Kratom hoeveelheid

Rella88

Experimenterende gebruiker
Goedemorgen!
bij welke hoeveelheid kratom merken jullie een lekkere energie, goede stemming?
En bij welke soort?

ik hoor graag meer ervaringen 😊

anonyfred

Newbie
Ik heb een keer die normale dosis waar je thee van kunt zetten geprobeerd samen met mijn vriendin. We hadden uiteindelijk alle 10 de dosissen op en voelde ons zeer licht anders. We hadden voor dat geld beter iets anders kunnen halen.

Ik weet niet hoe het zit met de extracten

XMR

Wijs gebruiker
Ik heb een keer die normale dosis waar je thee van kunt zetten geprobeerd samen met mijn vriendin. We hadden uiteindelijk alle 10 de dosissen op en voelde ons zeer licht anders. We hadden voor dat geld beter iets anders kunnen halen.

Ik weet niet hoe het zit met de extracten
Dan had je helaas hele slechte kwaliteit kratom. Als je 10 doseringen op zou hebben van goede kratom zou je alles onder kotsen (overdosis). Overigens zou ik er ook geen thee van maken, maar gewoon mengen met vruchtensap of iets anders dat de smaak verbergt. Dat werkt altijd.

Om op de vraag van de topicstarter in te haken: de doseringen verschillen best wel per soort die je uitkiest. Ik neem wel eens de soort "super maeng da" dat is een sterke groene kratom soort, 1 tot 2 gram is dan al voldoende.

Wat ik dan merk is een licht euforisch en gemotiveerd gevoel. Echter werkt het alleen op die manier als ik het maximaal 1x per week neem, anders wordt ik er vooral een beetje duf en gedempt van.

anonyfred

Newbie
Ow ja zij had dat inderdaad wel. Misselijkheid en kotsen. Verder niet veel. Ik merkte een klein beetje wazig. Bedankt voor de tip

Bovenaan