kotsen en ketamine

Vintage

Experimenterende gebruiker
Hallo,

ik heb gister 300-400 mg ketamine gebruikt over een periode van 30 minuten...

laatste wat ik at was een pizza om 20:00

ik kwam om 23:30 in de k-hole denk ik en rond 0:20 moest ik opeens kotsen...
ik bleef doorgaan met kotsen tot 1:30, ik heb nooit veel gekotst, mijn maag was leeg wat leide tot gal. Ik kotste dus de hele tijd gal, lekker geel en bitter...

Alles draaide hevig heen en weer toen ik uit de k-hole kwam, en als ik ging bewegen werd ik helemaal duizelig in mijn hoofd etc. Het leek wel alsof ik een koortsdroom had...

In ieder geval, wat moet ik doen om dat kotsten te stoppen???? volgens mij ben ik 1 van de weinige die heeft gekotst. Ik ga de volgende keer wel minder gebruiken, maar door al die verhalen hier van, jah je komt moeilijk in de k-hole ben ik door blijven neussprayen (hoe onmogelijk het ook was)...

Bartyo

Bewuste gebruiker
Hmm, volgens mij is dit helemaal niet zo vreemd.
Het is natuurlijk niet erg gezond wat je doet.
Wanneer je Hannus' reportje over zijn k-hole leest, praat hij ook over kotsen.
No worries denk ik zo :)
Wel een reportje?

Vintage

Bartyo zei:
Hmm, volgens mij is dit helemaal niet zo vreemd.
Het is natuurlijk niet erg gezond wat je doet.
Wanneer je Hannus' reportje over zijn k-hole leest, praat hij ook over kotsen.
No worries denk ik zo :)
Wel een reportje?

Ik zal morgen nog een keer proberen in de k-hole te komen met max 250 mg...

De k-hole waar ik nu in kwam, was vaag, abstract (het begon met cijfers, letters, lichten en kleuren daarna kwam ik een donkere dimensie waar niet zo gek veel gebeurde, de sterrenstelsels en planeten heb ik nooit gezien) en ik heb zelfs identiteits verlies geleden...
gelukkig heb ik nooit het gevoel gehad dat het uren duurde, wel dat ik nooit meer terug zou gaan naar het normale leven. Ookal noem ik het niet echt een badtrip, pas na het kotsen werd het een bad trip...

Heb ook al dikwijls moeten overgeven, maar bij mij houdt 't wel na één keer overgeven op! Hoe 't komt weet ik ook niet, is nu toch al zo'n 3 weken geleden sinds het nog eens gebeurd is. Denk dat 't volkomen normaal is, vooral als je vlak ervoor iets gegeten hebt. Daarmee dat je voor operaties ook altijd nuchter moet blijven.

Alleen kan ik moeilijk geloven dat je met 400mg al een K-hole kan bereiken, ik gebruik nu mijn examens gedaan zijn zo goed als elke dag door de week ketamine, behalve tijdens 't weekend. Gisteren nog 1,2 gram afgewogen op m'n weegschaal, in 6 lijnen verdeeld. Eén linkerneusgat, één rechterneusgat, 5 minuten wachten, dan weer één linkerneusgat en één rechterneusgat, weer 5 minuten wachten, vervolgens weer één linkerneusgat en weer één rechterneusgat. Nog nooit heb ik met ketamine bijna dood-ervaringen gehad. Maar 1,2 gram is totnogtoe wel m'n absoluut 'record' om 't zo maar te noemen, volgende keer ga ik naar de 1,5 gram. Ik gebruik 't ook altijd vlak voor het slapengaan, de laatste keer dat ik dan nog eens gegeten is dan ook zo'n 5 uur geleden!

Soms moet ik overgeven bij nog maar 200mg, soms bij 500mg, zal wel een bepaalde reden hebben denk ik, maar is volgens mij bij ketamine wel normaal!

hannus

Bewuste gebruiker
probeer de dosis gewoon laag te houden, stop niet meer dan 50-70 mg per neus gat er in en wacht na elke frisse neus paar minuten, komt ie bij mij veel harder aan. :wave:

en ja dat kotsen kan je weinig aan doen denk ik, mischien glaasje koud water of beetje frisse lucht verder zal ik het niet weten.

