Cocaine is nou eenmaal een kortwerkende drug en de crash is vrij heftig. Beginners voelen vaak een uur tot max anderhalf uur effecten, maar als je het vaker doet is het vaak maar een halfuur dat je iets voelt.Heb net laatste lijntje coke gebruikt ( eerste keer ) vond weinig effect aan had een 10 lijntjes uit een gram gehaald weet iemand e'en manier om de effecten te versterken of verlengen?
Ik denk dat ik gewoon teveel 3mmc heb gebruikt want ik voel het well en deze is getest op 87% puur.maar gezien je vorige berichten, zou dit eigenlijk geen verrassing voor je moeten zijn
Judge me aub niet over de hoeveelheid die ik heb genomen ik was Dom en zwaar depresief dus het maakte me allemaal niet veel uit toen en ik was zeer Dom weet ik nu .Ik denk dat ik gewoon teveel 3mmc heb gebruikt want ik voel het well en deze is getest op 87% puur.
De serotonin in mijn lichaam is wrs well laag....
maar veel mensen krijgen een Grote euphoria van coke en 3mmc maar ik heb dit nooit gehad en blijkbaar is dat gewoon Zo bij sommige mensen want het heeft bij veel mensen een verschillend effect.
Hangt van Je lichaam aff vanaf de moment dat ik mijn hart te snell voel gaan en me niet zo lekker voelde stopte ik ook tot het beter was.
Heb bij xtc meerdere overdosisen genomen omdat ik het op die moment gewoon niet door hoogste was ongv 800-900mg MDMA op een 2 uurtjes ongv en had enkel over gegeven, flauwvallen, wazig zicht , en een zeer vage krieben in mijn buik alsof iets zwaar door me heen aan het rushen is maar misschien weer ik gewoon niet wat een euphoria is Kan iemand Meer uitleg geven over wat dit precies is ?
Inderdaad ook gemerkt ik gebruikt ook geen xtc meer omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad.Laat ik het er toch wél in wrijven dat 800-900mg MDMA absurd is: je bent onverantwoord bezig met drugs.
De aanbevolen hoeveelheid voor MDMA is 1 tot 1,5 mg MDMA per kilogram lichaamsgewicht. Ik ga er niet vanuit dat je een gewicht van 500 tot 900 kg hebt.
Mijn advies? Per direct stoppen (in ieder geval met alle middelen waar je nog geen verslaving voor hebt ontwikkeld). Als je drugs niet op een verantwoorde manier kunt gebruiken, is het beter om er überhaupt van af te blijven. Een euforisch gevoel ga je ook niet krijgen met dit gebruik/misbruik.