Korte werking

iTest

Experimenterende gebruiker
Hallo medegebruikers,

Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg.

heeft iemand hier een verklaring voor?

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
iTest zei:
Hallo medegebruikers,

Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg.

Wat deed je nadat je de speed genomen had? Als je niet actief genoeg bent zakt de werking in. Probeer maar te slapen, dan merk je wel of het nog werkt. :wink:

iTest

Deamon zei:
iTest zei:
Hallo medegebruikers,

Wat deed je nadat je de speed genomen had? Als je niet actief genoeg bent zakt de werking in. Probeer maar te slapen, dan merk je wel of het nog werkt. :wink:
Denk dat dat zeker klopt, kan het ook zijn dat mijn dopaminevoorraad leeg is? of te vermoeid?

k0isk0

Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke.

iTest

k0isk0 zei:
Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke.
Dat zou veel verklaren! maar betwijfel of dit wel helemaal klopt, want ik heb heel veel verscheidene dingen gelezen die dit keihard tegenspreken.

Ben momenteel al een ruime poos wakker, dus het kan ook zeker uitputting of andere oorzaken hebben.

k0isk0

iTest zei:
k0isk0 zei:
Dat zou veel verklaren! maar betwijfel of dit wel helemaal klopt, want ik heb heel veel verscheidene dingen gelezen die dit keihard tegenspreken.

Ben momenteel al een ruime poos wakker, dus het kan ook zeker uitputting of andere oorzaken hebben.

Ik weet het zeker, ik heb wat proberen te google maar ik kon zo niks vinden maar ik heb er wel is wat over gelezen. En heb zelf ook maar de eerste 30-60 minuten het praat gevoel, etc. Dus moet je bijnemen :wink:

iTest

k0isk0 zei:
iTest zei:
k0isk0 zei:

Ik weet het zeker, ik heb wat proberen te google maar ik kon zo niks vinden maar ik heb er wel is wat over gelezen. En heb zelf ook maar de eerste 30-60 minuten het praat gevoel, etc. Dus moet je bijnemen :wink:
Blijf het bizar vinden dat je de eerste bent van wie ik het hoor en er ook niks op google te vinden is en je het vervolgens zeker weet.

bijpakken wordt hem sowieso niet meer, eerst maar weer eens een nachtje slapen.

Bedankt voor je reactie, misschien morgen nog een andere mening

Marcko

Belezen gebruiker
k0isk0 zei:
Bij mij werkt het minstens 12 uur

iTest

catootje zei:
k0isk0 zei:
Bij mij werkt het minstens 12 uur
Zit me nu pas te realiseren dat ik anders ook nooit zo lang wakker ben geweest. Zal wel uitgewerkt zijn door de setting zoals hierboven gezegd werd.
21:00 nog zon 75 mg genomen met snoeiharde muziek op en die kikte er zeker wel in, dus maar even stappen.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
snuif geen speed als coke.
Vind het vreemd zo snel moeten bijpakken...

Ik snuif 1 flink lijntje en ik ga als een speer voor een lange...lange...lange...tijd, ik bleef steeds happy/euforisch/spraakwaterval/dansen, soms als je denkt dat het wat minder word schiet het terug de hoogte in. ________/ jepaaaaa

Bovenaan