Kratom

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ey mensen,

Iemand hier ervaring met Kratom, zoja, wat vond je ervan, hoeveel heb je gebruikt, op welke manier gebruikte je het.

Gr Skyer

wiet busje

Belezen gebruiker
Ik heb 1 gram 15x extract voor 3 kwart in thee gedaan en opgedronken en een kwart gemixt in een jointje, proefte totaal geen smaak, was gewoon lege rook (erg zacht te roken). Maar totaal niks van gevoelt. Doe ik ook nooit meer, heb m'n geld wel beter te spenderen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Van dat extract heb ik geprobeerd... Zo'n grote zwarte plak helemaal in mn thee: 0 effect. Ook zo'n zakje met kratompoeder gehad: 0 effect. Ik heb weleens gehoord dat gewoon de natuurlijke bladeren het beste zijn, maar daar moet je wel veel van gebruiken volgens mij...

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja en die moeten vers zijn, liefst niet langer dan 48 uur oud, maar dat is dus erg lastig te krijgen in nederland.

Dags

Bewuste gebruiker
een beetje van dat poeder,vriend van me voelde zich wel chill erdoor maar niet echt duidelijke sypmtomen, zelf niks van gehad

pasquali

Bewuste gebruiker
@ shroomie

dacht dat het een opiaat was.

De zwarte plak aantal keer gebruikt , ik hou van het effect maar wordt vaak misselijk na het opdrinken ervan.
Effect vind ik lekker licht narcotisch.

Sorry voor de bump van deze oude thread. =P

Maar ik heb iets interessants voor kratom fanaten.

Gelieve niet tegen TEveel mensen te vertellen/op andere fora te posten.

http://www.kratomdragon.com geeft gratis samples kratom weg.

Deze samples bevatten 10 gram Thai powder en 10 gram Bali poeder (allebei kratom) en een klein blokje blue lotus resin (weet niet wat voor effect dit geeft).

Gewoon op de contactpagina naar het questions email adres kijken en een vriendelijk mailtje sture met de vraag of je de sample mag. =P.

Ik <3 Kratom.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ook een e-mailtje gestuurd, nu maar even wachten op een reply. Kratom is volgens mij in NL erg moeilijk te vinden, maar via deze weg is het dus wel heel makkelijk ! :)

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Azarius (wat ik trouwens geen geweldige smart shop vind, ze hebben me net iets teveel schijt aan de regels) verkoopt relatief goede Kratom.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spirit Quest zei:
Azarius (wat ik trouwens geen geweldige smart shop vind, ze hebben me net iets teveel schijt aan de regels) verkoopt relatief goede Kratom.

Oei oei ! nooit geweten ! Maar inderdaad staat Azarius erom bekend regelmatig het niet zo breed met de regels te nemen.

Maar Kratom is volgens mij niet verboden toch ?

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
ik heb net van 10 gram kratom bali extract gemaakt, de helft door me thee gedaan en de rest opgerookt, maar k ben alleen een beetje stoned, niks geen euforisch gevoel ofzo. beetje jammerwant ik had er meer van verwacht en stoned zijn sucks. maar voor diegene die kratom willen proberen http://www.smartproducts.eu is de goedkoopste die ik kon vinden. 10 gram thaise kost bij azarius 12,50 geloof ik en bij deze 6 euro.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:
Spirit Quest zei:

Oei oei ! nooit geweten ! Maar inderdaad staat Azarius erom bekend regelmatig het niet zo breed met de regels te nemen.

Maar Kratom is volgens mij niet verboden toch ?
Klopt, kratom is gewoon 100% legaal in nederland

BillyBilo

Badass junkie
kratom vind ik redelijk waardeloos spul, misschien dat dit ook met mijn opiaat gebruik heeft te maken, maar ik heb extracten geprobeerd en ben hiermee tot 3 buisjes van het 15 extract gegaan en toen pas voelde ik wat, iets wat me wel een beetje aan rophynol deed denken. Ik vind het op tweede plek nog smerig ook, extreem bitter.

BillyBilo

Badass junkie
sick_pervert zei:
ik heb net van 10 gram kratom bali extract gemaakt, de helft door me thee gedaan en de rest opgerookt, maar k ben alleen een beetje stoned, niks geen euforisch gevoel ofzo. beetje jammerwant ik had er meer van verwacht en stoned zijn sucks. maar voor diegene die kratom willen proberen http://www.smartproducts.eu is de goedkoopste die ik kon vinden. 10 gram thaise kost bij azarius 12,50 geloof ik en bij deze 6 euro.

je moet het sowieso niet roken.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
ik heb weer wat extract gemaakt (omdat het te goor is om te kauwen) en ga het nu alleen roken, dus ff kijken of ik stoned werd van de thee of van wat ik gerookt heb.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Flashkikker zei:
Sorry voor de bump van deze oude thread. =P

Maar ik heb iets interessants voor kratom fanaten.

