• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kratom

Pieter210

Bewuste gebruiker
18:18 uur

Thee gezet van 6,5 gram Kratom (gekocht bij de smartshop in Groningen).

Anderhalve kop water is ingekookt tot een derde kop water. Thee opgedronken, was wat bitter. Verder ok.

18:22 uur

Wachten tot ik wat voel...

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ben benieuwd wat er gebeurd is!

Tetsuo zei:
live trip repots lijken niet zo vaak echt goed te gaan.
't zijn er niet veel die gelukt zijn nee. Ach ja, het is leuk dat mensen het proberen.

Tetsuo

Belezen gebruiker
Pandan zei:
Ben benieuwd wat er gebeurd is!

Tetsuo zei:
live trip repots lijken niet zo vaak echt goed te gaan.
't zijn er niet veel die gelukt zijn nee. Ach ja, het is leuk dat mensen het proberen.

Ik heb zelf ook weleens op het punt gestaan om een live report te schrijven, maar er toch maar vanaf gezien omdat ik bijna zeker weet dat er bij mij ook niks van terecht komt :P

Timmie94

Bewuste gebruiker
Tripreport van de Maand dit :grin:

zou het zelf overigens ook niet kunnen denk ik, ben veels te snel afgeleid door andere dingen dan :P

Pieter210

Bewuste gebruiker
Pieter210 zei:
18:18 uur

Thee gezet van 6,5 gram Kratom (gekocht bij de smartshop in Groningen).

Anderhalve kop water is ingekookt tot een derde kop water. Thee opgedronken, was wat bitter. Verder ok.

18:22 uur

Wachten tot ik wat voel...
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was... :wink:

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen :openmouth: ).

Heb nu een pakketje goede kratom besteld via het internet.

Nieuw report volgt :)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Pieter210 zei:
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was...

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen ).

Nieuw report volgt

Dat is minder :\ Ik hoop voor je dat je nieuwe 'batch' wel goed is. Ben benieuwd naar je tripreport!

Pieter210

Bewuste gebruiker
Pandan zei:
Pieter210 zei:
Sorry mensen..., de kratom was zo saaaaaaaiiiii dat ik het hele tripreport vergeten was...

Voelde mij alleen een beetje loom, maar denk dat de kratom van ruk-kwaliteit was (smartshop in Groningen ).

Nieuw report volgt

Dat is minder :\ Ik hoop voor je dat je nieuwe 'batch' wel goed is. Ben benieuwd naar je tripreport!
Tkx Pandan, je hoort van mij :)

Bovenaan