• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Kratom+hasj+wiet] Een 4 uur durend euforisch orgasme

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

tovergras

Newbie
Kratom + hasj + wiet

Personen: D, M, M2, G, B, J en ik
Waar: bos, bioscoop, bij G thuis, speeltuintje
Dosering: 5 gram kratom (oraal) beetje hasj en wiet

Ik schrijf dit voornamelijk om voor mij zelf een beetje helder te krijgen wat er allemaal gebeurt is gister. Dit is mijn eerste tripreport die ik schrijf
dus het kan kwalitatief niet heel geweldig geschreven zijn. Ik kan me van sommige momenten ook helemaal niks meer herinneren.
Het lijkt alsof alles maar 10 minuten duurde.

Oke, ik en een paar vrienden zouden gaan smoken. We hadden een rustige plek gevonden met veel natuur, een vijvertje en 2 bankjes. Een perfecte locatie
om te gaan smoken. D en ik hadden al eerder besloten om kratom te gaan gebruiken. Dit middel hebben we allebei al eerder gebruikt en vonden het effect erg fijn.
Vandaag was dus het plan om kratom te nemen, en daarbij wat wiet te roken. Er hing al een hele fijne sfeer en aangezien het met kratom altijd even duurt
voordat het begint te werken besloten we de kratom direct in te nemen. Ik gooide het zakje van 10 gram leeg op D's mobiel en D maakte er 2 hoopjes van.
Ik kreeg een hoopje in mijn hand en stopte het in mijn mond. Flink door eten want het is echt vies. Ik Heb dan ook direct een flinke slok water er achter aan gegooid.
De sfeer was chill. We zaten met zijn allen op een bankje en de eerste joints werden gedraait. Ik hou niet van tabak en rook het dan ook liever puur uit mijn puurpijpje.
J had hasj gehaald. Ik had dat nog nooit gehad dus tussen de wiet door ook redelijk wat hasj gehad. Zo hebben we ongeveer een uur gezeten denk ik.

Ik voelde me al aardig stoned worden en ik begon de controle te verliezen. Toen gingen we naar de albert heijn om wat te eten te halen, want van smoken
krijg ik altijd die enorme vreetkick. Van de kratom voelde ik nog niks en ik was er eigenlijk niet eens mee bezig aangezien ik al redelijk stoned was.
Er hing gewoon een heerlijke sfeer, en het drinken van die koude milk en fruit die ik gekocht had was echt heerlijk.

Eerder hadden we al besloten om naar de film te gaan. We stapten op de fiets en fietsten naar de bioscoop toe. Ik begon een gevoel te krijgen van zweverigheid.
Een gevoel wat mij heel bekend voorkwam. Alsof je een soort jetpack onder elke voet hebt en zo rond zweeft. Dat gevoel herkende ik van de kratom. Ik fiets op een
soort stalen geraamte want mijn zadel is er van af. Het gevoel van het geraamte wat zo tegen mijn lichaam aan kwam gaf me een heerlijk gevoel. Het klinkt heel
raar maar het gaf echt een volledig ontspannen, maar toch heel lekker gevoel. Verder herinner ik me vrij weinig van de fietstocht er naar toe, los van dat het
zo lekker zat zonder zadel. J en B konden niet mee naar de film dus waren we met zn 5en over.

Nu zit er een soort zwart gat in mijn geheugen. Ik kan me van alles vrij weinig herinneren. We maken dus even een sprong in de tijd naar een half uurtje later.
Ik zit dus in mijn bioscoopstoel en voel dat mijn lichaam echt heel erg goed aan voelt. Het effect wat ik ken van kratom, maar wat apart is is dat ik nu met mijn
gedachten er niet bij ben vanwege de wiet. Ik ontdekte dat het heel erg lekker voelde om mijn benen over elkaar te slaan. Het versterkte echt dat heerlijke
kratom gevoel. De film die merkte ik eigenlijk niet eens, behalve dat ik af en toe iets wel heel grappig vond. Dat kwam natuurlijk door de wiet.

Ik merkte dat ik een gevoel begon te krijgen wat ik eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt. Mijn geest ging in op de lekkere effecten. De kratom was dan
ook duidelijk aanwezig nu. Ik voelde overduidelijk het gevoel van zweverigheid en ik bleef maar met mijn benen bezig om steeds dat lekkere effect te krijgen.
De effecten werden sterker en ik werd zo moe. Ik kon niet meer, ik viel in slaap.

