
kenneh zei:

Truffels en paddo's geven zeker vergelijkbare effecten. Alleen voor mij (wellicht niet voor jou) zijn ze minder visueel en hebben ze minder mindfuck. De enige keer dat ik echt hard getript hebt op truffels was op 20g lemon tek viewtopic.php?f=21&t=24696&p=731572#p731572. Verder lijken veel mensen er over eens dat paddo's een stuk sterker zijn dan truffels, maar nogmaals dit hoeft niet voor iedereen te gelden.

Nibiru

Bewuste gebruiker
kenneh zei:
eergisteren heb ik +20g pajateros gegeten, ik typ nog wel een tripreportje, maar moet eerst nog even m'n gedachten ordenen, dit was zowat de meest sterke trip die ik ooit heb meegemaakt
truffels niet onderschatten dus :(

ps, leuk report, maar ik zou zelf nooit op 15g truffels trippen op een openbare plaats :)

Nja, binnen trippen vind ik vreselijk, voel me altijd alsof ik in een doos zit.
En het was koninginnedag, geen hond dacht eraan om naar het park te gaan ^^

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Nibiru zei:
ja, binnen trippen vind ik vreselijk, voel me altijd alsof ik in een doos zit.
En het was koninginnedag, geen hond dacht eraan om naar het park te gaan ^^

Dat is inderdaad heel slim! Ik ben een keer met carnaval 's avonds in het park gaan trippen haha, toen dacht er ook niemand aan om daarheen te gaan. Verder hebben we door de lege straten gelopen, in de achtertuin gezeten en aan het einde binnen, want het was -10 ofzo en op den duur kregen we het toch wel koud. Ik lees allerlei verschillen tussen paddo's en truffels, maar truffels heb ik zelf nog niet gedaan.. Toch binnenkort maar eens proberen dan!

Ik vond je report erg leuk geschreven, heel duidelijk. Ben benieuwd naar de visuals van truffels, hoop dat ik dan net zulke sterke heb als jij had haha!

Nibiru

Bewuste gebruiker
lipsticknmascara zei:
Ik vond je report erg leuk geschreven, heel duidelijk. Ben benieuwd naar de visuals van truffels, hoop dat ik dan net zulke sterke heb als jij had haha!

Dankjewel! Dat laat me er meer willen schrijven :grin:

Ik ga binnenkort ketamine doen, ben erg benieuwd!

Bovenaan