Korting op alcohol/drank vanaf juli maximaal 25%

Thunderdome

Wijs gebruiker
Hi DF,

Hier kan ik dus echt niet over...

Wat een betutteling van regels weer. Waar gaat het een met dit land..

Te triest voor woorden... Pak die gokreclames maar eens aan! O wacht, dat levert de staat natuurlijk meer geld op.

Stelletje debielen daar in Den Haag.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Aan alcohol ook hoor. Heel veel zelfs.
Dat is zeker waar, echter is deze regel bedoeld om jongeren alcohol te ontmoedigen.
Daarnaast kunnen alcoholisten gewoon een goedkoop B merk kopen zoals pitbier of een ander merk.
Alleen de mensen die A merken halen (Heieken/Hertog Jan/Sterke drank etcetera) worden het hardste getroffen... en dat vind ik nou juist jammer.

Ik drink niet heel vaak, maar toch mag ik straks meer betalen omdat de overheid vind dat wij minder moeten drinken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat is zeker waar, echter is deze regel bedoeld om jongeren alcohol te ontmoedigen.
Daarnaast kunnen alcoholisten gewoon een goedkoop B merk kopen zoals pitbier of een ander merk.
Alleen de mensen die A merken halen (Heieken/Hertog Jan/Sterke drank etcetera) worden het hardste getroffen... en dat vind ik nou juist jammer.

Ik drink niet heel vaak, maar toch mag ik straks meer betalen omdat de overheid vind dat wij minder moeten drinken.
Ander merk kopen? Ja ik ben geen drinker

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ik denk dat vooral de staat er rijker van wordt..
of mensen er echt minder van zullen drinken? ¯\_(ツ)_/¯
goedkopere alcohol is ook nog minder goed voor het lichaam.. dus ik geloof dat dit niet de juiste zet is als het puur daarom draait!

🤑🤑🤑 / 🤮🤮🤮

Bovenaan