Korte vraagjes over lsd

Popper

Belezen gebruiker
Dit weekend word de eerste keer lsd in mijn leven:) Op dit soort momenten ben ik blij dat er een drugsforum is, want voorbereiding is toch essentieel voor een leuke trip.
Ik ben erg benieuwd naar lsd, maar kon er nooit aan komen. Nu kan een vriend van mij uit Utrecht er aan komen voor 10euro per zegeltje. Prijs/kwaliteit maakt me weinig uit, als ik maar een goede trip ervaar. Als ik er zo onder de indruk van ben maak ik een trip report.

Het hele weekend is een vriend van mij alleen thuis, ik kom daar bijna iedere dag dus het is een erg vertrouwde omgeving voor mij. Ik en nog 1 vriend gaan lsd nemen, de andere 5 gaan blowen en 2 of 3 daarvan nemen wat pillen. De vader van een vriend van mij verkoopt feestverlichting en onder andere grote lichtgevende rooie/gele/groene cactussen, deze zijn ook van de partij:P

Ik kwam nog niet helemaal uit de dosering, ik lees een half zegeltje en ik lees een heel zegeltje. Ik zat zelf te denken aan eerst een half zegeltje natuurlijk, maar iets wat voor mij de trip kan verpesten is dat ik met grote pupillen naar huis moet. Als ik om 1900 uur begin met nemen, dan duurt het waarschijnlijk ook tot een uur of 7 sochtends :rolleyes:(met een hele zegel) Is het net zo erg als bij pillen dat het opvalt voor anderen? Want misschien controleren mijn ouders me als ik thuis kom, en dan kan ik mijn rijbewijs vergeten.

En als laatste; Welke dingen zijn prachtig tijdens een lsd trip? Ik heb op mijn lijstje al:
-Mario karten :grin:
-Muziek luisteren
-Kat aaien

Ik hoop dat jullie mij informatie kunnen geven, want ik heb het al redelijk voorbereid. Maar het kan altijd beter

Liefs, Popper

Wacky

Badass junkie
Doe het als je ouders op vakantie zijn, of zorg dat je 2 dagen weg bent ofzo. Alleen al de wetenschap dat je strax je ouders onder ogen moet komen kan je trip verpesten.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja dat zou ik ook doen, als je gecontroleerd kunt worden door je ouders.
want ik heb altijd verwijde puppilen tot ik ga slapen, dus je ouders zullen het wel merken.
wat ik ook zou doen is gewoon trippen met de andere maat die mee lsd doet, want ik weet uit ervaring dat het is niet zo leuk is met mensen zitten die niet aan het meetrippen zijn.
laat staan dat ze onder xtc er bijgaan zittenn.
maarja ik kan er nix overbeslissen gewoon raad geven.

Popper

Belezen gebruiker
hoelang houd de trip zelf aan? 6/8uur was dat toch?

Dan kan ik altijd nog zeggen dat ik naar een lokaal zuipfeest hier in de buurt ga en dan word ik niet gecontroleerd :P

azgaza

Badass junkie
Popper zei:
hoelang houd de trip zelf aan? 6/8uur was dat toch?

Dan kan ik altijd nog zeggen dat ik naar een lokaal zuipfeest hier in de buurt ga en dan word ik niet gecontroleerd :P

Reken gerust op boven de 10 uur vanaf een medium dosis, trips korter dan 8 uur komen met LSD haast niet voor terwijl over de 12 uur heen gaan echt geen uitzondering is. Lsd duurt lang.

tomz0r

Badass junkie
Ik zou (zeker de eerste keer) niet met zo veel mensen in één huis zitten die allemaal verschillende drugs op hebben. Er ontstaat dan echt een raar sfeertje wat je op LSD niet wil hebben en echt vervelend kan zijn. Neem gewoon met z'n tweeen of drieen LSD.

Verder kan je niet weten wat er op je zegel zit als je hem niet laat testen. Dosissen varieren tussen de 20 en 200 microgrammen per zegel. 50 is meer dan genoeg denk ik voor de eerste keer. Dat is een gemiddelde zegel, maar je kan net zo goed erg sterke zegels hebben, en geloof me 200 mics als eerste trip kan zeer fout uitpakken. Ik heb nog nooit een zegel boven de 80 mics getest, dus geloof die praatjes ook niet meteen.

