Kortsluiting in de hersenen

mijaser

Belezen gebruiker
Hallo

Ik heb vorig jaar redelijk wat xtc gebruikt. Omdat ik dit zooo een zalig middel vindt en het effect niet wou kwijtgraken ben ik er dan ook enkele weken mee gestopt. Heb 13weken lang geen xtc gebruikt enkel af en toe was speed of sos.

Nu heb ik vorig weekend terug een pilletje genomen, waauw wat sloeg die in..
Na +- 30mijn begon ik zeer warm te krijgen en een soort 'glans' over mijn lijf te krijgen.
Maar hij sloeg wel heel hard in was zelfs een beetje angstig en k kreef een rare gevoel in mijn hoofd en een korte zeer hoge pieptoon in mijn hoofd toen die insloeg.

Heb dan 2-3uur niets bijgenomen en daarna terug een halfje en na een uur nog een hele.
Moet wel zeggen dat dit niet veel extra meer heeft gedaan. De piek van het eerste pilletje was over en ik kreeg geen 2de piek..

Kan u volgende keer best met een half pilletje beginnen zeker als ik er een tijdje tussen gelaten heb?
Beginnen jullie vaak met een stevige dosis die je daarna afbouwt of juist omgekeerd? :)

Edit: Ik gebruikte oranje red bulls, zouden wel vrij sterke pillen zijn.

UR313

Experimenterende gebruiker
De volgende keer zou ik iets minder gebruiken inderdaad. Voor mij werkt 140-150 mg als startdosis. Dan komt die wel fatsoenlijk op maar niet te hard. Dit is ook ongeveer de 1.5 x lichaamsgewicht regel voor mij. misschien moet je die regel eens voor jezelf uitrekenen en dat gebruiken als lichaamsgewicht.

Met bijpakken blijft altijd lastig, zit ik zelf nog steeds mee te klooien...
maar dit:
mijaser zei:
daarna terug een halfje en na een uur nog een hele..

is niet zo verstandig. Ten eerste was je hem al flink aan het spacen. Ik snap dat je dan dat gevoel wilt verlengen dus halfje bijpakken na een poos prima. maar als die niet gaat werken dan gaat nog meer daarna hoogstwaarschijnlijk ook niet werken, dan is t gewoon op voor die keer. Dus nog 1.5 sterke pil wegslikken binnen een uurtje terwijl je al zelf vindt dat je misschien tegen te hard aan zit kan vrij naar uitpakken.

Gr. UR

mijaser

Belezen gebruiker
UR313 zei:
De volgende keer zou ik iets minder gebruiken inderdaad. Voor mij werkt 140-150 mg als startdosis. Dan komt die wel fatsoenlijk op maar niet te hard. Dit is ook ongeveer de 1.5 x lichaamsgewicht regel voor mij. misschien moet je die regel eens voor jezelf uitrekenen en dat gebruiken als lichaamsgewicht.

Met bijpakken blijft altijd lastig, zit ik zelf nog steeds mee te klooien...
maar dit:
mijaser zei:
daarna terug een halfje en na een uur nog een hele..

is niet zo verstandig. Ten eerste was je hem al flink aan het spacen. Ik snap dat je dan dat gevoel wilt verlengen dus halfje bijpakken na een poos prima. maar als die niet gaat werken dan gaat nog meer daarna hoogstwaarschijnlijk ook niet werken, dan is t gewoon op voor die keer. Dus nog 1.5 sterke pil wegslikken binnen een uurtje terwijl je al zelf vindt dat je misschien tegen te hard aan zit kan vrij naar uitpakken.

Gr. UR

Ja ik dacht daarna idd dat het beter geweest zou zijn moets ik met een kleinere dosis begonnen zijn zodat k heb nog wat kun uitrekken.
Volgens vescheidene bronnen zouden deze pillen toch min. 180mg moeten zijn wat dan waarschijnlijk teveel is. Ik weeg namelijk 63kg.
Volgende keer misschien beter beginnen met een halve en dan na een 2uurtjes nog een hele erbij?

mijaser

Belezen gebruiker
Ik had ook een beetje het gevoel dat ik het 'love' gevoel hierdoor overgeslagen heb.. kan dat?