Gelieve niet tegen TEveel mensen te vertellen/op andere fora te posten.

http://www.kratomdragon.com geeft gratis samples kratom weg.

Deze samples bevatten 10 gram Thai powder en 10 gram Bali poeder (allebei kratom) en een klein blokje blue lotus resin (weet niet wat voor effect dit geeft).

Gewoon op de contactpagina naar het questions email adres kijken en een vriendelijk mailtje sture met de vraag of je de sample mag. =P.

Ik <3 Kratom.
Ze delen geen sampeltjes meer uit :tongueout:

Kratom kunje in vele vormen krijgen, bladeren, poeder , resin en extract. De meeste mensen zullen de eerste keer weinig effect merken omdat Kratom een (volledig legaal) middel is dat je moet leren waarderen.

De bladeren kun je eigenlijk alleen maar gebruiken om er thee van te zetten of om te kauwen (vreselijk bitter), omdat je er minimaal 5-10 gram van nodig bent. Het poeder is ongeveer 2.5-3x zo sterk als de bladeren en kan ook gebruikt worden om te roken of je kunt het mixen door drank of iets dergelijks. Het extract kun je roken of eten.

Zorg bij het roken van Kratom altijd voor een goede verbranding. Bij het eten van Kratom duurt het ongeveer 15-30 minuten voordat je iet merkt en de effecten kunnen 6-8 uur aanhouden.

Voor een normale dosis gebruik je 5-10 gram bladeren, 3-5 gram poeder, 1-2 gram resin of +/- 1 gram extract (afhankelijk van de sterkte). Afhankelijk van wat je voelt kun je de dosis hoger of lager maken.

Een bekend verschijnsel bij Kratom is het misselijk worden. Dit kun je voor komen door Kratom op een lege maag in te nemen.

BillyBilo

Badass junkie
weinig tot niets :tongueout:

edit: weet niet of mijn opiaat tolerantie hier wat mee te maken heeft, maar ik denk het wel.

lxflx

Newbie
Met een dosis van ongeveer 6 gram resin gaf het mij wel een chill effect. Ik had er "thee" van gemaakt door gewoon heet water op een klomp hars te gieten en er wat honing en citroensap bij te doen voor de smaak. Even roeren en klaar is kees. Best goed te drinken, doet een beetje denken aan een beker vloeibare oorsmeer :beer:

De eerste effecten kwamen na 15-30 minuten. Lichamelijk voelde ik me lekker ontspannen, en mentaal blijf je er helder en actief van met die dosis.

Op zich een leuk effect dus, maar niks bijzonders. Het is fucking duur, heel erg smerig en bovendien hield ik er een kater aan over, die erg leek op een alcoholkater. Kotsen, koppijn... nee van mij hoeft het niet meer.

shihuandgi

Belezen gebruiker
heb eindelijk wel effect van kratom, jointje rollen, rustig oproken, ik persoonlijk word er wel goed stoned van,

maar deed het ongeveer 3 weken elke dag, 1 of 2, en toen het bijna op was, de laatste 4 jointjes, werd ik na 1 jointje, heel depressief en begon ik te wenen omdat de wereld 'waardeloos' was, dus, sindsdien niet meer gebruikt, en ben niet meer van plan om te gebruiken,

was echt raar en eng....

Fishhead07

Wijs gebruiker
Zoals over de meeste natuurlijke empathogenen (behalve paddo's) hoor en lees ik verschillende reacties heel veel mensen voelen niets en sommige voelen het een beetje en sommige mensen voelen het gelukkig wel goed :). Dat vind ik toch wel erg jammer want het is inderdaad aardig duur en als je dan niets voelt maarja ik ga het toch proberen ben erg benieuwd wat voor effect het zal geven op mij.

Ik kan het gewoon bij ons in de smartshop halen omdat ik las dat het moeilijk te verkrijgen is. Ik heb geen idee of ze daar die bladeren verkopen of andere dingen.

Ik gaat over een weekie of 2 ff kratom halen en dan denk ik roken en thee van zetten ben benieuwd.

Ik wil het in iedergeval is meemaken voel ik neits dat zou jammer zijn.

:sunglasses:

Bovenaan