korte werking speed

idheM

Newbie
Is het normaal dat ik als ik bv uitga en aan de pep zit ik om het half uur naar een nieuwe lijn snak ? ik zou denken dat het aan de speed moet liggen maar normaal moet die wel ok zijn , hij ruikt heel smerig enz en ik ben er ook heel actief van maar na een half uur mindert dit en krijg ik weer zin in 1ntje .. ik ben nog wel wakker enz en zou nog wel een uurtje of 2 zonder nieuwe kunnen maar ik dacht toch dat je als je normaal speed gebruikt je zeker 3 a 4 uur zoet moet zijn of niet ?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Of je bent erg verslavingsgevoelig voor pep of je snuift coke (maar dat laatste lijkt me sterk). Ik vind het juist zo heerlijk van pep dat ik me zoveel uur achter elkaar kan vermaken op een enkel lijntje!

idheM

Newbie
ja inderdaad :) maar by coke snakte ik wel harder naar een nieuwe lijn, ik het ze niet echt nodig maar ik ben gewoon niet meer zo super euforisch en actief , ik zou wel de nacht door kunnen komen denk ik maar niet meer de hele tijd dansen enz wel jammer misschien ligt het dan toch aan de kwaliteit..

3970

Wijs gebruiker
Het zou ook gewoon gewenning kunnen zijn, als je het maar vaak genoeg gebruikt wordt de rush die je na het nemen voelt steeds korter/minder.

Als ik een bommetje neem, voel ik me echt uren achter elkaar geweldig, maar dat is dan wel Dex. Met gewone speed heb ik dat ook wat minder. Misschien eens een betere kwaliteit of Dex proberen, of inderdaad wat meer nemen?

Hemi

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Probeer eens een bommetje.
Een bommetje werkt langer, lijntjes geven een heftiger maar kortere rush, omdat alles direct je bloedbaan in komt.
Bij een bommetje heb je meer een gespreide opname en werkt het relaxter en langer, uiteindelijk gebruik je ook minder daardoor.
Maar ja, snuiven is zo verrekte lekker he.. :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
probeer is 50 mg rectaal ..... daar krijg je de allerbeste boost en rush van ...

Zuivere drugs zou je altijd moeten pluggen.

Pluggen van zuivere drugs the bomba !!

Stonie

esmee

Belezen gebruiker
Ik heb vaak het probleem dat ik denk dat het aardig uitgewerkt is, maar als ik wil gaan slapen lukt me dat echt niet......
Dan maar paar uurtjes liggen en ben ik weer een nachtje door :rolleyes:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Veel geestvernauwende drugs maakt "hebberig"

De rush kan nooit genoeg zijn zou je bijna zeggen...

Gewoon een hele dikke lijn of bommetje nemen. Niet telkens kleine beetjes... dan heb je minder kans dat je telkens meer wil (mijn mening)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
thommetje zei:
haha ik maak altijd in een keer 1 gram op in het weekend en dan gak hard zat :P

En in een ander topic lees ik dat je dit weekend meth gaat proberen, en je al 16 bent. Wat ben jij al een flinke jongen! Je leeftijd zo vooruit! Doe zo verder. Je gaat het nog ver schoppen.

berbe

Bewuste gebruiker
idheM zei:
Is het normaal dat ik als ik bv uitga en aan de pep zit ik om het half uur naar een nieuwe lijn snak ? ik zou denken dat het aan de speed moet liggen maar normaal moet die wel ok zijn , hij ruikt heel smerig enz en ik ben er ook heel actief van maar na een half uur mindert dit en krijg ik weer zin in 1ntje .. ik ben nog wel wakker enz en zou nog wel een uurtje of 2 zonder nieuwe kunnen maar ik dacht toch dat je als je normaal speed gebruikt je zeker 3 a 4 uur zoet moet zijn of niet ?

is gevaarlijk had ik vroeger ook
weet zelf ook niet waar het aan ligt
ik denk dat het gewoon is omdat je dat spul zo lekker vind
da je gewoon harder en harder wil gaan ofzo

koekiemonster

Experimenterende gebruiker
idheM zei:

Als je speed hebt dan duurd dat vaak tot ver in de volgende dag, je bent gewoon opgelicht.

Bovenaan