Hij kwam zo hard op dat mijn beeld bijna direct begon te trillen, ook mijn gsm was weer een hele taak om hier een berichte op te lezen. Met 1 oog wilt dit wel eens lukken, maar dan lijkt hij op een miniatuur gsm :grin:

Ook heb ik normaal dat ik toch redelijk strak sta, grote pupillen en ogen wijt open. Terwijl ik ookwel grote pupillen had nu maar k kon mijn ogen ook op ze een andere stand houden dat zo zo nog amper open hingen.. Dan had ik zelf een beetje het gevoel dat ik met mijn ogen rolde maar als ik dit nadien voor de spiegel deed zag ik dat mijn ogen dan bena hellemaal dicht hingen met enkel aan de onderkant nog een beetje 'oog' te zien..
Zag er niet bepaalt aantrekkelijk uit :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb pillen van 180mg en neem eigenlijk altijd halfjes, soms op het eind v/d avond nog kwartjes. Maar altijd maximaal 2 pillen.
Als ik het zo lees kan ik ook best een keer beginnen met driekwart of niet?

Dichthangende ogen zijn een beetje eng :flushed:

UR313

Als je pillen hebt van 180 of meer inderdaad rustig aan doen. Halve beginnen lijkt me prima voor je inderdaad. Ik zou niet daarna een hele bijpakken. Bij mij werkt het beter om met een goede startdosis te beginnen en daarna kleinere hoeveelheden bijpakken om het als het ware te verlengen. Dus halfje en dan nog een halfje lijkt me voldoende. Als je er nog langer op door kan gaan daarna misschien nog een klein halfje? ook al zit je met 130 mg al over de max 2x je gewicht regel..

harry123

Bewuste gebruiker
Ik start vaak met 120-160 mg. Dan gooi ik er bij wat op dat moment juist lijkt.. verschild heel erg met hoe ik me voel en wat ik die avond wil bereiken :P.

UR313

harry123 zei:
verschild heel erg met hoe ik me voel en wat ik die avond wil bereiken :P.

:mrgreen:

dat je ogen dichtvallen hoeft niet perse een indicator te zijn van te hard gaan oid trouwens. Verschilt per persoon. Mijn ogen hangen na een uurtje al op half 7, dat heb ik gewoon altijd als ik gebruik. Over dat soort dingen moet je ook niet nadenken, als het lekker is is het lekker toch.

mijaser

Belezen gebruiker
UR313 zei:
harry123 zei:

dat je ogen dichtvallen hoeft niet perse een indicator te zijn van te hard gaan oid trouwens. Verschilt per persoon. Mijn ogen hangen na een uurtje al op half 7, dat heb ik gewoon altijd als ik gebruik. Over dat soort dingen moet je ook niet nadenken, als het lekker is is het lekker toch.
Het is wel lekker, maar heb dan meer het gevoel dat ik onder de ket ben ofzo. Zo zie ik er dan overigens ook uit, heb ook liever openstaande ogen dan van die dichthangende ogen waardoor ik er echt 'kwijt' uit zie :grin:
Het kost dan ook moeite om mijn ogen niet op half 7 te laten hangen. Vroeger had ik hier overigens geen last van, denk ik.

mijaser

Belezen gebruiker
UR313 zei:
Als je pillen hebt van 180 of meer inderdaad rustig aan doen. Halve beginnen lijkt me prima voor je inderdaad. Ik zou niet daarna een hele bijpakken. Bij mij werkt het beter om met een goede startdosis te beginnen en daarna kleinere hoeveelheden bijpakken om het als het ware te verlengen. Dus halfje en dan nog een halfje lijkt me voldoende. Als je er nog langer op door kan gaan daarna misschien nog een klein halfje? ook al zit je met 130 mg al over de max 2x je gewicht regel..
Nou ik dacht ook dat ik dat liever zou hebben. Maar als ik met een stevige dosis begin en daarna afbouw heb ik na de eerste piek al meteen iets van 'ooooh, was het dat? Is het nual gedaan, maar ik heb nog enkele uurtjes te gaan :grin: '

UR313

daarom is bijpakken ook voor iedereen een ander verhaal. Bij mij bestaat er niet zoiets als een tweede piek bijv.

Heb ffies ook zo'n soort vraag dus hopelijk is het ok dat ik het hierbij zet ipv meteen een nieuw topic aan te maken.

