KONINGINNEDAG*DOPE-PLANNEN?

Judas

Wijs gebruiker
Met welke middelen ben je van plan komende koninginnedag uit je plaat te gaan?

Hoewel ik er naar smacht om minimaal 3 gram yayo naar binnen te snuiven in een paaldansbar houdt ik het zelf vanwege het behoud van mijn body maar op 1 a 2 glaasjes oranjelikeur in de tuin van mijn ouders om die zwakzinnige bende onder leiding van dat seniele wijf in paleis Noordeinde te eren. :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Hoewel ik er naar smacht om minimaal 3 gram yayo naar binnen te snuiven in een paaldansbar houdt ik het zelf vanwege het behoud van mijn body maar op 1 a 2 glaasjes oranjelikeur in de tuin van mijn ouders om die zwakzinnige bende onder leiding van dat seniele wijf in paleis Noordeinde te eren.

In plaats van een paaldansbar had ik een dikke sweet lounge pud in gedachte,
maar door geld tekort is dat niet mogelijk.
't Word voor mij lekker thuis biertje doen met m'n moeder.
En ik ga de koningin niet eren, ik ga drinken om mijn lichaam te bevuilen als protest.

Drientje

DF-koning
Niets, geen alcohol of drugs. Ik heb een afspraak gemaakt met mezelf dat ik 6 juni pas weer wat gebruik.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Misschien 2c-B, maar waarschijnlijk niet. Ik denk dat het gewoon een biertje of 2 a 3 word en een bescheiden aantal jointjes. Misschien als ik me goed voel lekker aan de GHB. Heb nog geen concrete plannen wat ik ga doen de 30ste, beetje door Arnhem heen banjeren ofz. :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk niets.. Ik ga die avond vuurpoien op lichtplein dus beter ben ik dan nuchter :grin: En misschien de volgende dag werken dus dan zeker niets haha

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Niets, geen alcohol of drugs. Ik heb een afspraak gemaakt met mezelf dat ik 6 juni pas weer wat gebruik.

Wat toevallig ik ook! :grin: Pas met Free Your Mind weer heb ik gezegd (6 juni) aangezien het semester bijna afgelopen is en vol zit met deadlines en tentamens. Met koninginnedag moet ik werken dus geen dope voor mij! :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Met wat hash in de zon chillen :grin: Zo ver mogelijk van de hossende dronken menigte. Elke keer neem ik me weer voor dat het best leuk kan zijn in de stad en elk jaar vind ik het maar kut en ben ik teveel geld kwijt.

Misschien 's avonds wel naar een normaal feest en dan de nodige bier :beer:

azgaza

Badass junkie
Ik denk eigenlijk niks behalve alcohol en wiet, misschien als ik nog wat over heb dan een ballonnetje lachgas. Als ik die avond al naar ruigoord ga is het wellicht ook gewoon met alcohol en wiet, grotendeels omdat mijn laatste trip er dan te kort voor is geweest (minder dan één week er tussen vind ik echt niet kunnen voor mijzelf), en ketamine durf ik denk ik niet na een middagje alcohol, dus dan zet ik het patroon van eerder die dag gewoon voort. Wordt sowieso ook wel leuk.

cropp

Badass junkie
vode zei:
Ik denk niets.. Ik ga die avond vuurpoien op lichtplein dus beter ben ik dan nuchter :grin: En misschien de volgende dag werken dus dan zeker niets haha

wat ga je precies op het lichtplein doen? ik ben er toch dan, kom ik wel even zwaaien...

Judas

Wijs gebruiker
Ga bij nader inzien denk ik toch maar aan de GHB om te kunnen vergeten dat we feest vieren omdat die overjarige oranje parasiet Beapig jarig is.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
yeti zei:
Ga bij nader inzien denk ik toch maar aan de GHB om te kunnen vergeten dat we feest vieren omdat die overjarige oranje parasiet Beapig jarig is.

Correctie: omdat Beapig's MOEDER jarig is...
Bea is zelf ergens in januari jarig geloof ik. :P

cropp

Badass junkie
die dex die ik gisteren had, er was minder als een halve gram nodig om 5 uur kijhard te klapperen en te stampen, en wakker liggen tot nu ongeveer

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik neem een lekkere fles cola met jd mee naar Amsterdam. Beetje GHB mee ook. Niet teveel zodat ik niet hangerig wordt. Wil de hele dag dansen. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
nja de laatste twee dagen waren iets verder geescaleerd dan in dacht, woensdag mdma+keta+wiet+lachgas, donderdag mdma+ghb+keta+lachgas+hasj
nu lekker gaar zijn :hearteyes:

Bovenaan