Krampen in benen?

riflexz

Bewuste gebruiker
Soms heb ik wel eens als ik een nachtje uitga op speed, met xtc erbij of niet, dat ik spierkrampen krijg in mijn benen terwijl ik aan het dansen ben, dit is echt fucking pijnlijk, sta ik dan op de dansvloer, en plots enorme pijn in men been, en proberen normaal mogelijk te doen, en daar gewoon blijven staan, doet echt zo'n fucking pijn.

Heb dit soms als ik echt uren na elkaar sta te dansen, maar ook na gewoon een tijdje wakker, dat ik plots een kramp krijg, maar die is meestal nooit zo erg, en heb dit ook soms op andere plaatsen.

hebben julie dit ook? en kan je er iets tegen doen? :stoned:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat je van speed krampen krijgt is logisch, want je spieren gaan ook strak staan. Het is een van de minder leuke bijwerkingen van pep, want die krampen kunnen idd behoorlijk pijnlijk zijn. Het schijnt dat magnesium of zout goed werken tegen de kramp! Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd met magnesium, maar een zoute bouillon (bijvoorbeeld die Opkikkers van Maggie) helpt bij mij soms wel een beetje...

Flameon

Badass junkie
magnesium tabletten helpen inderdaad vrij goed tegen de kramp. De oorzaak van kramp heeft Marla hier boven al beschreven

lespaul

Experimenterende gebruiker
inderdaad magnesium altijd bij de hand als ik naar een feest ga.

maar anders werkt een shotje sterke drank ook wel.

W.F.L.

Badass junkie
lespaul zei:
inderdaad magnesium altijd bij de hand als ik naar een feest ga.

maar anders werkt een shotje sterke drank ook wel.

Haha, inderdaad.. De beste oplossing om je vaten weer wat te verwijden :grin:

Effe gaan neerzitten of een rondje lopen als je kramp krijgt van het zitten helpen ook wel om je bloedtoevoer naar de desbetreffende ledematen weer een beetje in gang te krijgen. :tearsofjoy:

Dopezilla

Badass junkie
Is het geen teken dat je te veel hebt genomen als je krampen krijgt? Ik heb geloof ik nog maar één keer last van kramp gehad onder invloed van pep, en toen stond ik ook wel wat te strak naar mijn smaak.

Olle

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dopezilla zei:
Is het geen teken dat je te veel hebt genomen als je krampen krijgt? Ik heb geloof ik nog maar één keer last van kramp gehad onder invloed van pep, en toen stond ik ook wel wat te strak naar mijn smaak.

Olle

Dat verschilt gewoon per persoon... Als je van te voren al een beetje te kort aan magnesium in je lichaam hebt en je gaat dan pep nemen, dan kan die kramp al na een paar lijntjes opkomen. Ook zijn sommige mensen er gewoon veel gevoeliger voor.

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk dat ik er dan niet zo gevoelig voor ben. Echt een gezond diëet heb ik namelijk niet. :P

Sowieso heb ik zelden kramp, en als ik het heb is het kuitkramp in mijn slaap. En slapen doe ik natuurlijk het liefst niet onder invloed van pep. :grin:

Olle

Ezra-L

Newbie
De simpelste en de beste oplossing is gewoon een lagere dosering gebruiken.
Dus als je de volgende keer iets minder speed gebruikt, zullen je spieren ook iets minder strak staan.

Bovenaan