Korte termijngeheugen VS paddos (DRINGEND)

ik heb reeds 3 maal getript op mexicaanse (geen visuals, maar das niet abnormaal schijnt)
nu ik zit op een 2 weken van mijn examens en heb nogal wat problemen met mn vriendin: ze 'heeft tijd nodig' maar ik krijg verder niks van informatie en dit vreet mij van binnenuit helemaal op.
morgen (ja morgen ja, daarom snelle reacties gewenst xD) ga ik naar een feestje van een kameraad en vroeg mij af of het (net zoals bij wiet) verschrikkelijk nefast zou zijn voor al hetgene ik al heb geblokt alsik daar paddos zou nemen?

sommige mensen hebben daar niet veel last van bij wiet, nu ik wel: ik paf 1 joint en ik ben meteen alles kwijt. nu aangezien paddos een trip veroorzaken en ik niet weet hoe het daar mee zit EN ik DRINGEND nood heb aan een reisje uit mijn gedachten, naar een plek waar alles OK is (zoals voor mij jointen roken is) roep ik de hulp in van het forum :P

weten jullie of de paddos mij dagen op een stuk incapabel tot leren gaan maken en/of wat ze zouden doen met mijn korte termijngeheugen?

alvast bedankt

Stonerbro

Nathaniel

Wijs gebruiker
Geen idee hoe 't precies zit met paddo's en korte termijn geheugen, zelf nog nooit iets van gemerkt, met blowen wel ja. Ook heb ik minimaal 1 dag geen behoefte echt informatie tot me te nemen. Hersens zijn nog druk bezig met verwerken van de reis.

Maarehhh dude, paddo's nemen om te vluchten van je gedachten? Naar een plek waar alles oke is? Op een feest?

Ik voorzie een ferme asswhooping.. :rock:

Tool

Experimenterende gebruiker
Nathaniel zei:
Geen idee hoe 't precies zit met paddo's en korte termijn geheugen, zelf nog nooit iets van gemerkt, met blowen wel ja. Ook heb ik minimaal 1 dag geen behoefte echt informatie tot me te nemen. Hersens zijn nog druk bezig met verwerken van de reis.

Maarehhh dude, paddo's nemen om te vluchten van je gedachten? Naar een plek waar alles oke is? Op een feest?

Ik voorzie een ferme asswhooping.. :rock:
Precies wat ik dacht.. Paddo's neem je niet voor een reisje uit je gedachten, maar juist voor een reisje IN je gedachten!

Bovenaan