koppijn dag na xtc

eXeCuze

Bewuste gebruiker
heeft er hier iemand meer last van ?? ik had dus anderhalve gepakt en de dag erna had ik koppijn en het voelde egt of er gewoon een paar hersencellen waren afgestorven ofzo egt wazig

caatje

Badass junkie
Koppijn krijg ik ook wel eens een dag erna omdat ik te weinig drink en van t strak staan zelf denk ik. Je trekt bekken, fronst, probeert je te concentreren op een plek/persoon/tv. Doet veel "denk" werk als je een gesprek voert. enzovooooort

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb altijd hoofdpijn de dag na gebruik.
Echt een logische verklaring heb ik er niet voor. Ik drink toch om het half uur meestal een glas/flesje water. Ik denk haast dat het er mee te maken heeft dat al je spieren zich aanspannen ofzo.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is gewoon je lichaam die een beetje bij moet komen van je gebruik denk ik.

Meestal als ik koppijn van de xtc heb, lijkt het net alsof mijn hersenen veel te droog zijn (heb ik ook bij een alcohol kater). Na wat eten en drinken is het meestal wel weer redelijk afgezwakt.

disaster

Bewuste gebruiker
Ik heb wel vaak na een avondje stevig spacen, dat ik tot ongeveer 12 u in de middag niet meer zo goed kan denken. Lijkt wel of een deel van m'n hersenen nog uitgeschakelt zijn ofzo :P .

Ellesdee

Badass junkie
disaster zei:
Ik heb wel vaak na een avondje stevig spacen, dat ik tot ongeveer 12 u in de middag niet meer zo goed kan denken. Lijkt wel of een deel van m'n hersenen nog uitgeschakelt zijn ofzo :P .

ik heb voor de gein zo'n iq test gedaan om 7uur in de ochtend na een avondje xtc gebruik :P

113 was de uitslag... :flushed:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hahah en wat had je normaal dan?

113 is voor de meeste mensen nog redelijk goed hoor, iig boven het gemiddelde:)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kijk eens aan!

Maar trek je niet teveel aan van IQ testen, ik scoor meestal zo rond de 135 maar weet dat ik nogal achterlijk ben :openmouth:

flashkop

Bewuste gebruiker
Een iq test zegt helemaal niets naar mijn mening, ik vind het echt een onzin verhaal...
Nuja, die hoofdpijn had ik vanmorgen ook, had de hele nacht gestoken, de morgent ook nog door en dan om 12 uur smiddags gestopt, ben nog wakker gebleven tot 10u savond's en vanmorgen stond men kop echt op ontploffen...
Ik denk dat ik na StarWarz maar weer eens een pauze inlas...

Bovenaan