Vintage

Joe Gaetjens zei:
Heb ook al dikwijls moeten overgeven, maar bij mij houdt 't wel na één keer overgeven op! Hoe 't komt weet ik ook niet, is nu toch al zo'n 3 weken geleden sinds het nog eens gebeurd is. Denk dat 't volkomen normaal is, vooral als je vlak ervoor iets gegeten hebt. Daarmee dat je voor operaties ook altijd nuchter moet blijven.

Alleen kan ik moeilijk geloven dat je met 400mg al een K-hole kan bereiken, ik gebruik nu mijn examens gedaan zijn zo goed als elke dag door de week ketamine, behalve tijdens 't weekend. Gisteren nog 1,2 gram afgewogen op m'n weegschaal, in 6 lijnen verdeeld. Eén linkerneusgat, één rechterneusgat, 5 minuten wachten, dan weer één linkerneusgat en één rechterneusgat, weer 5 minuten wachten, vervolgens weer één linkerneusgat en weer één rechterneusgat. Nog nooit heb ik met ketamine bijna dood-ervaringen gehad. Maar 1,2 gram is totnogtoe wel m'n absoluut 'record' om 't zo maar te noemen, volgende keer ga ik naar de 1,5 gram. Ik gebruik 't ook altijd vlak voor het slapengaan, de laatste keer dat ik dan nog eens gegeten is dan ook zo'n 5 uur geleden!

Soms moet ik overgeven bij nog maar 200mg, soms bij 500mg, zal wel een bepaalde reden hebben denk ik, maar is volgens mij bij ketamine wel normaal!

volgens mij heb je echt rotzooi,
hoe kun je nog een lijntje snuiven na 200 mg ketamine?
alles draait en je kan bijna niet meer bewegen....

Vintage

hannus zei:
probeer de dosis gewoon laag te houden, stop niet meer dan 50-70 mg per neus gat er in en wacht na elke frisse neus paar minuten, komt ie bij mij veel harder aan. :wave:

en ja dat kotsen kan je weinig aan doen denk ik, mischien glaasje koud water of beetje frisse lucht verder zal ik het niet weten.

ik heb een manier gevonden om het kotsen te stoppen,

iets op je zij liggen en je ogen zoveel mogelijk dicht houden en niet gaan lopen,

gister ook ik had 200-250 mg op, ik kwam niet in de k-hole jammer genoeg, ik meost opeens heel nodig zeiken, dus ik liep naar de wc en ik ging weer op bed liggen, toen was ik opeens duizelig, en ik denk dat ik door die duizeligheid ook moet kotsen...

gister niet gekotst, ik was super voorzichtig en bleef zo stil mogelijk liggen...

Vintage zei:
Joe Gaetjens zei:

volgens mij heb je echt rotzooi,
hoe kun je nog een lijntje snuiven na 200 mg ketamine?
alles draait en je kan bijna niet meer bewegen....

Rotzooi? Is anders toch getest op 85%, heb nu al aan zo'n 10 verschillende personen doorverkocht en nog geen enkele klacht gehad, integendeel zelfs!

En bij 200mg niet meer kunnen wandelen? Waar slaat dat nou op, nog nooit naar de wc gemoeten als je ketamine gesnoven hebt. Wandelen is een stuk moeilijker maar gaat nog altijd, alleen praten lukt mij niet meer, volledig verdoofd/verlamd van ketamine ben ik nog nooit geweest. En wat is er nou zo moelijk als je op voorhand uw lijnen klaarlegt om telkens bij te snuiven....?

Vintage

Joe Gaetjens zei:
Rotzooi? Is anders toch getest op 85%, heb nu al aan zo'n 10 verschillende personen doorverkocht en nog geen enkele klacht gehad, integendeel zelfs!

En bij 200mg niet meer kunnen wandelen? Waar slaat dat nou op, nog nooit naar de wc gemoeten als je ketamine gesnoven hebt. Wandelen is een stuk moeilijker maar gaat nog altijd, alleen praten lukt mij niet meer, volledig verdoofd/verlamd van ketamine ben ik nog nooit geweest. En wat is er nou zo moelijk als je op voorhand uw lijnen klaarlegt om telkens bij te snuiven....?

Je doet toch iets fout dat je 1,2 gram 85% zuivere ket wegsnuift en niet in de k-hole beland.
Uit je verhaal maak ik op dat je lijnen van 200 mg snuift, dit is erg veel, neemt je neus niet in 1 keer op.

Enige wat ik je kan zeggen is: koop het apotheek huismerk neusspray (2 euro 80, zie neusspray topic), los 2,8 gram op in 10 ml water en spray elke 5 minuten in beide neusgaten. Blijft doorgaan totdat je wegvalt...

