Kostprijs?

Ik heb eens een vraagje over de kostprijs van wiet.

Hoeveel kost het per gram voor wiet zonder het in een coffeeshop te kopen?
En hoeveel kost het in een coffeeshop?? Want kwoon in Belgie :mrgreen:

En hoeveel kost een pilletje xtc? Op het internet staat 0.50- 2 euro,
maar voor mij willen ze het voor 3 euro verkopen?.

dus wat zijn de kostprijsen?

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik woon zelf ook in België, de prijs varieert wel sterk hoor, hangt er vanaf per soort, per hoeveel je koopt, van wie etc... Ooit eens amnesia voor 10 gekocht, ook een keer voor 3,5... Het verschilt echt veel. Over de prijs in de shop weet ik niet het fijne, ben er zelf ook nog nooit geweest ;p

En, die prijzen op het internet zijn ook niet echt super nauwkeurig, nu met de 'mdma-crisis' gaat de prijs in het algemeen toch wel wat hoger liggen dan die 0,5-2 denk ik.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ook ik woon in België en er staat geen vaste prijs op wiet niet in de coffeeshops noch op het internet. De meeste wiet dat via het internet verkocht word is niet zo goed van kwaliteit, dus als je het zou overwegen heel goed controleren dan. En sinds wanneer kan je mdma pilletjes kopen via het internet? :confused:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Je betaalt zo'n 7 euro per gram (heel globaal, want je hebt veel soorten en veel verschillende prijzen) in de coffeeshop. Als je het via een dealer koopt is het iets goedkoper (in mijn ervaring), maar veel scheelt het niet.

En verder maakt het toch niet veel uit of je nou 2 of 3 euro voor zo'n pil betaalt lijkt mij. Zolang de kwaliteit maar goed is.

Amateurtje zei:
En sinds wanneer kan je mdma pilletjes kopen via het internet?
Logisch verkopen ze het niet via internet, maar heeft hij een indicatie van de prijs gekregen via een website.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Laten we zeggen dat goedkope (buiten)wiet in de shop 4-5 euro is, "normale" wiet 6-8 euro, en de duurdere wietjes zoals haze soorten 10-15 euro.

Ik kan op het moment via 1 persoon aan pillen komen, voor 4 euro per stuk.
Aangezien ik maar 1x XTC en 1x MDMA-poeder heb gedaan kan ik je daar helaas niet verder mee helpen.

Bovenaan