Na ongeveer een half uurtje werd ik wakker.... BAM! ik was er! Dit was het! Ik zat in een rush. En niet zomaar ook. De euforie die door mij heen ging was gigantisch.
Onbeschrijflijk, zo'n grote euforie heb ik nog nooit gevoeld. Alsof ik al mijn geluk van een jaar had opgespaart om nu in 1x er uit te knallen. De effecten
van het lekkere gevoel waren nu ook zo ontzettend sterk. Het voelde alsof ik een full-body-orgasm had wat maar door bleef gaan en niet stopte!

De pauze van de film was aangebroken. Ik had honger en ging met G of M wat te eten halen (ik weet niet meer wie van de 2 het was) Ik maakte een gigantisch orgasme mee
terwijl ik aan het zweven was maar ook die enorme euforie voelde. Daarnaast was ik ook hartstikke stoned dus ik kon bij de kassa niet uit mijn woorden komen. Ik
stond zo verbaast van dit fantastische gevoel. Zo lekker was het. Ik had echt nooit gedacht dat dit zo heerlijk zou zijn. Ik verwachte stoned te worden en mij gewoon
lekker te voelen van de kratom, maar dat ik zo'n gigantische rush zou krijgen had ik nooit gedacht.

Voor mijn gevoel was het nog geen 2 minuten later en de film was afgelopen. Mijn tijdsbesef was ook behoorlijk weg van de werkelijkheid. Ik zat nog steeds in dit
fantastische gevoel. Het was nog zeker niet minder. D, G, M en ik fietsten naar het huis van G. Dat denk ik tenminste want ik heb een zwart gat zitten daar.
Uiteindelijk bij zijn huis heb ik weer lekker kunnen eten en dat was ook zo heerlijk. Ik probeerde
het effect wat ik meemaakte te omschrijven, want het was zo intens allemaal. Ik merkte dat mijn lichaam moe werd maar ik wou zo graag in mijn rush blijven zitten.
Mijn hoofd zakte steeds van moeheid naar beneden maar als mijn hoofd beneden was schrok ik steeds weer op omdat ik hier wou blijven. Het voelde zo goed.

We besloten nog wat te gaan smoken. We liepen naar buiten en zochten een mooi bankje op. De effecten van die gigantische rush bleven maar waren niet meer zo
intens als eerst. We daar denk ik ongeveer een half uurtje en ik liet weer flink wat door mijn longen heen gaan. Toen gingen we weer terug naar G's huis. Ik kan
me het niet herinneren maar dat moet haast wel want ik kan me wel herinneren dat we daar weer waren. Ik bleef maar doorgaan met het vechten tegen de slaap en dat
gevecht heb ik dan ook regelmatig verloren. Ik viel vaak in slaap voor korte periodes.

En nu de volgende dag zit ik hier achter mijn laptop dit te typen.
Wat een ervaring was dit. Ik kan het het beste omschrijven als: "ik had een 4 uur durende full-body-orgasm met een gigantische euforie terwijl ik stoned aan het zweven was"

Auraz

Belezen gebruiker
Wow, beetje laat misschien maar gaaf geschreven en wat een geweldige ervaring. Heb je deze ondertussen nog eens ervaren zoals toen?

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
Klinkt goed! Heb weleens kratom geprobeerd, maar vond het niet zo bijzonder. Misschien nog maar eens proberen dan...

Klinkt goed! Heb weleens kratom geprobeerd, maar vond het niet zo bijzonder. Misschien nog maar eens proberen dan...
Als je gewend bent aan dingen zoals wiet en zwaarder zul je niet erg onder de indruk zijn van kratom, maar je moet ook niet kratom als een tripmiddel ofzo zien, gewoon om je dag wat chiller the maken.

Lekker, klinkt als een leuke avond. Ik vond toen ik net kratom probeerde dat het ook best verbazingwekkend potent was, aangezien ik de meeste smartshopproducten (op truffels en salvia na) meestal maar saai vond. Maar zo sterk als dat jij beschrijft heb ik zelf niet meegemaakt, meer dat het met de verdamper erbij voelde alsof ik een dikke plak spacecake oid op had. Ervaar meestal ook vooral de verdovende effecten van kratom en niet zozeer de energie waar mensen het soms over hebben. Blijft grappig hoe dit soort middelen per persoon weer een ander effect kunnen geven.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan