Kotsen 3MMC?

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal. Misschien een dom vraagje maar gebruik al een tijdje een ongeveer een grammetje 3MMC om de week als vervanger voor speed. Weet niet of dit een heel goed idee is sinds 3MMC net zo hard toeslaat op serotonine zoals bij MDMA, alhoewel ik het wel fijner vind sinds ik minder lang high ben en het de volgende dag nog steeds hetzelfde effect heeft in tegenstelling tot speed waar ik bij dezelfde dosis in slaap val.

Deze avond was ik dus lekker aan het werk met een nicotinezakje in mijn snavel, toen ik opeens keihard moest kotsen. Alles in mijn maag kwam binnen seconden naar buiten. Dit was nogal een shock sinds ik dacht de laatste persoon te zijn die over zou geven door van drugs. Heeft iemand dezelfde ervaring ondervonden? Alvast bedankt.

Kaalkoppie

Niet dood, wel scam
Uit mijn ervaring zijn nicotine en 3mmc geen beste vrienden. Misschien dat het de combinatie is geweest?

Guus Fris

Newbie
T overkomt mij ook wel eens dat mijn maag protesteert. Ik ga dan staan, gefocust naar boven kijken, diep ademhalen... Dan hou ik het wel onder controle...
Als het eenmaal weg is dan blijft het ook weg en met bijnemen is het daarna geen probleem meer...
Maar in die eerste 20 minuten kan het gevoel wel eens opkomen; niet eens altijd....

LeoFla

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal. Misschien een dom vraagje maar gebruik al een tijdje een ongeveer een grammetje 3MMC om de week als vervanger voor speed. Weet niet of dit een heel goed idee is sinds 3MMC net zo hard toeslaat op serotonine zoals bij MDMA, alhoewel ik het wel fijner vind sinds ik minder lang high ben en het de volgende dag nog steeds hetzelfde effect heeft in tegenstelling tot speed waar ik bij dezelfde dosis in slaap val.

Deze avond was ik dus lekker aan het werk met een nicotinezakje in mijn snavel, toen ik opeens keihard moest kotsen. Alles in mijn maag kwam binnen seconden naar buiten. Dit was nogal een shock sinds ik dacht de laatste persoon te zijn die over zou geven door van drugs. Heeft iemand dezelfde ervaring ondervonden? Alvast bedankt.
Nicotine kan je sws misselijk maken. Als ik me voorstel dat ik aan de mmc zit snap ik wel vanwaar misselijkheid kan komen

mitchieee

Wijs gebruiker
Als ik 3mmc op heb en ga roken krijg ik flinke kot neigingen en in rook erg veel in mijn normale dag

AFCA21

Experimenterende gebruiker
Ik zou het zoiezo afraden om een nicotinezakje / snus te gebruiken. Echt killing voor je tandvlees, ik ken mensen met longbloedingen door vapen/snus. Zelf nooit last gehad van de combi 3mmc en roken. Vaak draai ik een joint of shaggie en doe ik er de hele nacht mee, zin om te roken wordt minder dan normaal. Ook een droge mond tijdens 3mmc is niet fijn om mee te roken. Maar kotsen heb ik nog nooit gehoord

Bovenaan