koorts

TrippyShit

Badass junkie
ey.. k ben deze week ziek geweest vanaf maandagavond. last van mn keel enzo en ook wat koortsig nu is het vandaag dus vrijdag en ben zo goed als koortsvrij.. morgen zaterdag verwacht ik helemaal koortsvrij te zijn. Ik had in de planning staan om lekker te knallen op de hardstyle met een X. Zou dit kwaad kunnen? Omdat k koortsig ben geweest?? als k morgen nog koorts heb houd het natuurlijk op, want dat is gewoon niet slim natuurlijk.. maar verwacht echt byna ckr morgen volledig koortsvrij te zijn.

neti

Badass junkie
je lcihaam is keihard aan het vechten om een infectie onder de knie te krijgen... xtc onderdukt je immuunsysteem en zal zorgen dat je mogelijk uitdroogd en verhit... dit is niet bevorderlijk voor het herstel van je koortsaanval

koorts betekent dat je lichaam aan het vechten is en je tot rust maant... xtc plegt dan regelrechte roofbouw

TrippyShit

Badass junkie
dus 1 dag koortsvrij is niet genoeg om xtc te nemen?
tiss trouwens lichte verhoging hoor graadje ofzo zelf geen last van.

neti

Badass junkie
mmm als je temperatuur weer normaal is dan moet het op zich wel weer kunnen, gelet evenwel dat je gezondheid nog broos is

eet voor en na het feest veel mulitvitaminen, veel fruit en groenten... na het feest drinkontbijt en fruitontbijt als je neti kunt eten

TrippyShit

Badass junkie
Dus als mn temperatuur weer goed is, ik van te voren en daarna wat vitamines neem, Genoeg drink etc. me strikt aan de regeltjes houd genoeg rust (wat drinken in de chillout) kan het niet veel kwaad?
Baal ervan kijk er alweer 5weken naar uit, ben instaat om met 40graden koortst nog te gaan :P verder voel k me ook niet ziek meer alleen nog graadje verhoging ofzo denk k uitzieken is het meer

neti

Badass junkie
mmm als de koorts weg is is het risico minder groot... maar aangezien je net ziek geweest bent is het risico groter dan wanneer je fris en fruitig bent...

eet vooraf genoeg, drink vooraf genoeg en zeker ook tijdens het feesten, mijdt alcohol en combo's met andere drugs

TrippyShit

Badass junkie
ok. nou ben vandaag dus zoals gehoopt koortsvrij.. voel me weer de oude en ga dus lekker aan de X op de hardstyle vandaag :grin: neem 2stuks mee neit te overmoedig gaan doen gelijk :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben een keer met lichte koorts toch uit mijn bol gegaan en de volgende dag was ik koortsvrij....

Bovenaan