kosten

klaasie

Newbie
Hoi

Had even een vraag. Ik heb laatst 50 pillen gekocht voor drie euro de stuk. Sommige waren witte pillen (D&G) en het gros was roze en het lijkt het meest op een klavertje 4. Is dit een goede prijs voor die pillen of is het te duur geweest?

Gr.
Klaas

slunse

Bewuste gebruiker
150 euro voor 50 pillen.. :openmouth:
geript..
waarschijnlijk klotig om te horen maar da's echt teveel
bij 50p's moet je echt niet meer dan 1.5 stuk geven, mss ietsje meer alst echt goeie zijn..
zoek jezelf een andere dealer zou ik zo zeggen..

klaasie

Newbie
Ja en ook laten testen bij dat labretorium waar je al die dingen kan testen. Er zit ong. 134% MDMA in (wat dat ook zijn mag :rolleyes: :rolleyes: )

cunt

Wijs gebruiker
kleur zegt niets heh ..(ff over je 1e post ...)
maar als er 134mg in zit, das wel ok .. niet superrrrrr goed maar kan je wel erg lekker van gaan :)

Jeller

Badass junkie
mja als er zoveel inzit dan valt het wel mee, want het zijn zwaardere pillen dan de doorsnee pil.. toch zou het iets goedkoper mogen maar aangezien het goeie zijn ist nog cava

boy

Bewuste gebruiker
Als er werkelijk 134 mg in zit, dan zijn het knettergoede pillen. Toch vind ik het best duur :smoke:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ja dat vind ik ook.

Je bent genaait voor die prijs man + dat ik nog nooit goeie verhalen heb gehoord over klavertjes 4(en ook zelf ervaren)

1,50 vind ik wel een goede prijs maar dan moeten ze ook wel een beetje sterk zijn vind ik.

Wortel

Bewuste gebruiker
Pillen met 130MG mwah per 100 betaal ik er ongeveer €70 voor.
(Kopen we dan met een man of 10 heeft iedereen er een stuk of 10.)
Tenminste deed :P Hoef die zooi niet meer in me lichaam.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ja als ik groter inkoop krijg ik ze ook voor minder als een € gewoon naar het lab gaan en er 500 halen dan betaal je bijna niks per stuk

boy

Bewuste gebruiker
slipperman zei:

Zoveel pillen zijn er niet met 130 mg hoor. De hele reeks Mitsubishi's is volgens mij de enige die de laatste tijd zoveel haalde. Wat een dealer tegen mij zegt haal ik meestal de helft of eenderde vanaf, want ze overdrijven allemaal :smoke:

Wortel

Bewuste gebruiker
boy zei:
slipperman zei:

Zoveel pillen zijn er niet met 130 mg hoor. De hele reeks Mitsubishi's is volgens mij de enige die de laatste tijd zoveel haalde. Wat een dealer tegen mij zegt haal ik meestal de helft of eenderde vanaf, want ze overdrijven allemaal :smoke:
LoL daar zat 280 MG in. Tenminste die hier in omloop waren.

Wortel

Bewuste gebruiker
Mr. XTC zei:
ja als ik groter inkoop krijg ik ze ook voor minder als een € gewoon naar het lab gaan en er 500 halen dan betaal je bijna niks per stuk
Ik ken 1 lab alleen die maken kut pillen voor 500 blauwe mitsu`s betaal je €100 maar echt pas na een stuk of 8 - 10 voel je het pas. Zal die eens laten testen volgens mij zit daar niet eens 15mg in.

dallandra

Wijs gebruiker
slipperman zei:
boy zei:
slipperman zei:

280 mg volgens mij lig je dan plat als je er eentje neemt.

boy

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
boy zei:
slipperman zei:

Ja, dat bedoel ik juist, dealerpraatjes :stoned:

Er is nog nooit een pil aangetroffen met zo'n grote hoeveelheid erin. De resultaten die ik van die blauwe Mitsu's heb gezien variëren van 116 mg tot 191 mg. Maar goed, als ze maar werken.

cunt

Wijs gebruiker
boy zei:
slipperman zei:
boy zei:
slipperman zei:

Ja, dat bedoel ik juist, dealerpraatjes :stoned:

Er is nog nooit een pil aangetroffen met zo'n grote hoeveelheid erin. De resultaten die ik van die blauwe Mitsu's heb gezien variëren van 116 mg tot 191 mg. Maar goed, als ze maar werken.
ja 193 was het hoogst getest geloof ik van blauwe mitsu's :)

Benn

Experimenterende gebruiker
waarom laat je je pillen testen als je niet weet wat mdma is ? ..