Verder is de verdwijding van de pupillen veel minder als bij MDMA, bij niet merkbaar als je ert niet op let. Je gezichtsuitdrukking is ook veel normaler als op MDMA, zeker aan het einde van een trip.
Maar ik zou de tijd nemen voor een LSD-trip en ik zou zulk soort fratsen met op tijd thuis zijn niet doen. Een vriend van me kwam op deze manier ook in de stress.

kotssmurf

Belezen gebruiker
IK zou inderdaad wachten tot er een beter moment komt. Ik vindt het persoonlijk erg ongemakkelijk als er 'nuchtere' mensen in de buurt zijn. Met nuchter bedoel ik dan niet trippend. :) Het voelt echt aan als een beklemming.

L

Lid 6909

Gast
als je vriend het weekend alleen thuis is, dan begin je toch lekker smiddags rond 15/16.00?

zeg je tegen je andere matties dat ze een andere dag langs moeten komen, en ga je met zijn tweeën genieten van de lsd?

kun je rond 7.00 uur in de ochtend ook gewoon thuiskomen?

verder, have fun!

cronos

Wijs gebruiker
heb hier ook enkele vraagjes over het lsd :rockband:
1.waarom vervangt men regelmatig van blotterlogo?shiva,rolling stones,hoffmannetjes,mayas...?
2.waarom is de 1ne zegel 55 microgram en de andere zegel 120 microgram?dat zorgt toch alleen maar voor verwarring?(net als vraag 1)
3.ik zie dat jullie ug gebruiken,staat dat voor microgram :rolleyes: ???
4.de scheefste vraag (lol):wie maakt er lsd zegeltjes?...zou dat toch eens graag willen zien...ik ben nu 1maal gefacineerd door deze drug :wink: (nota:neen ik zoek niet iemand die mij zegeltjes kan bezorgen,ik kan er wel zelf aan geraken :grin: )

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
cronos zei:
1.waarom vervangt men regelmatig van blotterlogo?shiva,rolling stones,hoffmannetjes,mayas...?
2.waarom is de 1ne zegel 55 microgram en de andere zegel 120 microgram?dat zorgt toch alleen maar voor verwarring?(net als vraag 1)
4.de scheefste vraag (lol):wie maakt er lsd zegeltjes?...zou dat toch eens graag willen zien...ik ben nu 1maal gefacineerd door deze drug :wink: (nota:neen ik zoek niet iemand die mij zegeltjes kan bezorgen,ik kan er wel zelf aan geraken :grin: )

Lol nou al je vragen kan ik een keer beantwoorden. Andere mensen andere wensen :grin: die door sommige mensen worden vervuld !

cronos

Wijs gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
cronos zei:

Lol nou al je vragen kan ik een keer beantwoorden. Andere mensen andere wensen :grin: die door sommige mensen worden vervuld !

ik weet het het" its sounds weird" :tearsofjoy: (just as weird like me :rock: ) ,alhoewel die microgram(ug,hetzelfde?) :rock:

Hey hey, my my
Rock and roll can never die
Theres more to the picture
Than meets the eye.
Hey hey, my my

neil young.... :rockband: ... :hearteyes:

Wacky

Badass junkie
Ja, ik vind het ook maar jammer dat het zo is.
Het zou toch mooi zijn als drugs legaal waren en je gewoon zegeltjes kon kopen die altijd, precies 100ug waren. En pilletjes die altijd, precies, 125mg zijn. Gewoon altijd precies weten waar je aan toe bent :)
Maarja, zo werkt het dus niet....

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Daarbij vergaat lsd met de tijd dus een zegel die getest is op 100ug kan 3 maanden later nog maar 70ug zijn, afhankelijk hoe goed ze bewaard zijn.

cronos

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Het zou toch mooi zijn als drugs legaal waren en je gewoon zegeltjes kon kopen die altijd, precies 100ug waren. En pilletjes die altijd, precies, 125mg zijn. Gewoon altijd precies weten waar je aan toe bent :)

tegen jou kan je praten :wink:

azgaza

Badass junkie
cronos zei:
Wacky zei:

Dat zou geweldig zijn, de legalisatie droom :) Maarja we kunnen blijven dromen want voorlopig zal dit een droom blijven.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
cronos zei:
Wacky zei:

Dat zou geweldig zijn, de legalisatie droom :) Maarja we kunnen blijven dromen want voorlopig zal dit een droom blijven.

Njet al dat verschil maakt het juist zo leuk, anders is het net of je een peukie op steekt :openmouth:

Bovenaan