Kort werkende RC

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
kan alleen aangeven van 3-MMC / 4-MMC sindsdat de enigste RC is die ik gebruikt heb

Werkings duur: 1,5 tot 3 uur , kan zijn dat je een paar uur erna nog best lang wakker ligt .

Krypt0nite

Wijs gebruiker
DmT is een super intense trip van 10min. Meer psychedelic dan dat word het denk ik niet. Maar dmt is geen RC. Je kan het wel zelf maken. De grondstoffen zijn legaal.
5 meo dmt is dan wel weer een rc.
Hoeveel verschilt dit van normale dmt.
Wat ik begreep is 5 meo dmt een stuk potenter en liggen de doseringen lager..

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Waarom wil je een stimulant nemen als je om 12 uur naar bed gaat? Dat hou je zo ook wel vol toch.

Wat betreft psychedelica werken de meeste tryptamines zo'n 4 uur. 2C-B duurt een uur of 3. Maar ik zou er niet op rekenen dat je zeker kan slapen om 12 uur als je ze om 8 uur neemt.

Waarom begin je niet wat vroeger?

Vchip

Badass junkie
dpt, maar schijnt zeer heavy te zijn

2c-c, 3mmc nasaal,

voor mezelf zoek ik een sterke benzo dat maar een uur werkt en die je kunt snuiven en injecteren... dat lijkt mij pas ergggg lekker

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Er bestaat geen enkele stimulant die inclusief inwerktijd, werkingstijd en nawerking maar 4 uren duurt. Dat is een illusie. Dat is maar goed ook aan 1 kant anders zou men ze veel vaker en veelte veel gebruiken. stimulanten zijn altijd een flinke aanslag op je lijf en brein.
Waarom zou je voor zo kort nog een oppepper nodig hebben of willen hebben?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er bestaat geen enkele stimulant die inclusief inwerktijd, werkingstijd en nawerking maar 4 uren duurt. Dat is een illusie. Dat is maar goed ook aan 1 kant anders zou men ze veel vaker en veelte veel gebruiken. stimulanten zijn altijd een flinke aanslag op je lijf en brein.
Waarom zou je voor zo kort nog een oppepper nodig hebben of willen hebben?

En coke dan? 2u na 1 lijn kan je al slapen en dat is toch ook een stimulant?

Vchip

Badass junkie
poppers is misschien wel wat voor je. of dat ene spul wat je op een doek legt en waar je de damp van opsnuift. een soort alcohol ofzo was dat. gaf wel een vage roes. van poppers gaat je anus openstaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En coke dan? 2u na 1 lijn kan je al slapen en dat is toch ook een stimulant?
Ik kan echt niet slapen 2 tot 4 uren na een lijn coke. Nou heb ik het maar een paar x gebruikt maar lag echt wel wakker. Plus dat als je echt die 4 uren ook wat wil voelen zal het niet bij 1 lijntje bijven.
Trouwens, ik heb de keren dat ik gebruikte wel meerdere lijnen op, dus wat 1 lijn doet weet ik niet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik kan echt niet slapen 2 tot 4 uren na een lijn coke. Nou heb ik het maar een paar x gebruikt maar lag echt wel wakker. Plus dat als je echt die 4 uren ook wat wil voelen zal het niet bij 1 lijntje bijven.
Trouwens, ik heb de keren dat ik gebruikte wel meerdere lijnen op, dus wat 1 lijn doet weet ik niet.

Zeker dat jou coke niet versneden is? Van zuivere coke kan ik na een 3 a 4tal uur al gaan slapen. Lijntje of 3 , 4. Na elk lijntje 1 a 2 uur werking maximum. Dan zakt het af en na 3u mellow gevoel wat eten, jointje en slapen lukt best goed. De enige stimulant die het waar maakt. Daarom ben ik ook benieuwd als iets gelijkaardig op de RC markt is.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zeker dat jou coke niet versneden is? Van zuivere coke kan ik na een 3 a 4tal uur al gaan slapen. Lijntje of 3 , 4. Na elk lijntje 1 a 2 uur werking maximum. Dan zakt het af en na 3u mellow gevoel wat eten, jointje en slapen lukt best goed. De enige stimulant die het waar maakt. Daarom ben ik ook benieuwd als iets gelijkaardig op de RC markt is.
Ik heb het maar een keer of 5 gebruikt. Ene keer zelf 1 gram gekocht en was getest 68% maar niet gewassen oid. Daar heb ik 3x mee gedaan. De andere 2 keren snoof ik van een ander mee.
Maar ik heb bij elke stimulant sowieso altijd erg last van lang bijwerkingen als niet kunnen eten en slapen. Zoals je weet gebruik ik weinig en lage dosering per keer.
Met speed eet ik zeker 12 uren niks en vaak nog langer niet, slapen kan ik de 1e 20 uur echt wel vergeten. Ook met wiet er bij.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Maar ik heb bij elke stimulant sowieso altijd erg last van lang bijwerkingen als niet kunnen eten en slapen. Zoals je weet gebruik ik weinig en lage dosering per keer.
Met speed eet ik zeker 12 uren niks en vaak nog langer niet, slapen kan ik de 1e 20 uur echt wel vergeten. Ook met wiet er bij.

Dat heb ik dus ook met de meeste stimulanten. Zeker met speed dan is eten en slapen een stuk moeilijker. Met 3mmc, ook op lage dosis, kan het snel een nachtje door worden zonder bijnemen. Zuivere coke is de enige die dit soort toestanden tegen gaat.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat heb ik dus ook met de meeste stimulanten. Zeker met speed dan is eten en slapen een stuk moeilijker. Met 3mmc, ook op lage dosis, kan het snel een nachtje door worden zonder bijnemen. Zuivere coke is de enige die dit soort toestanden tegen gaat.
Zuivere goede coke heb ik nog nooit op dus misschien dat het dan anders is. Zou wel eens echt goeie proberen in de toekomst. Wie weet nog eens maar tis me eigenlijk te duur.

Martinus

Wijs gebruiker
5 meo dmt is dan wel weer een rc.
Hoeveel verschilt dit van normale dmt

Ik heb eens vernomen dat 5 meo dmt minder op dmt lijkt dan psilocin (4hydroxy DmT)
Ik heb het zelf nog nooit genomen, maar schijnbaar krijg je een soort intense egodood waarbij je niks ervaar behalve licht ofzo.

Lieske

Bewuste gebruiker
A-pihp, a-php , mdphp. Zijn dit echt drugs om te bingen of gwn een avondtje te doen met kaart spel en muziekje drbij en om 2,3,4 weer te slapen?
Zoals ik het altijd heb begrepen zijn dit geen stofjes waarmee je na een aantal uurtjes weer rustig kan gaan slapen..
Eigenlijk is alleen sos waar ik na tijdje gewoon van kan slapen. Wel eigenlijk altijd icm genoeg alcohol trouwens..

Bovenaan