koud+zweten tijdens xtc?

appelflap

Experimenterende gebruiker
hey, elke keer als ik een pilletje op heb dan zweet ik me helemaal kapot mn hande zijn ook helemaal nat van de zweet en mn hele lichaam... maar ik heb tegelijketijd ook echt super koud. ook al zitte we ergens warm binne te trippe hou ik altijd jas aan en handschoenen :P

Iemand hier ervaring mee? :xtc:

Kxtel

Ja heb dat gevoel ook wel s, maar ga dan gewoon dansen en dan blijft alleen het zweten over:tongueout:

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik gebruikte ook vaak gewoon thuis en dan gaat het inderdaad van warm naar koud en weer terug inclusief zweten. Erg irritant omdat ik altijd al redelijk snel koud heb. :P

Skippy

Wijs gebruiker
Klamme handen
Kippevel
Zweten
Trillen

Heb ik ook vaak, meestal in vlagen van warm naar koud

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ik heb hier normaal geen last van, maar vrijdag had ik het echt fucking heet (bijna als enigste), ik zat hele tijd zonder shirt/trui en met een doekje om de 10 sec 't zweet van gezicht te vgen.. :confused: best irritant en niet eerder meegemaakt..toch wel hard gespaced. Enigste nadeel is dat alsje in jezelf spaced (zit naar iets te staren ofzo/hallucineren) dan ga je JUIST zo zweten..

Santa Maria

Ja ik ken dat zeker...heb 't wel minder erg, ik zweet meestal wel maar heb het niet super koud, alleen wel echt heel erg koude rillingen over mijn huid zegmaar maar dat vind ik altijd wel lekker voelen

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Oh ja dit ken ik zeker en vind het niet eens zo erg , als men handjes beginnen te zweten dan weet ik oh het is zover zometeen ga je weer lekker hard. Die Vlagen van warm en koud vind ik eigenlijk wel relaxed , handschoenen en jas aan is geen optie het beste kan je je gewoon helemaal uitkleden(Doe dit niet met teveel mensen in de buurt ) Haha just kidding!

Santa Maria

KNIFTIGEKARELTJE zei:
Oh ja dit ken ik zeker en vind het niet eens zo erg , als men handjes beginnen te zweten dan weet ik oh het is zover zometeen ga je weer lekker hard. Die Vlagen van warm en koud vind ik eigenlijk wel relaxed , handschoenen en jas aan is geen optie het beste kan je je gewoon helemaal uitkleden(Doe dit niet met teveel mensen in de buurt ) Haha just kidding!

:grin:

riflexz

Bewuste gebruiker
Ik heb dat ook veel dat ik het warm en dan plots koud heb. Of je staat je echt te pletter te zweten, terwijl je het koud hebt. Effe naar buiten/wc gaan helpt bij mij.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Pfff ik had t laatst echt té erg. K vond t eng. Wist ook niet exact waar t van kwam want had die dag al vanalles gehad, maar als ik dit zo lees denk ik wel dat t de x was.

Vraagje voor de ervaren gebruiker: Als je x slikt, en t eerste effect is dat warm-koud gedoe met heel erg zweten en echt súper warm zijn.. en als je idd een beetje in jezelf spaced (heel veel rondkijken en weinig zin om te dansen) helpt t dan als je jezelf tóch over de grens heen zet en gaat dansen? Wordt t gevoel dan beter? En als je eerst weinig bewegings-energie voelde, wordt dat dan toch meer als je maar eenmaal op gang komt?

pixo207

Belezen gebruiker
Leuk dat je dat vraagt want ik nam vorige zaterdag nog een pilletje. Eigenlijk had ik op de fuif meer zin om in de chill area te zitten en dan gewoon te gaan staren naar al de mensen en de licht effecten (de chill area was op een podium waar je uitkijk had op heel de zaal :sunglasses: ). Daarna had ik mezelf toch overhaald om te gaan feesten, en dus stond ik met moeite op en ging wat dansen. Eigenlijk had ik heel weinig energie maar toen ik eenmaal bezig was was ik niet meer te stoppen :grin:

Lauu

Badass junkie
tja het wisselt van koud naar warm naar zweten als de pil inslaat...nadat ik hard ga merk ik er nog weinig van, ik heb meestal dat ik stil sta en sta te genieten met een big smile op mn bek...maar zitten is ook erg lekker tijdens het spacen

.

ja k heb hetzelfde,
nja ongeveer.
af en toe heb ik het vreselijk warm en zweet ik me kapot,
en dan heb ik het weer vreselijk kou.
irritand maar t hoort der bij zeker :]

x

Hollywood

Heerlijk man dat zweten :grin:
Vind het eerlijk gezegd altijd wel fijn als die zweetdruppeltjes beginnen te komen.