Tussen de vorige trip en die keer daarvoor heeft ook langere tijd gezeten, door een verstoord metabolisme in mijn lijf. We durfden het weer aan om wat te nemen dus beginnen met een halve.. het zullen gemiddelde pilletjes zijn geweest (blauw) dus niet echt de sterkste variant.

Mijn schatje is 1,90m en 90 kg ik zelf maar 1,57 en 69 kg dus we lopen niet helemaal gelijk wat de innames betreft. We lossen dat op door allebei een halve te nemen, 2 uur later de andere helft en mijn helftjes steeds een beetje kleiner te maken dan die van hem. Al met al werkt dat TOP!

Afijn, de laatste trip dus.. Deze kwam veel harder binnen. Het eerste halfje was al zweten, 'storing' bij het kijken en soms mini weg-trekkertjes. Maar wel dolgelukkig en erg loveable.

De wegtrekkertjes: Ik ben dan gedeeltes van een seconde of een hele seconde van de wereld. Niet onplezierig overigens!! het voelt heerlijk relaxt en vertrouwd.
Dat storing in het kijken is wel lastiger maar blijkbaar niet onbekend bij X gebruik. Ik had het nog niet eerder gehad dus vroeg me af wat dit veroorzaakt. Is dat de speed die in de X zit?

Uiteindelijk zijn we na de derde helft, die van mij weer kleiner dan van hem, erbij gaan blowen. De schat kon alleen geen maat houden (en ik ook niet) dus 5 gram er doorheen. *ships nieuwe halen*. De storingen werden trouwens minder irritant toen we zo knetterstoned waren.

Minder fijn: ik heb al een hele week hoofdpijn :stoned: Beetje nare bijwerking van 2 dagen doorhalen.

harry123

Bewuste gebruiker
UR313 zei:
harry123 zei:

Oh nee meer dat ik als ik het thuis doe gewoon wat minder neem dan op een feest. En dat ik lam word heb ik alleen als het feestje is afgelopen :)

harry123

Bewuste gebruiker
enjoy_love zei:
Heb ffies ook zo'n soort vraag dus hopelijk is het ok dat ik het hierbij zet ipv meteen een nieuw topic aan te maken.

Tussen de vorige trip en die keer daarvoor heeft ook langere tijd gezeten, door een verstoord metabolisme in mijn lijf. We durfden het weer aan om wat te nemen dus beginnen met een halve.. het zullen gemiddelde pilletjes zijn geweest (blauw) dus niet echt de sterkste variant.

Mijn schatje is 1,90m en 90 kg ik zelf maar 1,57 en 69 kg dus we lopen niet helemaal gelijk wat de innames betreft. We lossen dat op door allebei een halve te nemen, 2 uur later de andere helft en mijn helftjes steeds een beetje kleiner te maken dan die van hem. Al met al werkt dat TOP!

Afijn, de laatste trip dus.. Deze kwam veel harder binnen. Het eerste halfje was al zweten, 'storing' bij het kijken en soms mini weg-trekkertjes. Maar wel dolgelukkig en erg loveable.

De wegtrekkertjes: Ik ben dan gedeeltes van een seconde of een hele seconde van de wereld. Niet onplezierig overigens!! het voelt heerlijk relaxt en vertrouwd.
Dat storing in het kijken is wel lastiger maar blijkbaar niet onbekend bij X gebruik. Ik had het nog niet eerder gehad dus vroeg me af wat dit veroorzaakt. Is dat de speed die in de X zit?

Uiteindelijk zijn we na de derde helft, die van mij weer kleiner dan van hem, erbij gaan blowen. De schat kon alleen geen maat houden (en ik ook niet) dus 5 gram er doorheen. *ships nieuwe halen*. De storingen werden trouwens minder irritant toen we zo knetterstoned waren.

Minder fijn: ik heb al een hele week hoofdpijn :stoned: Beetje nare bijwerking van 2 dagen doorhalen.

denk niet dat het de speed is, want in pillen tegenwoordig zit bijna nooit meer speed in :wink:. Tenminste heb dit jaar nog geen uitslagen gehoord van nieuwe pillen die speed bevatten

fly--

Bewuste gebruiker
Volgens mij zit er echt bijna nooit speed in pillen.
Dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen.

Bovenaan