kotsneiging bij xtc

Ik ben afgelopen zaterdag naar Masters of Hardcore geweest. En hier had ik voor de 3e keer last van kotsneigingen. Het begint met boeren waarbij het maagzuur omhoog komt. 1e keer was om 1 uur en dit liep goed af, maar de 2 keer rond half 3 heb ik dus lopen kotsen. Dat ik kotsneigingen had is 2 keer eerder voorgekomen maar dat liep goed af, bleef bij boeren.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat kun je er het beste tegen doen?

kiekert

Bewuste gebruiker
* Rennie meenemen!Dit zorgt ervoor dat de hoeveelheid maagzuur wordt afgebroken. Doosje kost ongeveer 3euro bij de drogist. Bij mij werkt dit altijd perfect.

* Zorgen dat je geen lege maag hebt als je je pil neemt.

* Gewoon lekker kotsen, dan ben je het tenminste kwijt. En dan loop je niet de hele tijd te focussen op je maag e.d.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
hier begin ik dus ook last van te krijgen. Heb nog niet echt lopen kotsen maar idd wat jij zegt die boeren zijn beetje raar, ik hoop niet dat ik de volgende keer ook loop te kotsen, maarja kotsen is opsich ook menselijk :sunglasses: ben alleen bang dat het me space verneukt :(

kiekert

Bewuste gebruiker
pbwebmaster zei:
hier begin ik dus ook last van te krijgen. Heb nog niet echt lopen kotsen maar idd wat jij zegt die boeren zijn beetje raar, ik hoop niet dat ik de volgende keer ook loop te kotsen, maarja kotsen is opsich ook menselijk :sunglasses: ben alleen bang dat het me space verneukt :(
Rennies helpen echt.

TrippyShit

Badass junkie
Heb het ook wel is een periode gehad het hoeft echt niet aan pillen te liggen ofzo. Drink je niet te weinig water? Of misschien juist teveel?? Helemaal als je veel danst op zo'n feest moet je afentoe wel even rust nemen en 2glazen water per uur drinken ongeveer. Focus je de volgende keer niet op dat kotsen want het zit ook een beetje tussen je oren als je vaker gaat kotsen. Niet teveel of te weinig drinken, een bodempje in je maag en eventueel rennies kunnen helpen. Je space verneukt het iig niet als je kotst. Heb 2x gekotst toen ik em net innam. Viel verkeerd ofzo. Nou ze werkte nog steeds prima niks uitgekotst:P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier zijn inmiddels al zoooooooooo veel topics over! Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken...

DarCness

Experimenterende gebruiker
Je moet goed eten voor als je gaat slikke ..
Ik heb het ook een keer gehad ..
Je lichaam moet de stof op kunnen nemen en dat lukt het beste met voedsel ..
Als je heel weinig eet en je neemt 2 pille ben je helmaal uit je plaat ..
Als je Heel veel eet en je neemt 3 pille ben je helemaal uit je schuivah !!
Het is een heel verschil Maar niet eten Kan bij sommige mensen slecht uitpakken ..
Daarom zorg dat je Goed heb gegeten en vlak voor dat je iets doet een patatje ofzo (iets vettigs ) Dat vult enorm !!
Als ik slecht heb gegeten en k gooi een kletser naar achter nou dan Kan k m dr net zo goed weer uit kotse :openmouth:
Daarom eerst goed eten dat is de basis :grin::grin:

heeyyyy

ik heb altijd als ik een schijf opheb dat ik moet kotsen. er komt dan misselijkheid opzetten en ineens moet ik dan kotsen. het is bij mij gewoon dat de schijf inslaat :)
ben het nu voortaan wel gewend

Meta4

DarCness zei:
Je moet goed eten voor als je gaat slikke ..
Ik heb het ook een keer gehad ..
Je lichaam moet de stof op kunnen nemen en dat lukt het beste met voedsel ..
Als je heel weinig eet en je neemt 2 pille ben je helmaal uit je plaat ..
Als je Heel veel eet en je neemt 3 pille ben je helemaal uit je schuivah !!
Het is een heel verschil Maar niet eten Kan bij sommige mensen slecht uitpakken ..
Daarom zorg dat je Goed heb gegeten en vlak voor dat je iets doet een patatje ofzo (iets vettigs ) Dat vult enorm !!
Als ik slecht heb gegeten en k gooi een kletser naar achter nou dan Kan k m dr net zo goed weer uit kotse :openmouth:
Daarom eerst goed eten dat is de basis :grin::grin:

Je lichaam neemt het sneller op op een lege maag.