150 euro voor 50 pillen is wel ernstig idd .. zeker bij zo'n groot aantal is 2 euro toch wel een max wat ik er voor betaal.

Wortel

Bewuste gebruiker
dallandra zei:
slipperman zei:
boy zei:
slipperman zei:

280 mg volgens mij lig je dan plat als je er eentje neemt.
ScooterRijden heb ik toen maar aan een vriend van me overgelaten ik kon niet eens meer op mijn benen staan. (Bij wijze van spreken) Ging nog wel maar goed niet echt :P Ben toen achter in de auto gekropen. De helft van de nacht kan ik niet meer herinneren heb er 3 op in een nacht.

A

Anonymous

Gast
Zooo idioot duur man! ik krijg witte lacoste voor een kwartje per stuk(als ik groot inkoop dan). Per pil los betaal ik 3 euro, en 5 voor zo'n dikke mitsubishi, die pillen zijn goddelijk!

caatje

Badass junkie
Niet iedereen heeft de mazzel een dealer te kennen die dicht bij t vuur zit. Ik koop meestal 2,5 tot 3 per stuk. Meer geef ik er niet voor. Groot inkopen betaal ik per stuk 1,€

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Zooo idioot duur man! ik krijg witte lacoste voor een kwartje per stuk(als ik groot inkoop dan). Per pil los betaal ik 3 euro, en 5 voor zo'n dikke mitsubishi, die pillen zijn goddelijk!
Zijn die lacostes die jij hebt dan ook echt goed? Of is het rotzooi waarvan je pas na een paar wat van voel?

cunt

Wijs gebruiker
100 voor 125 euro betaal ik er voor ..
en 2,50 als ik ze per stuk of per 10 ofzo koop ..

J0rrit

Badass junkie
khad 1 pil voor 4 euro. het was een witte pil met een soort vlinder erop, ook in het wit, is dit een goeie prijs gwst?

caatje

Badass junkie
Tis maar net wat t aanbod is, en of ie goed is dat weet alleen jij als je m probeert! de prijzen verschillen per dealer. Kijk maar eens als je terug leest dan zie je dat iedereen verschillende prijzen betaald

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
khad 1 pil voor 4 euro. het was een witte pil met een soort vlinder erop, ook in het wit, is dit een goeie prijs gwst?
Als je 1 pil koopt ben je altijd duurder uit. Waar heb je het gekocht? Discotheek of rond een discotheek? Dan is het een redelijke prijs. Koop je het van te voren moet je toch eigenlijk niet meer als 2 euro betalen.

J0rrit

Badass junkie
het was mn 1e schijf ooit en ik vond em goed heb geen bad trip gehad en heb me allee maar de hele tijd super gevoeld, khad em gekocht van een vriend van me die em van zn vader had

A

Anonymous

Gast
slipperman zei:
Zijn die lacostes die jij hebt dan ook echt goed? Of is het rotzooi waarvan je pas na een paar wat van voel?

Ze zijn redelijk, van 2 ga je best hard.

matthijs

Badass junkie
DarkScope zei:
een vriend van me die em van zn vader had

z'n vader :confused: ok...:P chille vader dan
Volgens mij is de standaardprijs van xtc ongeveer 3,50 als je hem gewoon koopt en 5 euro in de discotheek...Maargoed, niet iedereen houdt zich aan de standaard prijzen :P

Jay28Rdam

Newbie
Dus ik ben de laatste tijd flink in de maling genomen ? kocht er zo'n 50 voor 4 Euro p/st .Das dus volgens jullie ,als ik zo eens lees ,veel te veel . En ze waren nog klote ook . Dat was in de buurt van R'dam. Dus als jullie suggesties (via PB of msn )hebben hoor ik het graag in de buurt van R'dam

grtz Jeroen

caatje

Badass junkie
Jay28Rdam zei:
Dus ik ben de laatste tijd flink in de maling genomen ? kocht er zo'n 50 voor 4 Euro p/st .Das dus volgens jullie ,als ik zo eens lees ,veel te veel . En ze waren nog klote ook . Dat was in de buurt van R'dam. Dus als jullie suggesties (via PB of msn )hebben hoor ik het graag in de buurt van R'dam

grtz Jeroen

hier :wink:

Bovenaan