JoyTommy

Belezen gebruiker
ik word elke keer misselijk en voel me echt ziek na afloop.
heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt

Vanadesse

Wijs gebruiker
Misschien komt dat kotsen wel doordat je evenwichtsorganen niet meer goed in werking zijn (vandaar de duizeligheid) en wanneer je evenwichtsorganen niet goed werken word je ontzettend misselijk en moet je bij bewegingen kotsen.

Zomaar een suggestie hoor! Ik heb niet zoveel verstand van K.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij is het puur een kwestie of het je ligt of niet, een vriend van mij moet ook steeds kotsen, en nu doet ie t dus niet meer. En hij gebruikt hetzelffde spul als wij, en niet in grotere hoeveelheden.

Misschien eens testen met veel/weinig eten, drinken enz. :confused:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Eigenlijk is het ook wel bekend dat de negatieve symptomen van ketamine misselijkheid, duizeligheid en vermindering van coördinatie zijn. Het beste is eigenlijk om een paar uur van te voren een normale maaltijd te eten, en daarna niet meer (een uurtje of 3/4 van te voren).

Duizeligheid heeft vaak toch wel temaken met evenwichtsorganen en braken zie je daar ook vaak bij voorkomen, maar het ligt er inderdaad net aan hoe het valt.

Fightforce

Heel herkenbaar... heb me er ook zo beroerd van gevoeld...
Maar echt veel kan je er denk niet tegen doen... de een kan er beter tegen dan de ander denk.. maar zowiezo moet je 't wel op een nuchtere maag doen.. anders ga je hoe dan ook over je nek...

Vintage

Ik heb het volgende ondervonden,

als je ketamine hebt gesnoven moet je gewoon ten alle tijden op je bed blijven liggen, ik ging een keer naar de wc na 250 mg te hebben gesnoven en ik ging weer duizelig en misselijk in bed liggen, ik moest niet kotsen maar dit kwam omdat ik me dus zo stil mogelijk liet liggen en zoveel mogelijk mijn ogen dicht hield.

ik heb eergister ook ketamine intramusculair geinjecteerd. Hierbij ondervond ik dat ik juist niet misselijk werd en zelfs kon eten en fietsen na 1,5 uur. Alles was ook minder draaierig dan na het snuiven en je hebt geen vieze smaak in je mond en neus. Het werkt ook net iets sneller uit.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kan het gewoon niet zijn dat men moet kotsen omdat er te weinig tijd verstreken is sinds de laatste maaltijd?

Mijn eerste keer K had ik maar 4 uur gewacht na het eten, en nadien werd ik misselijk.

Alle andere keren minsten 6 à 7 uur gewacht en ik ben nooit meer misselijk geweest van de overheerlijke K :hearteyes:

hannus

Bewuste gebruiker
vorige keer 350 mg gesnoven en had echt helemaal nergens last van, had nog wel een brandende maag van een pizza salami, maar eenmaal aan de K begonnen een compleet verdoofd gevoel waar misselijkheid niet in voorkwam. :grin:

Vintage zei:
Hallo,

ik heb gister 300-400 mg ketamine gebruikt over een periode van 30 minuten...

laatste wat ik at was een pizza om 20:00

ik kwam om 23:30 in de k-hole denk ik en rond 0:20 moest ik opeens kotsen...
ik bleef doorgaan met kotsen tot 1:30, ik heb nooit veel gekotst, mijn maag was leeg wat leide tot gal. Ik kotste dus de hele tijd gal, lekker geel en bitter...

Alles draaide hevig heen en weer toen ik uit de k-hole kwam, en als ik ging bewegen werd ik helemaal duizelig in mijn hoofd etc. Het leek wel alsof ik een koortsdroom had...

In ieder geval, wat moet ik doen om dat kotsten te stoppen???? volgens mij ben ik 1 van de weinige die heeft gekotst. Ik ga de volgende keer wel minder gebruiken, maar door al die verhalen hier van, jah je komt moeilijk in de k-hole ben ik door blijven neussprayen (hoe onmogelijk het ook was)...

Amai,
Ik hoef maar een mini lijntje pakken van ketamine en begin al te kotsen...
Maar mss kwam het ook omdat ik van binnen naar buiten ging, van warmte naar de kou..
Had zelf per ongeluk in de tram moeten kotsen :kots:
Echt ziekelijk, ik gebruik dat niet meer want ik kan er niet tegen :(

Bovenaan