Korte vragen over RC's

FerdFatoehaus

Badass junkie
Net als bij het subforum speed wil ik graag dit topic ook bij RC's hebben.

Korte vragen over RC's waar geen nieuw topic over nodig is kan je hier stellen!

Ik zal aftrappen:

Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven?

Hoe werkt 2f-ketamine,
Hoe verloopt de inname van een halve gram ongeveer?
Naar mijn ervaring hetzelfde als normale ketamine. Echter kan je 2f ook oraal innemen in tegenstelling tot normale ketamine. De come up duurt een stuk langer maar de effecten ook dus je moet hier op voorbereid zijn. Dus ook niet te snel bijpakken omdat je dan best snel in een hole komt. Houd er ook rekening mee dat je van 2f op de een of andere manier best lang wakker blijft, dus na dat de ket is uitgewerkt lig je vaak nog een paar uur wakker, maar ben je nog wel suf.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik had tot voor kort altijd etizolam 1mg tabletjes voor na een stim om te "slapen". Helaas is mijn voorraad op en kan via de dealer aan alprazolam en diazepam komen. In hoeverre zijn deze vergelijkbaar met etizolam? @Tijdloos weet gij dit wellicht? Ben een aardig benzo noob (gelukkig).

Psychojohn

Belezen gebruiker
Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven
Ik heb op dit forum gelezen dat snuiven van 3-fa niet heel chill is. Ook begreep ik dat oraal beter werkt als nasaal bij 3-fa.
Dus wellicht voorkeur naar oraal.

_shikantaza

Badass junkie
Ik had tot voor kort altijd etizolam 1mg tabletjes voor na een stim om te "slapen". Helaas is mijn voorraad op en kan via de dealer aan alprazolam en diazepam komen. In hoeverre zijn deze vergelijkbaar met etizolam? @Tijdloos weet gij dit wellicht? Ben een aardig benzo noob (gelukkig).
Ik ben geen Tijdloos maar heb toch een (simpel) antwoord. Alprazolam werkt heftig en kort. Diazepam is wat milder en werkt langer.

kuikentjeh

Experimenterende gebruiker
Net als bij het subforum speed wil ik graag dit topic ook bij RC's hebben.

Korte vragen over RC's waar geen nieuw topic over nodig is kan je hier stellen!

Ik zal aftrappen:

Ik ga binnenkort 3-fa gebruiken op een feestje. Is er een aanzienlijk verschil tussen oraal snuiven?
Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.
Is het een aanrader op een feest?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Heb je het al gebruikt? Ik heb het namelijk ook nog liggen thuis om een xtje te gebruiken of een feestje, maar lees veel verschillende verhalen over hoe leuk 3fa is voor feestgebruik.
Is het een aanrader op een feest?
Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.

kuikentjeh

Experimenterende gebruiker
Ja, zeker. Het is wel te vergelijken met speed. Voornamelijk energie en klein beetje euforie. Niet heel bijzonder maar als je er zelf een feestje van maakt dan is het prima spul. Had er wel een beste later van.
Oke thanks, klinkt goed inderdaad.
Kater omdat je alcohol erbij op had of echt van de 3fa zelf?

Robert67

Belezen gebruiker
Ik ga voor de 1ste keer 1p-lsd proberen, de trip zelf komt vast wel goed maar en ik begrijp dat het bij iedereen anders werkt,
Maar is het intenser dan trip knollen?
En hoe lang ervaar je de werking?

Memento

Bewuste gebruiker
Iemand ervaring met dosering 3-fea? Normale dosis volgens psywiki is 35-70 mg, maar dit is altijd aan de voorzichtige kant. Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Ik ga voor de 1ste keer 1p-lsd proberen, de trip zelf komt vast wel goed maar en ik begrijp dat het bij iedereen anders werkt,
Maar is het intenser dan trip knollen?
En hoe lang ervaar je de werking?
Of het intenser is dan truffels verschilt ook weer per persoon sommigen vinden lsd heftiger dan Psilocybine en andersom. Ik vindt wel dat ik lysergamiden makkelijker kan sturen dan truffels of paddo's maar dat zou misschien ook weer per persoon verschillen. (ging er even vanuit dat je dat bedoelt met trip knollen. (grappig woord kende ik nog niet))

en het duurt tussen de 8 - 12 uur

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja, 1mg Etizolam is ongeveer 10mg Diazepam en 0,5-1mg Alprazolam.
Dit lees je soms terug, maar dat is wat mij betreft wel een overschatting hoor.
De dosis etizolam loopt een beetje van 1 mg lichte dosis tot max 6 mg zware dosis.

Maar 10 milligram diazepam kan je al best flink voelen zonder tolerantie. Ter vergelijking: de lichtste diazepam pillen zijn 2 milligram per stuk.

Bij eenmalig 30 milligram diazepam ben je al een natte vaatdoek en heb je de dagen erna last van breinschokken, niet kunnen slapen, hoofdpijn, diarree, een gejaagd gevoel (..); typische benzo afkick verschijnselen.

Believe me, I have tried.

60 milligram diazepam lijkt me dus echt overkill.

Terwijl ik wel best een flink aantal keer 6 milligram etizolam heb gebruikt. Dan was ik ook wel echt goed van de wereld, maar nog wel lekker recreatief.

Op Wikipedia staat ook dat etizolam in hogere dosis ongeveer overeenkomt 6 keer zoveel diazepam. Dus dat komt wel aardig overeen met wat ik hier beweer. Niet dat ik en Wikipedia de beste bron zijn. Maar etizolam is ook weer niet zo bekend dat je echt goede vergelijkingen kunt maken tussen de doseringen.

Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb een halve gram 2F-Ketamine. Geen idee wat ik moet doen en hoe ik het moet nemen. Mensen zeggen dat oraal waarschijnlijk beter is maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen, gewoon likken? Enige tips voor de eerste keer?
Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)

Purplext

Badass junkie
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Geen ervaring met het slikken ervan. Ik snuif m'n 2F-DCK, ik leg lijntjes klaar... 1e lijntje 50mg en nog 3 lijntjes van 25mg.
het lijntje van 50mg snuif ik op en wacht het effect af... 20minuten later 'als het wat meer mag zijn' snuif ik 25mg erbij... dan weer 20 minuten later 25 mg..., zo verder tot je op het gewenste niveau zit.
Omdat het je eerste keer is is het misschien beter het eerste lijntje ook 25mg te wegen ipv 50mg.
Dus stapelen met lijntjes van 25mg om de 20 minuten, tot het voor jou voldoende is.
Gebruik een timer en milligram weegschaaltje (0,000)
Of lees je in over pluggen. Favo R.O.A. voor mij met disso's ✌🏻

Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)

OtherShore

Badass junkie
Dankjulliewel. Zal ik zeker doen. Op een goeie ervaring. :)
Sorry, iets te laat. Ik was net een berichtje voor je aan het typen 🙂 Oraal is ook een optie. Dan treden de effecten iets langzamer en gelijkmatiger op. De ervaring duurt iets langer en zwakt ook weer iets langzamer af. Of dat de voorkeur heeft ligt een beetje aan jou…

Op een goede ervaring in ieder geval!

Bovenaan