DarCness

Ja dat bedoelde ik Ook :wink:
Conclusie : Meer eten Kan je ook meer hebben ..
En je heb dan waarschijnlijk ook geen kotsneigingen meer ! :wink:

stoeipoeske zei:
heeyyyy

ik heb altijd als ik een schijf opheb dat ik moet kotsen. er komt dan misselijkheid opzetten en ineens moet ik dan kotsen. het is bij mij gewoon dat de schijf inslaat :)
ben het nu voortaan wel gewend

Nou dat is niet helemaal goed hoor :openmouth: :confused:
Zou ik toch eens een ander soort drugs proberen .. Dan is het niet helmaal Jou Drugs

(Heb ik Ook maar dan met blowe van hasj en wiet en die shit ( Altijd badtrip al is t maar 1 heis
En met pille heb k dr 2 nodig voor wat ik wat voel :wink: )

Meta4

Ik heb het eigelijk ook, maar dan op een hele andere manier als jullie.

Het is bij mij zo, dat als ik een pil te lang in me mond voel zitten, dat ik direct ga kokhalzen.
En ik heb sindsdien precies hetzelfde als ik zelfs een paracetamol neem :) reflex denk...?

Rendeo

Belezen gebruiker
hallo,

morgen ga ik een ufo proberen, vele mensen die ik ken zijn daar van slecht gekomen, zou dit komen omdat het zo'n zware pil is of omdat het bucht is? ik kan het niet gaan testen want dat is veel te ver van hieruit, de pil is licht roze met iets donkere roze stipjes met langs de ene kant van de pil een klein hobbeltje

zijn er mensen die deze herkennen en hoe beviel het jullie?

grtz

Everio

Bewuste gebruiker
Als je het te vaak gedaan hebt is de binnenkant van je maag half naar de kut. Je maag weet wat er gaat komen (de afbraak van xtc) en wilt dat "vergif" er zo snel mogelijk uit hebben.

Dat is wat er gebeurd :)

Rendeo

Belezen gebruiker
daarnet genomen, zoals de meesten moeten braken... er zit iets in wat niet goed is voor je maag en denk zelf niet dat er md inzit :smilingimp:

2.5u na inname, beeld soms wat wazig, klein beetje tanden bijten, maar bijna geen euforisch effect :(

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb dat ook, en ook altijd gehad...

Een keer was het zo erg dat ik de hele avond beruhwigungs thee van mn vader heb gedronken. Was sowiso vet irritant, want ik heb toen zeker 3 pillen uitgekotst voor ze werkte

DarCness

Tja dit weekend ben ik ook 2 x heel licht over me nek gegaan ..:openmouth: :kots:
Teveel water gedronken ...:grin:
Njaa geen pil uitgekotst Gelukkig :P Ik ging heel heel heel heel heeel hard :openmouth: :xtc:

Rooie kersjes Wisten niet dat ze zo Goed waren .. :hearteyes:

MeejheM

Badass junkie
gwoon lekker op een rustig plekje uitkotsen, voel je je een stuk beter(niet in je eigen huis doen dus)

gummyfrog

vaak word ik niet eens misselijk voordat ik moet kotsen, maar als ik al paar uurtjes trip word ik opeens nog wauser, kan ik niet meer goed luisteren/concentreren, word ik erg lui en hangerig en dan moet iemand anders er als de kippen bij zijn met een emmertje als ik wapper met me hand... Heel raar

Lisspace

Newbie
ik heb hier ook wel eens last van gehad.
wat vooral bij mij hielp is als mensen tegen je zeggen dat het nergens voor nodig is, en dat je het niet moet doen omdat je anders de pil uitkotst.
ook hete thee wil helpen! (zonder suiker :wink:)

Paddo100

Bewuste gebruiker
Proefkonijn zei:
Ik ben afgelopen zaterdag naar Masters of Hardcore geweest. En hier had ik voor de 3e keer last van kotsneigingen. Het begint met boeren waarbij het maagzuur omhoog komt. 1e keer was om 1 uur en dit liep goed af, maar de 2 keer rond half 3 heb ik dus lopen kotsen. Dat ik kotsneigingen had is 2 keer eerder voorgekomen maar dat liep goed af, bleef bij boeren.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat kun je er het beste tegen doen?

minder nemen, pillen testen wssn zat er mccp in ipv mdma.

en het boeren en borrelen is altijd zo als je je eerste inneemt. :wink:

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik kreeg altijd kotsneigingen als ik x innam met frisdrank met prik erop. tegenwoordig
neem ik ze in met melk of chocomelk, een zuiveldrankje ing. en dan heb ik nergens last
van.

Bovenaan