Heb er meer last van als ik stil zit dan dat ik aan het dansen of rondloop ik de discotheek.

982

Bewuste gebruiker
Als je het echt zo koud hebt, ga dan even naar buiten.. ZONDER jas.

Dan zul je zien dat het overgaat.. je hebt het namelijk niet koud, maar het voelt koud aan.

Dit heb ik al zo vaak geroepen! Bij mij en mijn vrienden werkt dit allemaal, tenzij je al 2/3 dagen wakker bent.. dan is het ook echt kou.. je lichaam is dan niet in staat op je goed op temp te houden.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb van al die dingen eigenlijk zo goed als nooit last. Mijn vriendin heeft het wel altijd heel heet en zweet als een otter :mrgreen:

pumbum

Newbie
een keer was zo klote, voelde me zo zwaar klote van de vorige nacht (lekker lang doorfeesten, veel pillen enz.) dat ik gewoon op school ene had gepakt, maar had geen drinke bij me en had ingenome met drinke van n vriendin, was alleen vergete dat die medicijne in der drinke had, oftewel, na een uurtje in elkaar gezakt onder wiskunde, had het ijskoud en zweette helemaal,, maar volgens mn leraar had ik koorts, wat had ik toen graag een zonnebril gehad man! leraar zo van; kijk eens na der ogen, heb je echt niks anders gehad als paracetamol ? (had ze dat wijsgemaakt) ik zo van eh nee zou niet weten wat ik moest pakken :rolleyes: heb me er wel GELUKKIG uit weten te lullen. maar dat doe ik dus noooooit meer

Drientje

DF-koning
Zelfs met dit weer buiten heb ik koude handen en voeten. Niet irritant maar het is er wel. Als ik xtc op heb dan word het nog erger en heb ik het erg koud, tenzij ik uit ben, maar dan nog neem ik voor de zekerheid een trui mee want ik weet dat ik een ernstige koukleum ben...

Spor

Wijs gebruiker
Had dat vroeger toen ik nog veel x slikte ook vaak. Heb er zelfs wel vaker over nagedacht dat het je lichaam laat denken dat het heel koud is, behalve het koud hebben ging ik ook altijd ontzettend klappertanden iets wat zonder drugs bij mij alleen voorkomt als ik t koud heb, en natuurlijk net als met pep een ontzettend kleine pik.Ook iets wat alleen voorkomt als het heel koud is :wink:

Maar, ja, dat is dus normaal

strawberry_colada

Ik zweet me meestal ook te pletter als ik bollen heb genomen, ik vind het vrij vervelend als de zweetdruppels letterlijk van mijn gezicht druipen terwijl ik het best wel koud heb.
Ik heb ook enorm veel last van klappertanden (ik kan het absoluut niet onder controle houden), ik neem dan gewoon een paar stukjes kauwgom want anders doen mijn tanden een week erna nog pijn...

evil_kermit

Bewuste gebruiker
koude handen en voeten zijn best normaal, het lichaam pompt er niet zoveel bloed er naartoe omdat het het nodig heeft op een andere plaats.

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik zweet echt nooit.. heb het wel ijskoud en dan bedoel ik kippevel van kruin tot tenen.. Als ik thuis kom eerst een heet bad ( weet dat het niet goed is maar ga niet langer dan 5 min, )

Grz Nicole

paraobi

Belezen gebruiker
zweet me juist kapot.. maar heb 't nooit koud :tongueout:
zweten merk ik ook nooit wat van, meestal als ik toevallig 'n keer met mn hand over mn gezicht ga ofzo kom ik erachter, en dan is het zoiets van "wtf?" en doorgaan.. :)

Little Monk

Ik zweet en tril en ril 'em altijd behoorlijk als een :xtc: inkickt, maar na een half uurtje houdt t meestal wel weer op. Dan wordt t wat rustiger. Je moet gewoon goed en kritisch naar jezelf kijken onder invloed! Niet te veel drinken, niet te weinig. NIet te veel kleding aan, niet te weinig :wink:.

Probeer inderdaad eens te dansen volgende keer, of even een kort wandelingetje maken!

groetjes,

Little Monk(ey)

TrippyShit

Badass junkie
Dat van koud naar warm gaan enzo zo'n vibe voelen is dat niet juist de extase?
Zo ervaar ik het wel tenminste, niet egt koud ofzo maar zo'n vlaag-vibe..

Annæ

Belezen gebruiker
Gewoon nog een glaasje zoete ranja drinken
en wanneer het echt vervelend word probeer te denken dat de kou die je voelt warm is.
en als je het te warm hebt dat het lekker fris is.
verder accepteren en niet para over na gaan denken, het komt door de XTC en het komt allemaal goed :}

Bovenaan