Kristal en speed

lovelover

Newbie
Hallo,

Ik hoopte dat iemand mij in korte tijd nog mij kan vertellen of iemand hierin ervaring heeft.

Vanavond is het de bedoeling dat ik een heerlijke dans partij ga bezoeken...
Ik heb kristallen... en weet wat ik wel en niet kan hebben en moet doen etc...

Probleem is alleen vaak, als ik het bij pakken van mdma op een gegeven moment gewoon genoeg vind, en het feest of de terug weg duurt langer dan dat het uit gewerkt raak, Als het bij mij uit raakt ben ik serieus zo klaar, dat mij het niets meer intereseert en wil alleen nog slapen... dat mij vooraf geen veilige thuis komst met zekerheid is...

TIs me wel altijd wel weer gelukt... maar ging niet altijd helemaal zoals ik het zou willen..

Ik ben totaal geen voorstander om bepaalde drugs te combineren...
Maar ik reageer op een klein beetje speed... dat ik wakker ben en weer helder... enzo...en dat kan ik dan zonder andere combinaties 20 uur gemakkelijk volhouden...

Nu dacht ik dus , als ik merk heb genoeg aan mdma en dan op een gegeven moment het sneller uit werkt dan de reistijd en of het feest, ik misschien een beetje speed erachter aan plak... waardoor ik makkelijker thuis kom enz.

Iemand ervaring... of advies... of dit zo werkt als ik denk.
En wanneer is het het handigste dat je speed neemd.

Speed werkt wel snel bij mij. Maar lijkt me niet handig als je al in je rebound zit... dit lijkt mij te laat... tijdens de trip vind ik niet veilig dus zou het eigenlijk net voor de rebound moeten denk ik... want als je in d rebound zit lijkt mij die speed niet meer het effect gaat geven waarvoor ik het bedoel

Bovenaan