Sally Jane
Newbie
He hallo,
ik moet even iets kwijt over mijn eerste ervaring met xtc want het was toch allemaal vrij raar.
Het begon erg goed, op een feestje een kwart pil (oranje, hartje) genomen, na een uur niets gemerkt en nog een kwart gepakt. Had het laten testen, bleek een vrij sterke (pill reports zegt 126 mg mdma?) pil te zijn zonder rotzooi. Nou, net nadat ik het tweede kwartje had gepakt begon het eerste kwart te werken. Helemaal geweldig natuurlijk
, alle typisch positieve effecten van xtc gehad. Maar dat duurde maar een uur ofzo en toen had ik het gevoel dat het te hard insloeg. Ik kreeg het heel even super heet, kon niet meer staan en niks, alles een beetje waazig...maar vooral: PRecies het tegendeel van het love-gevoel gekregen. Je zou het kunnen beschrijven als verdrietig zijn maar dat was het eigenlijk ook niet echt, het was gewoon een kut gevoel, het tegendeel van de positieve gevoelens een minuut geleden. Ik wou en kon echt niet meer praten of lachen of iets doen. Zitten was wel ergens fijn maar heel snel begon ik het super koud te krijgen maar echt ONGELOOFELIJK
koud. Brrr als ik daaran terug denk....helemaal rillingen gehad, vreselijk. En dat klote gevoel, plus de rillingen en vrij moe zijn had ik voor de volgende 2-3 uur. Ik denk eigenlijk dat het aanhouden van de koud ook daarmee te maken had dat ik me buiten bevond, toen de pil omsloeg was ik meteen naar buiten en gaan zitten en sinds die niet meer op gestaan (was een vrij vrisse zomer dag). Ik had trouwens op een gegeven moment nog gehallucineerd en een vliegtuig uit wolken door de lucht vliegen zien :P Tijdens de 2-3 uur voelde het gewoon ook heel heftig aan, super last van mn kaak gehad en kon helemaal niks meer. Het was trouwens niet zo dat ik aan het panieken was ofzo, het voelde gewoon zwaar klote en raar maar ik wist ergens wel dat het weer over zou gaan en ik gewoon moet wachten. Na 3 uur wachten samen met mn vriendinnetje ging het dan ook weer beter en kon ik weer op staan en wat dansen, maar echt gelukkig voelde ik me ook niet. Ik was wel blij, maar meer daarover dat het kut gevoel over was. Alleen heb ik nog uren later die koude rillingen gehad, vreselijk.
Dusss....wtf is nu verkeerd gegaan eigenlijk? Was het teveel? En heeft iemand anders ook ooit wat van die dingen mee gemaakt die ik noemde? Zou fijn zijn om te weten, mocht ik ooit nog een keer xtc willen proberen
Thanks alvast!
ik moet even iets kwijt over mijn eerste ervaring met xtc want het was toch allemaal vrij raar.
Het begon erg goed, op een feestje een kwart pil (oranje, hartje) genomen, na een uur niets gemerkt en nog een kwart gepakt. Had het laten testen, bleek een vrij sterke (pill reports zegt 126 mg mdma?) pil te zijn zonder rotzooi. Nou, net nadat ik het tweede kwartje had gepakt begon het eerste kwart te werken. Helemaal geweldig natuurlijk
Dusss....wtf is nu verkeerd gegaan eigenlijk? Was het teveel? En heeft iemand anders ook ooit wat van die dingen mee gemaakt die ik noemde? Zou fijn zijn om te weten, mocht ik ooit nog een keer xtc willen proberen
Thanks alvast!