Krakers in actie

Flameon

Badass junkie
DEN HAAG - Tussen de dertig en veertig krakers hebben zaterdag een braakliggend terrein in Den Haag bezet en er een tentenkamp opgeslagen. Dat meldde de politie.
© NU.nl/Bob ThomasOp het terrein was jarenlang het kraakpand 'de Blauwe Aanslag' gevestigd. Voorheen was in dit pand de Belastingdienst gehuisvest. Sinds de sloop van het pand in 2003 ligt het terrein braak.
De actievoerders zeggen het belachelijk te vinden dat destijds het kraakpand werd gesloopt voor een fietspad en nieuwe woningen en dat er vervolgens niets is gebeurd

Wat vinden jullie nu van zoiets?
Denk je: beginnen ze weer, hebben ze niks anders te doen OF terecht dat ze dit doen

Maak er eens een mooie discussie van

cropp

Badass junkie
Dat vind ik nou een terechte actie, dat ze dat pand ontruimen en afbreken omdat de grond een andere bestemming krijgt valt in te komen, maar braak laten liggen is gewoon zonde...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Soms lopen dingen anders als gepland en dat is zonde, voor de krakers evenals de mensen die er konden wonen.

Shit happens.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
De Blauwe Aanslag :) Daar ben ik nog wel eens geweest. Beetje jammer inderdaad dat het gesloopt is en er vervolgens niks gebeurt.

Immo

Badass junkie
En ik maar denken dat dit soort topics in nieuws en actualiteit behoren. Naja de mods zullen wel beter weten.

Inhale

Bewuste gebruiker
Staat er ook al een festival tent en een soundsystem? In dat geval wordt het wel interessant.

W.F.L.

Badass junkie
Als die krakersluizen nu ook die platen van Blue Attack Records opnieuw uitbrengen komen we al een heel eind :angry:

Check die shit

[youtube]NBwGNwnJKXo&feature=related[/youtube]

Fucking vet :grin:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik vind dat argument van die kraakwijven altijd zo dom. Ze vinden dat als iets niet gebruikt wordt wat andersmans eigendom is, ze daar zomaar in mogen gaan.
Maar als het om hun eigen kut gaat die niet wordt gebruikt, dan beslissen ze als eigenaar opeens wel zelf als iemand er in wil, en mag niemand het heft in eigen handen nemen.

Het gaat in beide gevallen om een eerste levensbehoefte, dus er zit geen verschil in.

Hypocriet!

W.F.L.

Badass junkie
Berbatov zei:
Ik vind dat argument van die kraakwijven altijd zo dom. Ze vinden dat als iets niet gebruikt wordt wat andersmans eigendom is, ze daar zomaar in mogen gaan.
Maar als het om hun eigen kut gaat die niet wordt gebruikt, dan beslissen ze als eigenaar opeens wel zelf als iemand er in wil, en mag niemand het heft in eigen handen nemen.

Het gaat in beide gevallen om een eerste levensbehoefte, dus er zit geen verschil in.

Hypocriet!

Zeker man!

jcutter

Badass junkie
Haha, jaa :grin:

Eigenlijk zou je die kut wijven met hun bovenlichaam in een container moeten dumpen. Hebben zij een dak boven hun dreadlocks hoofd en mijn dikke lul in hun stink pukkelkut. Achterlijk gedoe.

Berbatov

Bewuste gebruiker
jcutter zei:
Haha, jaa :grin:

Eigenlijk zou je die kut wijven met hun bovenlichaam in een container moeten dumpen. Hebben zij een dak boven hun dreadlocks hoofd en mijn dikke lul in hun stink pukkelkut. Achterlijk gedoe.

Je moet hem wel eerst vinden met die gigantische bos haar er voor.

Bovenaan